maks27 Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 (edytowane) @justina miałem podobną sytuację, już nie pamiętam jak dawno to było. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem u usunięcie konta, chwilę po rozmowie już mogłem założyć nowe. Ja konto ICOK miałem już wcześniej i z jakiegoś błędu nie mogłem się zalogować oraz odzyskać hasła, więc poprosiłem o usunięcie konta, abym mógł od nowa założyć. Oczywiście wszystkie dane umowy nie zmieniły się. Edytowane 20 Marca 2019 przez maks27 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 14 godzin temu, justina napisał: Hey. Spotkał się ktoś z problemem przy zakładaniu konta w icok? Klikam w rejestracje, wszystko wypełniam. A gdy już robie Załóż konto, to wyskakuje okienko z napisam, że konto dla wskazanej karty już istnieje. Myśle sobie, że nie kojarze żebym wcześniej zakładała konto. Ale próbuje logować się i klikam w przypomnij hasło. No i tu kolejny problem, podany adres jest nieprawidłowy. Dodam, że innego maila nie posiadam, a konta na 99% nie zakładałam.. Miał ktoś podobnie? Jakieś pomysły jak się zarejestrować? Witaj. Chętnie pomogę, jeśli nie udało Ci się dokonać rejestracji. W tym celu możesz napisać do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekz94 Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Witam. Posiadam następujący problem. Kilka miesięcy temu chciałem aktywować przez ICOK pakiet kanałów HBO. Do dziś pakiet nie został aktywowany a na ICOK w dziale usług widnieje informacja: "Trwa przetwarzanie wcześniejszych zmian. Spróbuj ponownie później." Po kilkunastu próbach zgłaszania problemu poprzez ICOK otrzymałem jedynie odpowiedź, że moje zgłoszenie jest weryfikowane. Mijają kolejne miesiące a odpowiedzi brak. Ostatnio zdecydowałem się na rozmowę z konsultantem przez telefon jednak jak się spodziewałem tu również nie uzyskałem absolutnie żadnej pomocy. Pani na infolinii powiedziała jedynie, że w moim przypadku nie ma możliwości modyfikacji usług i ona nie może nic z tym zrobić. Dodała również, że jedyne co mogę zrobić to po prostu czekać aż CP upora się z problemem. Sytuacja wydaje się dla mnie absurdalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Witam, proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi na Twoje zgłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Zalogowałem się i ... widzę ..... przewidywana data kolejnej płatności: - lipiec 2100. Mam nadpłatę ale nie na tyle lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 To tylko ogólnie dobrze wróży Cyfrowemu Polsatowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Mam pakiet Premium Max Plus za 120 zł + 5 zł za Multiroom HD oraz promocyjnie pakiet VOD za 0 zł przez 12 m-cy. Umowa podpisana 15.07.2018 r. I teraz pytanie : czy działa bez problemów wyłączanie pakietów w ICOK - pytam, bo chciałbym wyłączyć pakiet VOD przez ICOKa??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Ja zawsze robiłem na icoku i nigdy nie było problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 U mnie podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 2 godziny temu, kolos22 napisał: Mam pakiet Premium Max Plus za 120 zł + 5 zł za Multiroom HD oraz promocyjnie pakiet VOD za 0 zł przez 12 m-cy. Umowa podpisana 15.07.2018 r. I teraz pytanie : czy działa bez problemów wyłączanie pakietów w ICOK - pytam, bo chciałbym wyłączyć pakiet VOD przez ICOKa??? Ja to ustrojstwo zawsze wyłączam przez kontakt z COK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Też nigdy nie miałem problemu z wyłączeniem pakietu poprzez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Czy aby zmienić login do icok trzeba usunąć konto i ponownie założyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 18 minut temu, roratoga napisał: Czy aby zmienić login do icok trzeba usunąć konto i ponownie założyć ? @Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 21 minut temu, roratoga napisał: Czy aby zmienić login do icok trzeba usunąć konto i ponownie założyć ? Nie, jeśli masz dostęp do serwisu, to możesz wykonać tę operację poprzez edycję danych kontaktowych (zakładka "Twoje dane"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 @up po zmianie adresu e-mail dalej musze się logować wpisując stary adres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Po co ty robisz to @up ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Mi już przysłali nowy numer konta,co prawda na życzenie sms po kontakcie z infolinią,ale zaktualizowane.W ICOK,także już widnieje nowy numer. Edytowane 17 Lipca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 na innych forach tak zaznaczamy ze post dotyczy usera nad postem a wracając do pytania to jak jest ze mianą loginu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Zadzwoń na infolinię to się szybciej dowiesz. Na tym forum nie praktykuje się takiego zaznaczania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Chyba pierwszy raz w historii mamy zmiany nr. kont - tylko po co to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) 3 minuty temu, SatExpert napisał: tylko po co to? Stare były w Plus Banku. KNF, CBA i te sprawy. Edytowane 17 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 A nowe będą w którym banku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry: 70 71 i 80 Tak powinno być? 2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku? EDIT: I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...? Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"... Edytowane 17 Lipca 2019 przez Ceberebek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Godzinę temu, Ceberebek napisał: nadal płaciło na stare numery rachunków Kasa będzie automatycznie przelewana na nowy rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 No nie bedzie. Banki nie maja takiej mozliwosci to nie dziala jak linki www. Po prstu jak rachunek zostanie zamknięty to bedzie zwrot do nadawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.