Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Również u mnie wyskakuje ten błąd.

 

 

Konto na ICOKu zakładałem około 2,5 roku temu. Znajomi co mają problemy te same od 1,5 roku do 5 lat  są abonamentami CP.

 

 

U mnie także wywala błąd w tym miejscy.

 

 

Działa Wam w ICOKu kategoria Usługi >>> Zobacz szczegóły ??  Wchodząc w zobacz szczegóły kręcą się wiatraczki a potem wywala błąd u mnie.

 

Czy macie jakiś pakiet lub pakiety dodatkowe włączone i są one aktualnie gratis? Dzisiaj na infolinii taką otrzymałem informację, że winna u mnie jest aktywacja pakietu, który jest obecnie gratis. Aby było zabawniej, to na infolinii również nie mogą przyjąć deklaracji wyłączenia u mnie pakietu z końcem okresu promocyjnego. Ponoć ma to być w ICOK u mnie możliwe (zniknie błąd) 9 marca, zgodnie z moim cyklem rozliczeniowym. Szkopuł w tym, że już mi się pojawia opłata za pakiet.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby było zabawniej, to na infolinii również nie mogą przyjąć deklaracji wyłączenia u mnie pakietu

 

Dzwoniłem dzisiaj na infolinie w tej sprawie, konsultant miał problem z zmianą pakietyzacji, została przyjęta reklamacja. Pakiet jest płatny a z usług gratisowych mam dołączony "Katalog treści online" ale z niego nie korzystam. Dodam, że dodatkowo pojawił się problem z zaksięgowaniem płatności pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, świeciło na czerwono że pakiet jest nieopłacony mimo dostępnych wolnych środków. Dopiero w następnej dobie ściągnęło środki i odświeżyło poprawnie płatność. Na drugim kontrakcie wszystko działa poprawnie.

Edytowane przez marenss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w południe w APS nowa umowa, pojawiła się w ICOK wieczorem.

Z ciekawości spróbowałem wyłączyć gratisowy pakiet i mam komunikat:

- trwa przetwarzanie zmian. Spróbuj ponownie później.

Wziąłem elastyczną ofertę Rodzinny HD z Cinemax / Familijny HD z Cinemax z opłatą 20/40 24 miesiące pierwsze 6 gratis.

Dodam też że przy umowie w APS w systemie wyskakiwał błąd dopiero po chwili udało się wydrukować umowę.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się że wcześniej była możliwa zmiana od razu jak pojawiła się umowa w ICOK.

Jednak nie pamiętam. Wtedy (w zeszłym roku) zmieniłem pakiet na mniejszy w ramach elastyczności chyba coś koło 4 miesiąca że skutkiem na koniec 6 darmowego miesiąca.

A Pani w APS też twierdziła że jak pojawi się w ICOK umowa po kilku godzinach już mogę to zrobić.

W każdym razie mam na decyzję 6 miesięcy darmowego okresu.

Rozumiem że jak zgłoszę dyspozycję włączenia Rodzinnego HD od 7 już płatnego miesiąca i jeśli ją wycofam później to wtedy będzie aktywny Familijny HD.

I tak w związku z tym że mam 6 miesięcy gratis zgloszenie będzie czekać na realizację z końcem 6 miesiąca czyli cyklu rozliczeniowego.

W sumie zmiana pakietu jest najprostsza do zgłoszenia poprzez ICOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w południe w APS nowa umowa, pojawiła się w ICOK wieczorem.

Z ciekawości spróbowałem wyłączyć gratisowy pakiet i mam komunikat:

- trwa przetwarzanie zmian. Spróbuj ponownie później.

Wziąłem elastyczną ofertę Rodzinny HD z Cinemax / Familijny HD z Cinemax z opłatą 20/40 24 miesiące pierwsze 6 gratis.

Dodam też że przy umowie w APS w systemie wyskakiwał błąd dopiero po chwili udało się wydrukować umowę.

Dziś sprawdziłem ICOK i już prawidłowo pokazuje dane nowej umowy, jednak nie musiałem czekać do początku nowego okresu rozliczeniowego.

W dekoderze na kanale 999 też pojawił się numer konta do wpłat.Jedynie pokazuje błąd przy ostatniej wpłacie:

01-01-2000, to można zrozumieć ponieważ jeszcze żadnej wpłaty nie było.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cykl rozliczeniowy jutro, a dziś pobrane pieniądze z wolnych środków.

Zawsze były pobierane w 1 dniu cyklu, a teraz w ostatnim dniu już są pobierane są kolejny. Zauważyłem to już na 2 swoim kontrakcie. Skoro termin mam 21 to w ten dzień powinny być rozliczane.

Edit: pieniądze pobrane 20, a dziś 21 zmienił się okres rozliczeniowy na 21 marzec - 21 kwiecień.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...