Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ARTIPAPK napisał:

Ja też adres email wykorzystuję jako login do logowania się w ICOK od wielu,wielu lat.

Tak ale hasło możesz zmienić w każdej chwili a loginu czy to w ICOK czy tutaj na forum  już nie. Jeżeli zmienisz adres na nowy to jako login pozostanie i tak Twój stary adres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, xut2zs napisał:

No to będą się nadpłaty tworzyć dopóki nie zapłacimy przez icok lub nie zmieni się ręcznie numeru w stałym zleceniu.

A jak ktoś na starym. koncie ma już zrobioną nadpłatę, to czy ona zostanie przeniesiona na nowe konto, czy co się z nią stanie? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey. Spotkał się ktoś z problemem przy zakładaniu konta w icok? 
Klikam w rejestracje, wszystko wypełniam. A gdy już robie Załóż konto, to wyskakuje okienko z napisam, że konto dla wskazanej karty już istnieje. Myśle sobie, że nie kojarze żebym wcześniej zakładała konto. Ale próbuje logować się i klikam w przypomnij hasło. No i tu kolejny problem, podany adres jest nieprawidłowy. Dodam, że innego maila nie posiadam, a konta na 99% nie zakładałam.. 
Miał ktoś podobnie? Jakieś pomysły jak się zarejestrować?
Mnie zginął jeden kontrakt w ICOK. Nie mogłem go dodać więc usunąłem konto i próbowałem założyć nowe. I mam to samo co Ty. Trwa to już ok. 2 lat, sytuacja "jest znana technikom CP, którzy robią wszystko by...". Ostatnio złożyłem ponownie reklamację i dostałem odpowiedź, że CP nie gwarantuje w żadnej umowie dostępu do ICOK (!).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, SatExpert napisał:

A jak ktoś na starym. koncie ma już zrobioną nadpłatę, to czy ona zostanie przeniesiona na nowe konto, czy co się z nią stanie? :roll:

Jeśli chodzi o ostatnią zmianę numeru rachunku bankowego do wpłat, saldo konta pozostanie bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rafalowski napisał:

Rzeczywiście cud!.Mam pakiet familijny HD.Natomiast pakiet Ekstraklasa niestety nie..

Chyba od pakietu Familijny Max można dobierać kilka opcji na raz,poniżej tylko jedną. Także abyś nie musiał wybierać "góra "wybrała za Ciebie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...