maks27 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 @tweed77 Dzięki za odpowiedź. Zrobię to żeby nie było problemu gdy zapomnę hasła, a czasem zdarza się je zapomnieć i dobrze jest mieć opcję odzyskania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) Witam, mam problem z komunikatami autopromocyjnymi. Ok. 2 miesiące temu w ICOK same się włączyły i zaczęły wyświetlać na wszystkich dekoderach (główny + 3 multiroomy). Ponownie wyłączyłem w ICOK ich wyświetlanie - na multiroomach ładnie się wyłączyło a na głównym (PVR HD 7000) cały czas komunikaty są i do dzisiaj mam status: Komunikaty AUTOPROMOCYJNE: Zmiany w trakcie aktualizacji. Polsat po każdej reklamacji pisze żeby przywrócić ustawienia fabryczne i ponownie wyszukać kanały. Pomaga to na kilka godzin i komunikaty znów wracają. Macie jakiś pomysł jak to skutecznie wyłączyć? Edytowane 26 Maja 2017 przez kpw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) Jakiś czas temu chciałem uruchomić te komunikaty autopromocyjne na belce przez ICOK i nie dało się. Po telefonicznej reklamacji dostałem odpowiedź że działają tylko przy wyrażonych zgodach marketingowych. Może wycofaj zgody, a włączysz je pod koniec umowy, aby mogli Ci przedstawić nową ofertę. Podobno też na nowym interfejsie nie będzie tych komunikatów autopromocyjnych na belce kanału. Edytowane 26 Maja 2017 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Wszystkie zgodny mam wycofane i za każdym razem jak piszę reklamację dostaję odpowiedź, że materiały autopromocyjne zostały już wyłączone i nie będą się więcej wyświetlać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) U mnie podobna sytuacja, na Multiroomach udało się wyłączyć, ale na głównym nadal te komunikaty mam, walczę z tym od miesiąca. Edytowane 26 Maja 2017 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Witam. Jestem nowy czy Można to wyłączyć samemu poprzez internet czy trzeba dzwonić na info? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Wczoraj wyłączyłem komunikaty autopromocyjne przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Witam, zauważyliście że ICOK zmienił się? Chodzi o jego wygląd i dodanie nowych funkcjonalności takich jak wyszukiwarkę i czas trwania sesji w prawym górnym rogu. Czy coś jeszcze nam dodano? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Właśnie też to zauważyłem, nawet wypróbowałem przedłużyć czas do wylogowania. Maks to 10 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Potwierdzam. U mnie też jest widoczne coś takiego, o czym pisze wyżej @Burito. Wcześniej chyba tego nie było. Nie przypominam sobie. Ja generalnie w ICOK loguję się raz w miesiącu, w celu opłacenia abonamentu kartą płatniczą przez Internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Mam wrażenie jakby to nawet płynniej działało, tzn. szybciej wczytuje poszczególne pozycje, ale wyszukiwarka chyba nieaktywna, bo cokolwiek by nie wpisać to wynik 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Witam Serdecznie, czy wy też nie możecie dziś wykupić żadnego VOD, ani Tennis Premium przez ICOK ? Portmonetkę ? Wyskakuje błąd strony, sprawdzałem na kilku przeglądarkach - i wszędzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Przez ICOK teraz nie mogłem ponowić sygnału i po wejściu w zakładkę ''dane sprzętu'' mam puste pole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Usługi -> Telewizja -> Usługi serwisowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) Działa, dzięki.Przy próbie dzwonienia na infolinię od razu łączyło z konsultantem, bądź opcją podania numeru karty i ponowienia automatycznego. Edytowane 2 Czerwca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 W ICOKu po raz kolejny nie można sprawdzić co i jak na koncie - mam komunikat cyt "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam70 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Działa normalnie, jeśli były jakieś zmiany w obrębie umowy to pojawią się dopiero od następnego okresu rozliczeniowego, a do tej chwili będzie właśnie taki komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Zmian w umowie nie miałem. To samo było w maju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Muszą coś robić. U mnie Darmowy HD jest trzy razy z tym samym numerem karty, TV Mobilna dwa razy.Rodzinny HD wyparował z ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) U mnie jeszcze lepiej, bo nie ma nic, pozostał tylko numer dekodera HD3000. Edytowane 17 Czerwca 2017 przez Barti Pisanie całych postów wielką czcionką jest zbędne. Standardowa wystarczy. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 U mnie w ICOK został tylko HD 5500s z Rodzinnym HD. T-HD 1000 prepaid, HD 3000 i moduł CI+ z Darmowym HD znikły z ICOK i "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) Na tę chwilę wszystko wróciło do normy i jest OK ( u mnie). Edytowane 17 Czerwca 2017 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Potwierdzam, już jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 U mnie też już jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Przy ponawianiu sygnału przez ICOK była informacja aby zostawić dekoder na kanale 1 Polsat HD.Dziś zauważyłem komunikat:Po pomówieniu sygnału pozostaw dekoder na kanale kodowanym. Jednak chyba nie na każdym kanale zadziała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.