Burito Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Możesz poprzez ICOK lub TCOK jak wolisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 No dobrze ale jak to zrobić przez ICOK? Maila napisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Po lewej w menu masz zakładkę kontakt czy jakoś tak. Ale lepiej zadzwoń na TCOK, jak masz problem z ICOKiem, będzie pewniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 W ICOK jest wszystko czytelne: Zakładka Kontakt z Cyfrowym Polsatem/Napisz do nas/Telewizja/tu wybierasz numer karty którego dotyczy zapytanie/Warunki umowy/Chcę zmienić pakiet. W treści wpisujesz informację, że rezygnujesz z pakietów dodatkowych z takim i z takim dniem i wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Już załapałem. Dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Działa wam nadawanie pakietów w pre-paidzie? Wracam ja Ci po wakacjach do domu, tknięty złym przeczuciem po wpisach na innym forum i faktycznie, na trzech prepaidach nie da się wybrać pakietów . Dobrze, że chociaż jest to, co było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Ja nie mogę zmieniać opcji w iCOK-u w dziale "Telewizja", ale zgłosiłem to i mają naprawić tę usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) U mnie też nie działa - po kontakcie i zgłoszeniu usterki otrzymałem wiadomość: "Uprzejmie informujemy, że na chwilę obecną samodzielna zmiana zadeklarowanego pakietu poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta nie jest możliwa. W przypadku chęci skorzystania z pakietu bez Umowy prosimy o informację w mailu zwrotnym jaki to ma być pakiet oraz dokonać odpowiedniej wpłaty na rachunek bankowy przypisany do dekodera. Wówczas pakiet zostanie uruchomiony w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty.Zaznaczamy, że wykaz pakietów, z których można skorzystać bez Umowy oraz opłaty za nie dostępny jest w Cenniku znajdującym się na stronie http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-uzytkownikow.pdf " zgłosiłem zmianę przejścia z Mini Hd na Familijny Hd - zobaczymy . Edytowane 3 Października 2016 przez gawcio125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Korzystając z formy kontaktu przez ICOK w jakim terminie udzielają odpowiedzi na zadane pytania ? Czekam od 05.10.2016r. i nic, czy coś się tam u nich zablokowało Edytowane 15 Października 2016 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Ja z reguły dostaję odpowiedź w ciągu 24 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) No to mnie nie pocieszyłeś. Edytowane 15 Października 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Ja ostatnio wysłałem 09.10 i odpowiedź była następnego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Ja znowu zauważyłem ciekawą zależność: Jak wysyłam zapytanie z konta w ICOK, na którym mam aktywną umowę to odpowiedź mam w ciągu 24 godzin, natomiast jak wysyłam zapytanie z konta z umową w pre-paid to już czekam 2-3 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Zapewne klienci "abonamentowi" są większym "priorytetem" dla Cyfrowego Polsatu, niż klienci usług prepaid, stąd mają oni pierwszeństwo w uzyskaniu odpowiedzi przez konsultanta w iCOK... To jest w tym momencie tylko takie moje "gdybanie", więc mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Masz całkowitą rację Kolego Moderatorze Barti Edytowane 15 Października 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 (edytowane) Cześć, czy to normalne, że w ICOK widnieje, iż mam pakiet: Pakiet Familijny Max HD Pakiety i usługi dodatkowe: Pakiet Film HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Sport HD Usługa Multiroom HD) ale za kwotę 69,90 zł? Nawet można pobrać wykaz co miesięcznych usług na taką kwotę, ale co miesiąc kwota, jaką faktycznie opłacamy to 49,90 zł, chociaż w zakładce "płatności" ICOK należność to 69,90 zł. Zebrała się i tak nadpłata w postaci wolnych środków. "Minimalny obowiązek abonamentowy: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD". Pytam, gdyż jeśli nasze minimalne zobowiązanie wynosi to 59,90 zł, należność to 69,90 zł, a co miesiąc płacimy tylko 49,90, choć mamy dodatkowo multiroom, to jak to możliwe, że nie straciliśmy rabatu na Smart Dom? Edytowane 16 Października 2016 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Jeśli w systemie ICOK widnieje 69,90 zł to tak powinno być pobierane. A płacisz przez ICOK, czy przelewem w banku, czy na poczcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Kiedy i jaką umowę zawierałaś @yokoono? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 (edytowane) @yokoono Jak szmal istnieje w wolnych środkach to niczym się nie przejmuj,jak się system "kapnie" że jest w błędzie to Ci konto wyczyści i nic nie stracisz a jak zakuma manko to Cię obciągnie i będziesz na "0" tak że spoko,po aktualizacji nowej umowy to już bezsprzecznie będą Twoje pieniądze a CP na pewno od tego nie upadnie a jak do końca umowy daleko a chcesz wcześniej skorzystać z tego "upustu" to wyślij następny przelew pomniejszony o kwotę wykazaną w wolnych środkach,mi też kiedyś tak trochę urosło i tak zrobiłem...łykło jak pelikan Edytowane 16 Października 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Hej, dzięki za odpowiedzi. 1. Płacę przelewem. 2. Do końca umowy jeszcze 9 miesięcy, zawarta była w punkcie stacjonarnym: "Data wejścia w życie umowy / zmiany:07.02.2015". 3.A typ umowy standardowy, dla klientów ciemnogrodu pozbawionych informacji, że istnieją krótsze umowy i darmowe miesiące chyba, że pytałeś o coś innego? A wolne środki to już w ogóle jakaś magia dla mnie, raz miałam powyżej stówy, wykupiłam dostęp do filmu za 9 zł i spadły mi środki o kilkadziesiąt złotych, ale że się tym za specjalnie nie interesowałam, to nie mam żadnych konkretnych danych i nie planuję nic z tym zrobić w związku z tym. Dzięki za informację, w takim razie skorzystam z opcji uiszczenia niższej opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Czy nowa oferta po przedłużeniu umowy powinna się pojawić w ICOKu od razu czy dopiero od nowego okresu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Od nowego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Witam.U mnie na ICOK pojawiła się możliwość włączania/wyłączania pakietów. Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Też mam możliwość włączenia / wyłączenia pakietów - umowa na abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Chyba wszystkim to włączyli. I dobrze. Śmieszne było to, że do tej pory część użytkowników mogła włączać/wyłączać pakiety tylko przez telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.