rsw Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 U mnie wczoraj to samo zauważyłem i nadal nie mogę zobaczyć szczegółów. Jednocześnie wczoraj dwa pakiety z pięciu zgasły, ale ponowienie uprawnień przez ICOK pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Cykl rozliczeniowy mam 30 dnia miesiąca.W styczniu opłata u mnie pobrana 28 dnia miesiąca z wolnych środków, luty zapłacony, następna płatność 0,00 złotych przypada na 28 luty, ponieważ luty jest krótszy. Nie mam zastrzeżeń. Przewidywana kolejna płatność 28 marca.Coś się rozjechał u mnie dzień płatności z cyklem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Ponawiam zapytanie: czy dalej macie problemy w ICOKu w kategorii USŁUGI >>> Zobacz szczegóły? Czy pojawiają się błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Ponawiam zapytanie: czy dalej macie problemy w ICOKu w kategorii USŁUGI >>> Zobacz szczegóły? Czy pojawiają się błędy? Witaj, czy w ostatnim czasie przedłużałeś swoją umowę lub wykonywałeś inne operacje na swoim koncie? Co masz na myśli, pisząc "błędy"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 @Specjalista Cyfrowy Polsat, pisałem do Ciebie na PW i na maila CP i chciałem zapytać na forum, bo błędy w ICOKu ludzie mieli. Czy dalej u nich ten problem występuje, czy im znikł? Wchodzisz w USŁUGI po prawej, masz zobacz szczegóły >> i jak się wchodzi to wskakują błędy. Nie przedłużałem Umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PULKA Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam. Mam ten sam problem. Już kilka dni wchodzę w USŁUGI -> Zobacz szczegóły i też wywala błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Czyli system ICOKu się posypał. Znajomi też mają problemy. CP napraw to w ICOKu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam. Mam ten sam problem. Już kilka dni wchodzę w USŁUGI -> Zobacz szczegóły i też wywala błąd. Sprawdziłem to teraz z ciekawości i u mnie wszystko jest OK. U mnie działa to poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PULKA Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Nic się nie zmieniło , może problem tkwi w tym że mam jeszcze dwie stare nieaktywne umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 U mnie też, nadal nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 U mnie także wywala błąd w tym miejscy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 A u mnie działa Ja zakładałem konto iCOK 20 grudnia 2017, może to się dzieje na tych dawniej założonych kontach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) U mnie też ok, konto założone w maju 2015 jeśli coś to znaczy. Edytowane 5 Lutego 2018 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) A jak nie chodzi o datę założenia konta, to może o jakąś inną datę, np. odkąd jest się abonentem. Ja jestem od maja 2017. Gdzieś tu kiedyś czytałem, że nie każdy mógł w iCOK zmienić pakietu z Familijnego na Rodzinny, ja np. mogłem bez problemu. Ciekawe dlaczego jedni mogli, inni nie. Teraz też jednym działa poprawnie, innym wywala błąd. Edytowane 5 Lutego 2018 przez AnalitykDVB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Konto na ICOKu zakładałem około 2,5 roku temu. Znajomi co mają problemy te same od 1,5 roku do 5 lat są abonamentami CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 U mnie brak problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 A ja mam pytanie: czy mogę sobie przez ICOK włączyć pakiet HBO? Pytam bo jak wchodzę w modyfikacje usług to już przed wprowadzeniem zmian w ofercie kwota abonamentu zwiększa się o 10zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) Informację o tym, czy możesz włączyć powyższy pakiet, znajdziesz w warunkach swojej umowy. W tej sytuacji prosimy o zapisanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Być może jest to błąd aplikacji ICOK. Edytowane 8 Lutego 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Ten błąd jest u każdego. Ja mając all pakiety włączone zawyża kwotę o 15 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witam. Mam ten sam problem. Już kilka dni wchodzę w USŁUGI -> Zobacz szczegóły i też wywala błąd. Również u mnie wyskakuje ten błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Ostatnio co dzień zaglądam do ICOK i zauważyłem pewną zmianę. Zawsze opłaty były pobierane w 1 dniu cyklu, a teraz kwota wolnych zmienia się w ostatnim dniu poprzedniego okresu rozliczeniowego. Czyli to wygląda tak: 20 luty pobrana opłata za okres 21 luty - 20 marzec. Dotychczas miałem pobierane opłaty zawsze 21 dnia miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 a mi dzisiaj znowu zaginą mój przelew błyskawiczny zapłaciłem 79zł i dalej mam 79zł do zapłaty ciekawe czy i kiedy CP zmieni operatora przelewów błyskawicznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Ja wczoraj płaciłem i jak wszedłem chwilę po płatności do iCOK, to jeszcze widniała tam kwota, ale wszedłem dzisiaj i już jest 0 zł. Tam się to pojawia z pewnym opóźnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 mam jeszcze 7 dni do płatności także mają czas ale jakiś czas temu musiałem w tej sprawie kontaktować się z "ekspertem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.