Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To nie wiem jak to jest, ale mi konsultant powiedział, że niewidoczny jest w iCOK, bo nie ma aktywnej umowy. Dodam, że sąsiadowi niedawno skończyła się umowa na tunerze HD 6000 i chciał przejść na pre-paida to mówią, że albo podpisze nową umowę albo będzie korzystał z FTA. Może niewidoczny sprzęt jest związany z tym, że nie ma możliwości włączenia pre-paida na nim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od kilku dni próbuję wyłączyć pakiet VOD przez icok...

Występuję mi błąd, że muszę wybrać :

 

Sposoby dostarczenia potwierdzenia zmiany:

Należy wybrać sposób dostawy.

 

 

Ale w którym miejscu,bo żadnego wyboru nie widzę...

Sprawdzałem już na kilku kompach i różnych przeglądarkach i dalej nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego gdy wciskam opcje modyfikacji usługi to wyświetlana jest nieprawdziwa kwota abonamentu 120zl podczas gdy place 80? Boję się wprowadzać jakieś modyfikacje żeby mi nie podnieśli abonamentu. Oczywiście wszelkie dodatkowe usługi są w tym czasie wyłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam złą sumę wpisaną po kliknięciu "modyfikuj usługę". Ignoruję to. Zamiast 79,99 mam coś koło 180 zł. Jednak nie raz już włączałem i wyłączałem pakiet Eleven i zawsze płacę tyle ile mam płacić. Ważne jaka wartość jest w zakładce "płatności".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcę zaktualizować w ICOK swoje dane kontaktowe tj. nowy numer telefonu to wprowadzone dane do ICOK będą od razu widoczne w systemie dla pracowników BOK, czy DUK?

Edytowane przez Barti
Wyrażenia skrótowe (tzw. skrótowce) piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze loguje się do ICOK podając numer karty jako login.

Spróbowałem zalogować się przy użyciu adresu e-mail, jednak wyskakuje błąd logowania. Możliwe że zakładając konto użyłem innego adresu e-mail.

Czy jest możliwe sprawdzenie jaki on był ?

Jeśli użyję opcji: Usuń konto, później założę ponownie to wszystkie dane zostaną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...