Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Aneks do umowy (wraz z wymianą dekodera) podpisane 20.11. (wtorek).
Do dziś 22.11. (czwartek) w ICOK brak aktualizacji umowy, wciąż widnieje stara umowa.
Jak długo może trwać aktualizacja umowy w ICOK?
Jutro 23.11. mija mi okres rozliczeniowy i obawiam się, że jeśli umowa w ICOK nie zostanie zaktualizowana, to pobiorą mi abonament, a według nowej umowy (aneks) powinienem mieć bezpłatny pierwszy miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dziękuję bardzo.

21 godzin temu, swojadroga napisał:

Zaktualizuje się z dniem rozpoczęcia się nowego cyklu rozliczeniowego.

 

Dziś rozpoczął się kolejny cykl rozliczeniowy. Teoretycznie nową umową obowiązuje już od trzech dni (od 20.11), a pobrano mi abonament ze starej umowy, pomimo że zgodnie z nową umową pierwszy miesiąc miał być bez opłat. Umową w ICOK wciąż niezaktualizowana. Co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiłem już przez infolinię.

Pani konsultanta powiedziała, że mają informację, że przesyłka z dekoderem i umową nie została przeze mnie jeszcze odebrana ani opłacona, co jest nieprawdą, ponieważ nowy dekoder już mam i działa.
Pani konsultantka przyjęła zgłoszenie i mam czekać 30 dni na odpowiedź...
Dziwna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie dziwna. Najwcześniej umowa podpisana przez Ciebie dotarła do siedziby CP 21.11.18., ale to nie oznacza wcale, że od razu ktoś Twoją umowę zweryfikował i potwierdził w systemie.

22.11.18 rozpoczął się Twój nowy cykl rozliczeniowy. Wstecznie gratis zostanie uznany a pobrana opłata stanie się nadpłatą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam.

Z tego co pamiętam, kiedyś jak robiłem wpłatę przez panel ICOK to można było ustawić wyższą kwotę i mieć nadpłatę. 

 

Przed chwilą zrobiłem przelew, ze strony Bluemedia przekierowało na stronę banku i nigdzie nie było możliwości zwiększenia kwoty. (Brak okienka gdzie można wpisać swoją kwotę). 

 

^^Tak ma być czy coś źle robię? Ostatnio wpłacałem chyba z pół roku temu i jest to wygodniejsze. Pakiet Mini HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 12.03.2018 o 14:19, Marko 345 napisał:

U mnie teraz komunikat  Cytuję  "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie."

 

Na koncie ICOK od moich teściów także widnieje powyższa informacja, od kilku dni. Czy mogę prosić kogoś z supportu o usunięcie tego "błędu" ? Czy to prawda, że włączając pakiet Eleven poprzez ICOK jest on aktywowany od najbliższego okresu rozliczeniowego, a nie od dnia aktywacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Przepraszam za niedogodności związane z pracami serwisowymi. Nadanie pakietu zostanie zrealizowane w ciągu kilku godzin od momentu zapisania zamówienia. Jeżeli jednak uruchamiasz usługę kolejny raz i nie obowiązuje Cię już promocja 1 miesiąc za darmo, to aktywacja powinna nastąpić wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym.

Pozdrawiam,
Specjalista Cyfrowy Polsat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Do 30 maja mam darmowy dostęp do pakietu Familijny HD.Minimalne zobowiązanie to Rodzinny HD. Dzisiaj z ciekawości chciałem zasymulować zmianę pakietu na Rodzinny HD.Po modyfikacji opcji cena od 30 maja wg ICOK to 35 zł a wg. tego co widać na ekranie powinno być 10 zł za Rodzinny i 10 zł za Cinemax. Skąd doliczane jest dodatkowe 15 zł?Jakiś błąd w ICOK ?

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hey. Spotkał się ktoś z problemem przy zakładaniu konta w icok? 

Klikam w rejestracje, wszystko wypełniam. A gdy już robie Załóż konto, to wyskakuje okienko z napisam, że konto dla wskazanej karty już istnieje. Myśle sobie, że nie kojarze żebym wcześniej zakładała konto. Ale próbuje logować się i klikam w przypomnij hasło. No i tu kolejny problem, podany adres jest nieprawidłowy. Dodam, że innego maila nie posiadam, a konta na 99% nie zakładałam.. 

Miał ktoś podobnie? Jakieś pomysły jak się zarejestrować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...