bartek67 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 9 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Sprawa załatwiona. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklm Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Witam serdecznie, Czy po wysłaniu wiadomości w ICOK (konkretnie wypowiedzenie umowy: kontakt z Cyfrowym Polsatem, napisz do nas, telewizja, numer karty dekodera, warunki umowy, okres podstawowy/wypowiedzenie umowy, nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie) powinienem otrzymać potwierdzenie wysłania wiadomości na @ przypisany do konta? Po kliknięciu wyślij, okienko znika. Dziekuje za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Za każdym razem, także przy wypowiedzeniu otrzymywalem potwierdzenie na email przypisany do konta. To, że okienko znają po wysłaniu wiadomosci to norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklm Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 To potwierdzenie w jakim czasie przychodziło do Ciebie dartman? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Zasadniczo w ciągu godziny mialem już wiadomość wygenerowaną automatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 W dniu 5.12.2019 o 21:43, Sorek21 napisał: Wpisuje poprawne dane logowania a mam komunikat konto zablokowane. Czy to jest jakaś blokada czasowa czy trzeba do nich dzwonić ? Nic z tym nie robiłem i dziś wpisując tak jak zwykle icok działa. Mam pytanie czemu chcąc aktywować HBO GO na laptopie po przekierowaniu do ICOK nie da się zalogować bo wyskakuje nieprawidłowy login lub hasło a chwilę wcześniej na kompie wchodziłem normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Witaj. Czy sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, to proszę o informację, jaki system operacyjny posiadasz na laptopie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 w którym miejscu w icok składa się wypowiedzenie ? Czy to temat warunki umowy dział okres podstawowy wypowiedzenia umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Witaj. Po zalogowaniu się do ICOK, należy kliknąć "Kontakt z Cyfrowym Polsatem" - > "Napisz do nas". Następnie wybierz najbardziej zbliżony temat do tego, o którym piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1120 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Witam próbuje się zarejestrować przez telefon na dwuch przegladarkach w icok podaje dobry PESEL i numer karty z umowy i byskakuje ze błedne . J7z mo opcji brakuje a w googlach nic nie znalazlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Witaj. Proszę, podaj mi dokładny komunikat, który wyświetla się podczas próby logowania do ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 @mario1120 od kiedy jesteś klientem CP ? Jeśli dopiero co podpisałeś umowę to później spróbuj zarejestrować się na ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras85oo Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 (edytowane) Witam. 11.01.2019 otrzymałem informację na adres e-mail w sprawie wypowiedzenie umowy, które złożyłem przez ICOK: "Szczegóły na skrzynce". Jest jednak problem. Nie mogę zalogować się do ICOK. Znam hasło i e-mail, próbowałem dla pewności 2x resetować hasło, a mimo zmiany platforma cały czas informuje, że hasło lub login jest zły. O co tu chodzi? Nie mogę sprawdzić przez to skrzynki. Edytowane 1 Lutego 2020 przez Barti Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Zadzwoń na infolinię i popytaj, co i jak z umową. Zgłoś, że nie możesz się zalogować do ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Próbowałeś wpisać numer karty zamiast maila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Czy wam też przy zaznaczeniu dodatkowego pakietu do wyboru spada cena? Obecnie płacę 90 zł (razem z czynszem i multiroomem) bez grosza a gdy zaznaczyłem PSP łączn cena nagle spadła do 35zł. Jakaś promocja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Mam swoje konto, umowę w ICOK. Znajomi chcą bym zajął się ich umową. Złożył wypowiedzenie i później załatwił przedłużenie na lepszych warunkach. Jak na ich koncie ICOK zmienię maila na takiego samego jak na moim koncie to te konta jakoś się połączą? Czy nadal każde będzie osobno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Zmiana adresu nic nie da w zasadzie. Wysyłasz z niego wypowiedzenie umowy i potwierdzasz go przy nowej. Negocjacje prowadzisz telefonicznie, czyli zamiast adresu, musiał byś zmienić numer telefonu. Tylko czy jest sens, to robić ? Wiesz jaki pakiet mają teraz i co można otrzymać maksymalnie ? Może niech sami przy negocjacjach poinformują konsultanta na jakich warunkach mogą przedłużyć umowę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 W ostatnim czasie występują jakieś dziwne "zawirowania" w ICOK w kwestii dostępności różnych pakietów dodatkowych telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu na czas nieokreślony. Zaczęło się chyba od paczki HBO, kiedy to z niewiadomych przyczyn zniknęła nagle możliwość jej aktywacji za pomocą ICOK, a także, jak się potem okazało, również za pomocą infolinii. W związku z powyższym pierwotnie poruszyłem ten temat w wątku dotyczącym opcji HBO w Cyfrowym Polsacie: Możliwość aktywacji pakietu HBO za pomocą ICOK została już jednak przywrócona. Jak się okazuje, to jednak nie koniec problemów z "tajemniczym" znikaniem opcji dodatkowych w ICOK, ponieważ przy okazji przywrócenia opcji HBO zniknęły (przynajmniej u mnie i u mojego ojca również) opcje "Polsat Sport Premium" oraz "Ekstraklasa". Widać to na poniższym moim screenie (moje konto w ICOK): Poniżej screen z konta w ICOK mojego taty: Co tutaj jest znowu grane? Może te "zawirowania" w ICOK spowodowane są przygotowaniem przez Cyfrowy Polsat nowej oferty pakietowej, o której napisał m.in. portal "Sat Kurier"? https://satkurier.pl/news/195235/nowa-oferta-telewizji-cyfrowego-polsatu.html Mi akurat na opcjach "Polsat Sport Premium" oraz "Ekstraklasa" nie zależy, bo piłki nożnej generalnie nie oglądam, ale mimo wszystko, skoro takie opcje istnieją w platformie Cyfrowy Polsat to powinny być one w ICOK dostępne! Nie podoba mi się to... W związku z powyższym, kontynuujmy już dyskusję w tej sprawie w niniejszym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 U mnie wygląda to tak: Przypomnę moją metodę, może "brutalną" ale i w moim przypadku skuteczną, że jeśli ktoś chciałby aktywować np. pakiet "Ekstraklasa" (lub inny, który u niego nie jest dostępny) to - jeśli konsultant na infolinii tez nie będzie w stanie tego włączyć od ręki - niech weźmie dekoder do APS-u, zostawi, poprosi o aktywację i pójdzie na zakupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 5 minut temu, jaszek napisał: jeśli ktoś chciałby aktywować np. pakiet "Ekstraklasa" (lub inny, który u niego nie jest dostępny) to - jeśli konsultant na infolinii tez nie będzie w stanie tego włączyć od ręki - niech weźmie dekoder do APS-u, zostawi, poprosi o aktywację i pójdzie na zakupy Sposób może i dobry, ale raczej chyba dla tych, którzy korzystają z dekodera dedykowanego. Ja mojego tunera Vu+ Duo 4K wraz z modułem CAM CI+ Cyfrowego Polsatu z pewnością nie pozostawiłbym "pod opieką" wątpliwych "fachowców" z APS-u ani na minutę. Absolutnie nie chciałbym, aby jakieś osoby postronne "grzebały" w moim, skądinąd, nietanim tunerze i obecnie już nawet niedostępnym w sprzedaży. Na twoim powyższym screenie widać, że u ciebie jest podobnie, jak u mnie. Z tego, co widzę to ty masz jeszcze dodatkowo pakiet Polsat Sport Premium "na zobowiązanie". Mimo wszystko powinien on też być widoczny w opcjach dodatkowych. Pakiet "Ekstraklasa" też u ciebie zniknął. O ile wcześniej był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Pakiet Ekstraklasa oczywiście był - zniknął. Powrócił mi też problem z uprawnieniami na kanałach od Nickelodeon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Pojawiły się u mnie opcje dodatkowe: Eleven, Ekstraklasa, PSP. Także chyba problem rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 Potwierdzam. Opcje dodatkowe "Polsat Sport Premium" i "Ekstraklasa" ponownie są widoczne na moim koncie w ICOK: Jak widać wyżej, pakiet HBO również jest tutaj nadal dostępny do wyboru. Najprawdopodobniej błędy związane z dostępnością części pakietów dodatkowych u niektórych abonentów (w tym i u mnie) zostały przez Cyfrowy Polsat wyeliminowane. Miejmy nadzieję, że już tak pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 U mnie powróciło HBO i HBO Go oraz jest nowy pakiet Filmbox zniknęła Rozrywka HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.