Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

U mnie nie działa. Traceroute staje na:

10  213-17-183-178.static.ip.netia.com.pl (213.17.183.178)  16.262 ms  14.516 ms  14.509 ms
11  wawbal-i1-BE12.plusnet.pl (212.2.102.209)  14.453 ms  23.011 ms  23.021 ms
12  * * *

Coś skonocili z konfiguracją sieci, wygląda na problem z load balancerem (tak po nazwie sądząc).

Edited by tomkep
Link to post
Share on other sites

A ja, jak widzisz, przychodzę z innej sieci. Schrzanili coś na wejściu z Netii (co najmniej) na swoim routerze brzegowym, jak widać powyżej.

 

U mnie nie ma najmniejszego problemu z działaniem iCOK, a mam internet z Netii. Sprawdzone i po 12:00 i teraz.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ty nie usuniesz. W CP musi się system "przetrawić" i Ci zniknie. U mnie to się wyczyściło jakiś czas po wejściu w płatności po darmowych miesiącach, tzn.4-5 miechów po zmianie.

Link to post
Share on other sites

Fezuj, koledze idzie o coś innego.

 

marko, jeśli masz jeszcze zalegający SD aby wykasować go z iCOK, musisz odesłać do CP kartę z prośbą właśnie o wykasowanie, tylko tak można to zrobić.

Ewentualnie aby się jeszcze tego nie wyzbywać może warto spróbować wykupić najniższy pakiet na tym sprzęcie w opcji prepaid, bo w takiej on teraz powinien być a następnie iść do punktu wymienić na HD. 

Musi to ktoś potwierdzić czy tak się jeszcze da. Ale i tak myślę że warto spróbować. Sprzęt jest twój przy udanej wymianie na HD status się nie zmieni nadal będzie twój.

Link to post
Share on other sites

Podpisałem 9 miesięcy temu umowę w CP na telewizję.Przez 9 miesięcy miał być pakiet Familijny w cenie 14,90.Po promocyjnych miesiącach opłata miała wynosić 39,90.Natomiast jeśli chciałbym płacić mniej pan mówił abym zadzwonił do nich aby obniżyć pakiet na Rodzinny. Czy mogę sam sobie obniżyć pakiet przez iCOK, czy tak się nie da?

Link to post
Share on other sites

Czy mogę sam sobie obniżyć pakiet przez icok czy tak się nie da?

 

Jak masz w iCOK możliwość samodzielnej zmiany pakietu to możesz zmienić, a jak nie masz to polecam napisać prośbę przez formularz kontaktowy w iCOK.

Edited by Barti
Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Mam TV Mobilną w ramach SmartDom za 1 złotówkę miesięcznie. Wczoraj w ICOK było do zapłaty 14,90, a dziś wróciła prawidłowa suma, czyli złotówka.
Wczoraj nie było też zaznaczone, że kontrakt jest w ramach SmartDom i pewnie dlatego nie naliczyło rabatu.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Bur*el w ICOK trwa nadal. Minęło ponad 3 miesiące odkąd karta zniknęła z mojego konta. Zadzwoniłem dziś na infolinię. "Sprawa jest monitoringowana" - nic poza tym nie można się dowiedzieć. Mówię, że na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni... cisza. Nowej umowy nie da się podpisać na tej karcie, więc zaryzykuję z wypowiedzeniem i spróbuję uzyskać Rodzinny HD za 4,99 zł.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...