mingo Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 U mnie zostawiłem na kanale 1 czyli Polsacie HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, xut2zs napisał: Ale trzeba przełączać na 1 kanał na nadanie uprawnień czy wszystko jedno ? Nawet jak pamiętam jest komunikat, aby przełączyć na pozycję 1 czyli Polsat HD Edytowane 2 Października 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Aneks do umowy (wraz z wymianą dekodera) podpisane 20.11. (wtorek). Do dziś 22.11. (czwartek) w ICOK brak aktualizacji umowy, wciąż widnieje stara umowa.Jak długo może trwać aktualizacja umowy w ICOK? Jutro 23.11. mija mi okres rozliczeniowy i obawiam się, że jeśli umowa w ICOK nie zostanie zaktualizowana, to pobiorą mi abonament, a według nowej umowy (aneks) powinienem mieć bezpłatny pierwszy miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Kilka dni temu przedłużyłem umowę i miałem podobnie. Po kilku dniach jest już poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Czyli nie powinni mi pobrać jutro opłaty (ze starej umowy), skoro teoretycznie obowiązuje już nowa umowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Zaktualizuje się z dniem rozpoczęcia się nowego cyklu rozliczeniowego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Dokładnie. Nie aktualizują, bo masz czas na wypowiedzenie aneksu. Zaktualizują od 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego. Edytowane 22 Listopada 2018 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 OK, dziękuję bardzo. 21 godzin temu, swojadroga napisał: Zaktualizuje się z dniem rozpoczęcia się nowego cyklu rozliczeniowego. Dziś rozpoczął się kolejny cykl rozliczeniowy. Teoretycznie nową umową obowiązuje już od trzech dni (od 20.11), a pobrano mi abonament ze starej umowy, pomimo że zgodnie z nową umową pierwszy miesiąc miał być bez opłat. Umową w ICOK wciąż niezaktualizowana. Co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 @bLaYd Proszę, zgłoś tę sytuację poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w celu zweryfikowania płatności i statusu Twojej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Zgłosiłem już przez infolinię. Pani konsultanta powiedziała, że mają informację, że przesyłka z dekoderem i umową nie została przeze mnie jeszcze odebrana ani opłacona, co jest nieprawdą, ponieważ nowy dekoder już mam i działa. Pani konsultantka przyjęła zgłoszenie i mam czekać 30 dni na odpowiedź... Dziwna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Wcale nie dziwna. Najwcześniej umowa podpisana przez Ciebie dotarła do siedziby CP 21.11.18., ale to nie oznacza wcale, że od razu ktoś Twoją umowę zweryfikował i potwierdził w systemie. 22.11.18 rozpoczął się Twój nowy cykl rozliczeniowy. Wstecznie gratis zostanie uznany a pobrana opłata stanie się nadpłatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Chciałem założyć nowe konto do nowej umowy i dostaję komunikat, że konto dla tego numeru karty już istnieje. O co chodzi ? Czy trzeba odczekać kilka dni od podpisania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam. Czy wcześniej korzystałeś już z tego serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Tak. Pewnie z 10 lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Witam. Z tego co pamiętam, kiedyś jak robiłem wpłatę przez panel ICOK to można było ustawić wyższą kwotę i mieć nadpłatę. Przed chwilą zrobiłem przelew, ze strony Bluemedia przekierowało na stronę banku i nigdzie nie było możliwości zwiększenia kwoty. (Brak okienka gdzie można wpisać swoją kwotę). ^^Tak ma być czy coś źle robię? Ostatnio wpłacałem chyba z pół roku temu i jest to wygodniejsze. Pakiet Mini HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 https://zapodaj.net/b66993d4f1e94.png.html Zaznaczyłem w kółko, gdzie możesz dodać nadpłatę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Dzięki mingo. Nie widziałem tego okienka dlatego, że trzeba najpierw wybrać dekoder z listy, a nie od razu jak mamy wszystkie dekodery, bo pod nimi jest tylko kwota na najbliższy miesiąc. Człowiek na starość się durnowaty robi i nie widzi oczywistych rzeczy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 W dniu 12.03.2018 o 14:19, Marko 345 napisał: U mnie teraz komunikat Cytuję "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie." Na koncie ICOK od moich teściów także widnieje powyższa informacja, od kilku dni. Czy mogę prosić kogoś z supportu o usunięcie tego "błędu" ? Czy to prawda, że włączając pakiet Eleven poprzez ICOK jest on aktywowany od najbliższego okresu rozliczeniowego, a nie od dnia aktywacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Witaj. Przepraszam za niedogodności związane z pracami serwisowymi. Nadanie pakietu zostanie zrealizowane w ciągu kilku godzin od momentu zapisania zamówienia. Jeżeli jednak uruchamiasz usługę kolejny raz i nie obowiązuje Cię już promocja 1 miesiąc za darmo, to aktywacja powinna nastąpić wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 U mnie zaś takie komunikaty od 10 dni: Infolinia - dział techniczny nie widzi problemu. Tylko zbywa proszę pisać reklamację - proszę czekać będzie rozmowa i tak w kółko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Wyślij im przez ICOK ten załącznik. Ja tak miałem i naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) Wysłana prawie dwa tygodnie temu informacja przez ICOK. Problem dalej występuje - utrzymuje się od prawie miesiąca. Dla konsultantów infolinii Polsat czarna magia - nie potrafią tego naprawić. Edytowane 15 Lutego 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) Do 30 maja mam darmowy dostęp do pakietu Familijny HD.Minimalne zobowiązanie to Rodzinny HD. Dzisiaj z ciekawości chciałem zasymulować zmianę pakietu na Rodzinny HD.Po modyfikacji opcji cena od 30 maja wg ICOK to 35 zł a wg. tego co widać na ekranie powinno być 10 zł za Rodzinny i 10 zł za Cinemax. Skąd doliczane jest dodatkowe 15 zł?Jakiś błąd w ICOK ? Edytowane 2 Marca 2019 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justina Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Hey. Spotkał się ktoś z problemem przy zakładaniu konta w icok? Klikam w rejestracje, wszystko wypełniam. A gdy już robie Załóż konto, to wyskakuje okienko z napisam, że konto dla wskazanej karty już istnieje. Myśle sobie, że nie kojarze żebym wcześniej zakładała konto. Ale próbuje logować się i klikam w przypomnij hasło. No i tu kolejny problem, podany adres jest nieprawidłowy. Dodam, że innego maila nie posiadam, a konta na 99% nie zakładałam.. Miał ktoś podobnie? Jakieś pomysły jak się zarejestrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.