Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Po lewej w menu masz zakładkę kontakt czy jakoś tak.

Ale lepiej zadzwoń na TCOK, jak masz problem z ICOKiem, będzie pewniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ICOK jest wszystko czytelne: Zakładka Kontakt z Cyfrowym Polsatem/Napisz do nas/Telewizja/tu wybierasz numer karty którego dotyczy zapytanie/Warunki umowy/Chcę zmienić pakiet.

 

W treści wpisujesz informację, że rezygnujesz z pakietów dodatkowych z takim i z takim dniem i wszystko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa wam nadawanie pakietów w pre-paidzie? Wracam ja Ci po wakacjach do domu, tknięty złym przeczuciem po wpisach na innym forum i faktycznie, na trzech prepaidach nie da się wybrać pakietów :(. Dobrze, że chociaż jest to, co było...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie mogę zmieniać opcji w iCOK-u w dziale "Telewizja", ale zgłosiłem to i mają naprawić tę usterkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też nie działa - po kontakcie i zgłoszeniu usterki otrzymałem wiadomość:

"
Uprzejmie informujemy, że na chwilę obecną samodzielna zmiana zadeklarowanego pakietu poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta nie jest możliwa. W przypadku chęci skorzystania z pakietu bez Umowy prosimy o informację w mailu zwrotnym jaki to ma być pakiet oraz dokonać odpowiedniej wpłaty na rachunek bankowy przypisany do dekodera. Wówczas pakiet zostanie uruchomiony w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty.

Zaznaczamy, że wykaz pakietów, z których można skorzystać bez Umowy oraz opłaty za nie dostępny jest w Cenniku znajdującym się na stronie http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-uzytkownikow.pdf

"

zgłosiłem zmianę przejścia z Mini Hd na Familijny Hd - zobaczymy .

Edited by gawcio125

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korzystając z formy kontaktu przez ICOK w jakim terminie udzielają odpowiedzi na zadane pytania ? Czekam od 05.10.2016r. i nic, czy coś się tam u nich zablokowało :(

Edited by Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z reguły dostaję odpowiedź w ciągu 24 godzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to mnie nie pocieszyłeś. :(

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio wysłałem 09.10 i odpowiedź była następnego dnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znowu zauważyłem ciekawą zależność: Jak wysyłam zapytanie z konta w ICOK, na którym mam aktywną umowę to odpowiedź mam w ciągu 24 godzin, natomiast jak wysyłam zapytanie z konta z umową w pre-paid to już czekam 2-3 dni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewne klienci "abonamentowi" są większym "priorytetem" dla Cyfrowego Polsatu, niż klienci usług prepaid, stąd mają oni pierwszeństwo w uzyskaniu odpowiedzi przez konsultanta w iCOK... :roll:

To jest w tym momencie tylko takie moje "gdybanie", więc mogę się mylić. ;) :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz całkowitą rację Kolego Moderatorze Barti :)

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, czy to normalne, że w ICOK widnieje, iż mam pakiet: 

Pakiet Familijny Max HD

 

Pakiety i usługi dodatkowe:

Pakiet Film HD 
Pakiet Cinemax HD 
Pakiet Sport HD 
Usługa Multiroom HD)
 
ale za kwotę 69,90 zł? Nawet można pobrać wykaz co miesięcznych usług na taką kwotę, ale co miesiąc kwota, jaką faktycznie opłacamy to 49,90 zł, chociaż w zakładce "płatności" ICOK należność to 69,90 zł. Zebrała się i tak nadpłata w postaci wolnych środków. 

"Minimalny obowiązek abonamentowy: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD".

Pytam, gdyż jeśli nasze minimalne zobowiązanie wynosi to 59,90 zł, należność to 69,90 zł, a co miesiąc płacimy tylko 49,90, choć mamy dodatkowo multiroom, to jak to możliwe, że nie straciliśmy rabatu na Smart Dom?

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli w systemie ICOK widnieje 69,90 zł to tak powinno być pobierane. A płacisz przez ICOK, czy przelewem w banku, czy na poczcie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yokoono

Jak szmal istnieje w wolnych środkach to niczym się nie przejmuj,jak się system "kapnie" że jest w błędzie to Ci konto wyczyści i nic nie stracisz a jak zakuma manko to Cię obciągnie i będziesz na "0"

tak że spoko,po aktualizacji nowej umowy to już bezsprzecznie będą Twoje pieniądze a CP na pewno od tego nie upadnie :mrgreen:

a jak do końca umowy daleko a chcesz wcześniej skorzystać z tego "upustu" to wyślij następny przelew pomniejszony o kwotę wykazaną w wolnych środkach,mi też kiedyś tak trochę urosło i tak zrobiłem...łykło jak pelikan :)

Edited by fezuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, dzięki za odpowiedzi.

1. Płacę przelewem.

2. Do końca umowy jeszcze 9 miesięcy, zawarta była w punkcie stacjonarnym:

"Data wejścia w życie umowy / zmiany:07.02.2015".  

3.A typ umowy standardowy, dla klientów ciemnogrodu pozbawionych informacji, że istnieją krótsze umowy i darmowe miesiące :)  chyba, że pytałeś o coś innego? :D

A wolne środki to już w ogóle jakaś magia dla mnie, raz miałam powyżej stówy, wykupiłam dostęp do filmu za 9 zł i spadły mi środki o kilkadziesiąt złotych, ale że się tym za specjalnie nie interesowałam, to nie mam żadnych konkretnych danych i nie planuję nic z tym zrobić w związku z tym.

Dzięki za informację, w takim razie skorzystam z opcji uiszczenia niższej opłaty. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.U mnie na ICOK pojawiła się możliwość włączania/wyłączania pakietów. Też tak macie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam możliwość włączenia / wyłączenia pakietów - umowa na abonament.

 

41f5d51f61d4cd96.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba wszystkim to włączyli. I dobrze. Śmieszne było to, że do tej pory część użytkowników mogła włączać/wyłączać pakiety tylko przez telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...