Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z komunikatami autopromocyjnymi.

Ok. 2 miesiące temu w ICOK same się włączyły i zaczęły wyświetlać na wszystkich dekoderach (główny + 3 multiroomy). Ponownie wyłączyłem w ICOK ich wyświetlanie - na multiroomach ładnie się wyłączyło a na głównym (PVR HD 7000) cały czas komunikaty są i do dzisiaj mam status:

 
Komunikaty AUTOPROMOCYJNE: Zmiany w trakcie aktualizacji.
 
Polsat po każdej reklamacji pisze żeby przywrócić ustawienia fabryczne i ponownie wyszukać kanały. Pomaga to na kilka godzin i komunikaty znów wracają.
 
 
Macie jakiś pomysł jak to skutecznie wyłączyć?
Edytowane przez kpw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu chciałem uruchomić te komunikaty autopromocyjne na belce przez ICOK i nie dało się. Po telefonicznej reklamacji dostałem odpowiedź że działają tylko przy wyrażonych zgodach marketingowych.

Może wycofaj zgody, a włączysz je pod koniec umowy, aby mogli Ci przedstawić nową ofertę.

Podobno też na nowym interfejsie nie będzie tych komunikatów autopromocyjnych na belce kanału.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. U mnie też jest widoczne coś takiego, o czym pisze wyżej @Burito. Wcześniej chyba tego nie było. Nie przypominam sobie.

Ja generalnie w ICOK loguję się raz w miesiącu, w celu opłacenia abonamentu kartą płatniczą przez Internet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa, dzięki.
Przy próbie dzwonienia na infolinię od razu łączyło z konsultantem, bądź opcją podania numeru karty i ponowienia automatycznego.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W ICOKu po raz kolejny nie można sprawdzić co i jak na koncie - mam komunikat   cyt "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...