Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Dokładnie- mi też po tym żonglowaniu udało się zalogować i działa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Ile czasu potrzebuje ICOK na przetworzenie prośby o ponowne przesłanie warunków umowy na maila? Prosiłem o to w poniedziałek i po czterech dniach nadal cisza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dostałem po 2 dniach, ale to było w lipcu. Teraz pewnie mają trochę więcej pracy w związku z wypowiedzeniami, które ludzie wysyłają. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez iCOK zamówiłem rozmowę z konsultantem w celu przedłużenia umowy. Czekam już dwa dni i cisza. Wie może ktoś, po jakim czasie oddzwaniają?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, dlaczego niektórzy nie mogą przez ICOK dodawać/usuwać sobie dodatkowych pakietów? Wcześniej tj. do 3 miesiąca umowy mogłem usuwać sobie np. SPORT HD lub FILM HD, a teraz nie mogę dodać sobie np. Elevenów. Co z tym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od 2 lat nie mogę edytować.
Swoją drogą, w iCOK jest bałagan, umowa niby przedłużona, okres był 11 sierpnia i powinny nowe warunki wskoczyć, a tu dalej stare warunki i jeszcze ciągle wisi 69,99 do zapłaty. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe warunki wskoczą Ci na początku nowego okresu. Bałagan to mają w całym CP, nie tylko w iCOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalka, wielu tak miało po wymianie na Evoboxa. Po pierwszym dniu nowego okresu wszystko będzie w porządku. To przez wymianę głównego dekodera.

Edited by cabott

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też oczopląsów dostałem jak zobaczyłem ile mi sprzętu wisi na koncie :facepalm:ale po paru dniach się wyprostowało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak to jest z płatnością? Bo wisi mi sumka za abonament, zniknie do czasu nowego okresu rozliczeniowego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli nie przejmować się to sumą? Od nowego cyklu ona zniknie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedłużałem umowę w związku z wycofaniem kanału FightKlub. Nowy okres rozliczeniowy zaczyna się 16 września, w ICOK widnieje coś takiego:

 

Data wejścia w życie umowy / zmiany:       16.09.2015
Pozostały okres obowiązywania umowy:    Umowa na czas nieokreślony
 
Też tak mieliście, czy trzeba coś wyjaśniać z Polsatem?
Edited by mingo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, nic się nie przejmuj, ważne jest ile miesięcy do końca masz w umowie, ostatnio nie wyrabiają z dokładną aktualizacją danych, ale wszystko jest OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym iCOK-iem to w ogóle jakieś dziwne rzeczy się dzieją. Mam umowę z 22 lipca i wszystko fajnie pokazywało ile miesięcy zostało do końca umowy. Niedawno zrobiło się tak, jak powinno, z 24 na 23 miesiące. A dzisiaj patrzę i jest napisane ,,Umowa na czas nieokreślony".

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie to samo - "Umowa na czas nieokreślony". Widać Cyfrowy Polsat stwierdził, że z nas stali klienci którzy i tak wiedzą kiedy dzwonić po darmowe miesiące :wink:

Edited by kubus.kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet VOD

Pakiet dodatkowy: Katalog treści online

Pakiet dodatkowy: Usługa Multiroom HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD

 

Dzisiaj na moim koncie pokazało taką listę. W umowie, którą przedłużałem 28.07.2016r. (dodam, że okres rozliczeniowy to właśnie 04. każdego miesiąca) konsultant dodał gratis jeden miesiąc Eleven Sports z opcją wyłączenia pod koniec miesiąca. W iCOK mam suma należności 15 zł za ten pakiet. Czy tak powinno być? Jeszcze jedno: pakiet dodatkowy "Katalog treści online" też mam dodany, ale nie przypominam sobie, bym o tym pakiecie rozmawiał z konsultantem. Czy mam go wyłączyć? Bo VOD to wiem, że mam wyłączyć pod koniec darmowych miesięcy. Jakaś podpowiedź?

Edited by Barti
Porażająco niechlujna pisownia w poście! Wyjątkowo poprawiono post. Następnym razem będzie od razu Kosz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli ELEVEN miał być darmowy, to nie powinni naliczyć 15 zł.

Katalog treści online jest to dostęp do serwisu Cyfrowy Polsat GO (dawniej Ipla) na dekoderze i jest bezpłatny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krzysiek11 dzieki ,  mam Moduł CI i na nim chyba nie będę miał tej opcji , ale czy na HD 5500s będzie dostępna? Oczywiście mam M.R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Kończy mi się okres promocyjny i chcę wypowiedzieć niektóre usługi i zostawić tylko minimalny obowiązek abonamentowy. I w związku z tym mam pytanie, czy mogę to zrobić przez ICOK? A jeśli tak, to jak? Z góry dziękuję.

Edited by Barti
Przeniesiono dyskusję do bardziej odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...