Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cykl rozliczeniowy mam 30 dnia miesiąca.
W styczniu opłata u mnie pobrana 28 dnia miesiąca z wolnych środków, luty zapłacony, następna płatność 0,00 złotych przypada na 28 luty, ponieważ luty jest krótszy. Nie mam zastrzeżeń. Przewidywana kolejna płatność 28 marca.
Coś się rozjechał u mnie dzień płatności z cyklem rozliczeniowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam zapytanie: czy dalej macie problemy w ICOKu w kategorii USŁUGI  >>> Zobacz szczegóły? Czy pojawiają się błędy?

Witaj, czy w ostatnim czasie przedłużałeś swoją umowę lub wykonywałeś inne operacje na swoim koncie? Co masz na myśli, pisząc "błędy"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat, pisałem do Ciebie na PW i na maila CP i chciałem zapytać na forum, bo błędy w ICOKu ludzie mieli. Czy dalej u nich ten problem występuje, czy im znikł? Wchodzisz w USŁUGI po prawej, masz zobacz szczegóły >> i jak się  wchodzi to wskakują błędy.

Nie przedłużałem Umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak nie chodzi o datę założenia konta, to może o jakąś inną datę, np. odkąd jest się abonentem. Ja jestem od maja 2017. Gdzieś tu kiedyś czytałem, że nie każdy mógł w iCOK zmienić pakietu z Familijnego na Rodzinny, ja np. mogłem bez problemu. Ciekawe dlaczego jedni mogli, inni nie. Teraz też jednym działa poprawnie, innym wywala błąd.

Edytowane przez AnalitykDVB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informację o tym, czy możesz włączyć powyższy pakiet, znajdziesz w warunkach swojej umowy. W tej sytuacji prosimy o zapisanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Być może jest to błąd aplikacji ICOK.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio co dzień zaglądam do ICOK i zauważyłem pewną zmianę.

Zawsze opłaty były pobierane w 1 dniu cyklu, a teraz kwota wolnych zmienia się w ostatnim dniu poprzedniego okresu rozliczeniowego.

Czyli to wygląda tak: 20 luty pobrana opłata za okres 21 luty - 20 marzec.

Dotychczas miałem pobierane opłaty zawsze 21 dnia miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...