Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

Cykl rozliczeniowy mam 30 dnia miesiąca.
W styczniu opłata u mnie pobrana 28 dnia miesiąca z wolnych środków, luty zapłacony, następna płatność 0,00 złotych przypada na 28 luty, ponieważ luty jest krótszy. Nie mam zastrzeżeń. Przewidywana kolejna płatność 28 marca.
Coś się rozjechał u mnie dzień płatności z cyklem rozliczeniowym.

Link to post
Share on other sites

@Specjalista Cyfrowy Polsat, pisałem do Ciebie na PW i na maila CP i chciałem zapytać na forum, bo błędy w ICOKu ludzie mieli. Czy dalej u nich ten problem występuje, czy im znikł? Wchodzisz w USŁUGI po prawej, masz zobacz szczegóły >> i jak się  wchodzi to wskakują błędy.

Nie przedłużałem Umowy.

Link to post
Share on other sites

Witam. Mam ten sam problem. Już kilka dni wchodzę w USŁUGI -> Zobacz szczegóły i też wywala błąd.

 

Sprawdziłem to teraz z ciekawości i u mnie wszystko jest OK. U mnie działa to poprawnie.

Link to post
Share on other sites

A jak nie chodzi o datę założenia konta, to może o jakąś inną datę, np. odkąd jest się abonentem. Ja jestem od maja 2017. Gdzieś tu kiedyś czytałem, że nie każdy mógł w iCOK zmienić pakietu z Familijnego na Rodzinny, ja np. mogłem bez problemu. Ciekawe dlaczego jedni mogli, inni nie. Teraz też jednym działa poprawnie, innym wywala błąd.

Edited by AnalitykDVB
Link to post
Share on other sites

Informację o tym, czy możesz włączyć powyższy pakiet, znajdziesz w warunkach swojej umowy. W tej sytuacji prosimy o zapisanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Być może jest to błąd aplikacji ICOK.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ostatnio co dzień zaglądam do ICOK i zauważyłem pewną zmianę.

Zawsze opłaty były pobierane w 1 dniu cyklu, a teraz kwota wolnych zmienia się w ostatnim dniu poprzedniego okresu rozliczeniowego.

Czyli to wygląda tak: 20 luty pobrana opłata za okres 21 luty - 20 marzec.

Dotychczas miałem pobierane opłaty zawsze 21 dnia miesiąca.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...