czerstwy Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Trudno się mówi nie będę nic wysyłał bo i tak go nie opłacam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu84 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Czy na ICOK będzie widać czy wypowiedzenie umowy zostało zarejestrowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Nie będzie widać. Ale jeżeli składałeś je w APS to jest zarejestrowane z automatu od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu84 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Wczoraj składałem w APS i dzwoniłem po 2 godzinach na infolinię i powiedział że nie jest jeszcze zarejestrowane. Dlatego się pytam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Złożyłeś czyli masz potwierdzenie, czekaj cierpliwie na pewno będą dzwonić, jeśli nie a zależy ci na kontynuacji sam przekręć kilka dni przed zakończeniem. Przyjść powinien list potwierdzający zakończenie umowy a i chyba jeszcze SMS-a dostałem kilka dni po złożeniu że wpłynęło etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Po krótce: wypowiedziałem umowę wiosną, w czerwcu ją aneksowałem, zrezygnowałem z aneksu (pisemnie i jednocześnie wysłałem ponownie wypowiedzenie umowy). Umowa skończyła się w styczniu. Działa karta do dziś (sprzęt własnościowy). Co najfajniejsze w styczniu w ICOK miałem zaległość, która po telefonicznej interwencji zniknęła, a dziś nie mam tego sprzętu i karty na koncie! Dodam, że zgodnie z umową, zleciłem telefonicznie uruchomienie Pakietu Darmowego HD ale jak wspomniałem wcześniej działa pakiet płatny. Błąd ICOK z brakiem tego sprzętu na koncie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie też zniknął z icok moduł CI+, na którym powinienem mieć Darmowy HD, ale ten moduł mi nie działa (wyświetla komunikat błąd 09 problem z kartą) Edytowane 11 Stycznia 2017 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 U mnie i moduł i dekoder w ICOK wyświetlają się poprawnie (Darmowy HD po DRH6). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 W iCOK wróciła możliwość modyfikacji pakietów na sprzęcie własnościowym. Trochę długo to trwało, ale już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 To już chwile temu https://forum.satkurier.pl/topic/2452-cyfrowy-polsat-pre-paid/?p=1221619 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie chwilę podziałało i znowu mam taki komunikat: "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie". Edytowane 29 Stycznia 2017 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Burito, masz konto iCOK powiązane z umową na TV na innym dekoderze, czy same prepaidy tylko? U mnie jest abo i pp i w pp deklaracja pakietów działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Mam łącznie w CP 9 kontraktów, 8 związanych z umowami i jeden pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 To OK, pomyślałem że utrudnienia są bardziej na kontach, gdzie tylko same prepaidy. Czyli widać, loteria z tym poprawnym działaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie 3 * prepaid i 1 * Darmowy HD wygląda OK. Ten komunikat wisi przez jakieś 2-3 godziny po zmianie deklaracji. Potem znika i pokazuje się nowy pakiet. A potem, jak spróbujesz jeszcze raz cos zmienić na tym koncie, to najwyraźniej do końca tego samego dnia wyskakuje jakiś błąd. Następnego dnia można zmienić pakiet (o ile był nieopłacony, jak wskoczy opłacony, to nie wiem) i zabawa się powtarza. @Burito masz opłacony ten pakiet? Może nie chce Ci dać go zmienić do końca okresu rozliczeniowego? Edytowane 29 Stycznia 2017 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Tak, opłacony mam Familijny HD i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 To już chwile temu https://forum.satkurier.pl/topic/2452-cyfrowy-polsat-pre-paid/?p=1221619 Możliwe, ale u mnie zaskoczyło to dopiero wczoraj wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 U mnie 3 * prepaid i 1 * Darmowy HD wygląda OK. A ten Darmowy HD masz z DRH2 (DRH6) czy po rozwiązaniu umowy, w której był zapis o możliwości włączenia Darmowego HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Od ponad tygodnia od podpisania aneksu i dodania multiroomu na nowej karcie ciągle dane w trakcie aktualizacji. TV działa, ale chciałbym mieć dostęp do ICOK, a do starej karty dalej jakby przypisana stara umowa. Doczekam się, czy pisać do nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Doczekasz się wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Dzięki za odpowiedź! Nie wiedziałem, że tak to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Działa Wam ICOK, nie mogę wejść na stronę? Edytowane 5 Lutego 2017 przez railroad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Masz na myśli ICOK: https://icok.cyfrowypolsat.pl/start.cp ? Ja się loguję normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Tak, nie działa mi ani na komputerze, ani w telefonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 U mnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.