Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Złożyłeś czyli masz potwierdzenie, czekaj cierpliwie na pewno będą dzwonić, jeśli nie a zależy ci na kontynuacji sam przekręć kilka dni przed zakończeniem.

Przyjść powinien list potwierdzający zakończenie umowy a i chyba jeszcze SMS-a dostałem kilka dni po złożeniu że wpłynęło etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po krótce: wypowiedziałem umowę wiosną, w czerwcu ją aneksowałem, zrezygnowałem z aneksu (pisemnie i jednocześnie wysłałem ponownie wypowiedzenie umowy). Umowa skończyła się w styczniu. Działa karta do dziś (sprzęt własnościowy). Co najfajniejsze w styczniu w ICOK miałem zaległość, która po telefonicznej interwencji zniknęła, a dziś nie mam tego sprzętu i karty na koncie! Dodam, że zgodnie z umową, zleciłem telefonicznie uruchomienie Pakietu Darmowego HD ale jak wspomniałem wcześniej działa pakiet płatny. Błąd ICOK z brakiem tego sprzętu na koncie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie chwilę podziałało i znowu mam taki komunikat:

 

"Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie".

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 3 * prepaid i 1 * Darmowy HD wygląda OK.

 

Ten komunikat wisi przez jakieś 2-3 godziny po zmianie deklaracji. Potem znika i pokazuje się nowy pakiet. A potem, jak spróbujesz jeszcze raz cos zmienić na tym koncie, to najwyraźniej do końca tego samego dnia wyskakuje jakiś błąd. Następnego dnia można zmienić pakiet (o ile był nieopłacony, jak wskoczy opłacony, to nie wiem) i zabawa się powtarza.

 

@Burito masz opłacony ten pakiet? Może nie chce Ci dać go zmienić do końca okresu rozliczeniowego?

Edytowane przez tomkep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...