Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@justina  miałem podobną sytuację, już nie pamiętam jak dawno to było. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem u usunięcie konta, chwilę po rozmowie już mogłem założyć nowe.

Ja konto ICOK miałem już wcześniej i z jakiegoś błędu nie mogłem się zalogować oraz odzyskać hasła, więc poprosiłem o usunięcie konta, abym mógł od nowa założyć. Oczywiście wszystkie dane umowy  nie zmieniły się.

Edytowane przez maks27
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, justina napisał:

Hey. Spotkał się ktoś z problemem przy zakładaniu konta w icok? 

Klikam w rejestracje, wszystko wypełniam. A gdy już robie Załóż konto, to wyskakuje okienko z napisam, że konto dla wskazanej karty już istnieje. Myśle sobie, że nie kojarze żebym wcześniej zakładała konto. Ale próbuje logować się i klikam w przypomnij hasło. No i tu kolejny problem, podany adres jest nieprawidłowy. Dodam, że innego maila nie posiadam, a konta na 99% nie zakładałam.. 

Miał ktoś podobnie? Jakieś pomysły jak się zarejestrować?

Witaj. Chętnie pomogę, jeśli nie udało Ci się dokonać rejestracji. W tym celu możesz napisać do mnie wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam następujący problem.

Kilka miesięcy temu chciałem aktywować przez ICOK pakiet kanałów HBO. Do dziś pakiet nie został aktywowany a na ICOK w dziale usług widnieje informacja: "Trwa przetwarzanie wcześniejszych zmian. Spróbuj ponownie później."

Po kilkunastu próbach zgłaszania problemu poprzez ICOK otrzymałem jedynie odpowiedź, że moje zgłoszenie jest weryfikowane. Mijają kolejne miesiące a odpowiedzi brak.

Ostatnio zdecydowałem się na rozmowę z konsultantem przez telefon jednak jak się spodziewałem tu również nie uzyskałem absolutnie żadnej pomocy. Pani na infolinii powiedziała jedynie, że w moim przypadku nie ma możliwości modyfikacji usług i ona nie może nic z tym zrobić. Dodała również, że jedyne co mogę zrobić to po prostu czekać aż CP upora się z problemem.

Sytuacja wydaje się dla mnie absurdalna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Mam pakiet  Premium Max Plus za 120 zł + 5 zł za Multiroom HD oraz promocyjnie pakiet VOD za 0 zł przez 12 m-cy. Umowa podpisana 15.07.2018 r. 

I teraz pytanie : czy działa bez problemów wyłączanie pakietów w ICOK - pytam, bo chciałbym wyłączyć pakiet VOD przez ICOKa???

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kolos22 napisał:

Mam pakiet  Premium Max Plus za 120 zł + 5 zł za Multiroom HD oraz promocyjnie pakiet VOD za 0 zł przez 12 m-cy. Umowa podpisana 15.07.2018 r. 

I teraz pytanie : czy działa bez problemów wyłączanie pakietów w ICOK - pytam, bo chciałbym wyłączyć pakiet VOD przez ICOKa???

 

 

Ja to ustrojstwo zawsze wyłączam przez kontakt z COK. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry:

70

71

i 80

Tak powinno być?

2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku?

 

EDIT:

I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...?

Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"...

Edytowane przez Ceberebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...