Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ja też miałem dziwną sumę po okresie promocyjnym jak dobierałem sobie Eleveny i usuwałem VOD (150zł!?), w płatnościach jednak wszystko jest już w porządku. ;)

Edited by bart18
Link to post
Share on other sites

Zamówiłem pakiet Tenis Premium SMS'em, przyszła mi informacja, że kwotę należy wpłacić do 31 sierpnia.

Rozumiem, że ta kwota 40 zł będzie pobrana automatycznie (31.08) z wolnych środków, które mam w ICOK? Na takiej samej zasadzie jak abonament? ;) Dodam, że okres rozliczeniowy mam 29 każdego miesiąca.

Link to post
Share on other sites

Tak, jeśli masz wystarczającą ilość wolnych środków na swoim koncie abonenckim to wówczas zostaną one pobrane automatyczne w dniu wymagalnej płatności.

 

 

Edycja:

Kolega @amq0 odrobinkę mnie wyprzedził. ;):oops:

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

2-3 miesiące temu zleciłem wyłączenie komunikatów autopromocyjnych na dekoderze HD 5500s (multiroom), czyli krótko mówiąc, reklam na belce przy włączeniu wybranego kanału.

Do dzisiaj mam w iCOK informację "Zmiany w trakcie aktualizacji", bez możliwości jakiejkolwiek zmiany. A komunikaty na dekoderze są dalej i irytują.

Co mogę z tym zrobić?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nie pamięta adresu na jaki zakładał? Powinien być w umowie. Na ekranie logowania jest odnośnik do resetowania hasła w wypadku zapomnienia. Na podany adres e-mail przychodzi wiadomość z linkiem do strony gdzie można ustawić nowe hasło.

Link to post
Share on other sites

Znajomy zapomniał danych do konta icok. Czy można usunąć konto i założyć nowe?

Można konto w ICOK przez infolinię, ja tak właśnie zrobiłem.

U mnie nie działało przypomnienie hasła. Pewnie dlatego że przy zakładaniu konta użyłem innego adresu email.

Chwilę po rozmowie już mogłem założyć nowe konto.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A jeszcze lepiej jest złożyć wypowiedzenie w APS-ie Cyfrowego Polsatu. Wówczas jest ono od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu, a klient otrzymuje na piśmie potwierdzenie jego złożenia.

To tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. :read:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Przy próbie wysłania wiadomości do CePa przez ICOK otrzymuję komunikat o nieprawidłowym numerze telefonu. Numer jest od kilku lat ten sam, ciągle w tym samym formacie 48xxxxxxxxx (format z plusem oraz z zerem też sprawdziłem). Zostałem w jakiś sposób wyróżniony czy to ogólniejsza awaria?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...