Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

Chciałem zapytać osób, które przeszły na Premium Max - jaki macie pakiet podstawowy wbity na koncie na ICOKu? U mnie jest jako podstawowy Familijny Max HD, a potem pakiety dodatkowe HBO, Cinemax, Eleven, Sport HD, Film HD, opcja ON THE GO oraz Pakiet VOD i ten katalog treści. Myślałem, że:

1) jako główny będzie Premium Max

2) niektórzy użytkownicy forum pisali, że na ICOKu mieli też wbity pakiet z Euro, a tutaj nie mam nic takiego...

Ktoś z Was ma podobnie, inaczej?

 

EDIT: Dopiero w podstawowych informacjach dotyczących umowy - w minimalnym obowiązku abonamentowym wpisana jest oferta Premium Max... Wybaczcie za moje niedopatrzenie. Ale pkt 2 nadal aktualny...

Edited by pierścień
Link to post
Share on other sites

Witam,

trzy miesiące temu przedłużyłem w Polsacie umowę na internet i od tego czasu mam jazdy z fakturami.

 

Mam pakiet 110GB w promocji dla stałych abonentów. Jego koszt po rabacie 20% oraz rabacie SmartDOM to 40 zł. Do tego dochodzi 10 zł za wynajem sprzętu oraz 5 zł ExtraSIM. Razem daje to 55 zł/m-c.

 

Niestety w ICOK w zakładce "Płatności" cały czas widnieje błędna kwota abonamentu i co dziwne cały czas się zmienia - było już chyba z 15 różnych wariantów. Dwie pierwsze faktury były zawyżone (jedna o 8 zł ,a druga o 1,6 zł). Oczywiście zaraz po otrzymaniu faktur zgłaszałem reklamację przez ICOK i praktycznie natychmiast były wystawiane faktury korygujące. W zeszłym miesiącu dostałem odpowiedź na reklamację (pozytywną) oraz informację, że wszystko już jest wyprostowane w systemie.

Dzisiaj trochę się zdziwiłem bo otrzymałem fakturę zaniżoną o 8 zł - poszła kolejna reklamacja.

 

Czy Wy też macie takie jazdy ze zmieniającą się kwota abonamentu w ICOK i dostajecie przez to co miesiąc faktury opiewające na różne kwoty?

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Rozwiązałem umowę z CP, ale nie pamiętam, czy płaciłem za ostatni miesiąc, chciałem więc zalogować się do ICOK, ale pisze non stop "hasło niepoprawne". Kliknąłem "odzyskaj hasło", zmieniłem, ale dalej ten sam komunikat "hasło niepoprawne". Wyłączyli mi ICOK, czy jak?

Link to post
Share on other sites

Jeśli twoja umowa z Cyfrowym Polsatem została już rozwiązana to dostęp do iCOK został najprawdopodobniej dla ciebie już zablokowany.

Informacje o płatnościach możesz uzyskać jeszcze na infolinii lub w APS-ie.

Link to post
Share on other sites

Umowę rozwiązałeś i dekoder zwróciłeś do CP czy był to twój własnościowy? Bo jak własnościowy to konto w ICOK musisz mieć, ponieważ dekoder przechodzi w tzw. pre-paid. Jak Cyfrowy Polsat będzie chciał wyegzekwować jakieś zaległości to nie bój się, odezwie się :)

 

Albo po prostu zadzwoń na TCOK, podaj nr karty i zapytaj się, jak z płatnościami, bo spać w nocy nie możesz. :)

Link to post
Share on other sites

Zakładka usługi / telewizja / wybrana karta - zobacz szczegóły  / modyfikuj usługę . Odznaczasz VOD i Ipla i zapisz :)

Chciałbym wyłączyć u siebie PAKIET VOD ,ale niestety nie mogę znaleźć opcji: modyfikuj usługę.

Link to post
Share on other sites

I nie znajdziesz. Telefon do nich i dopiero wyłączysz. Od dawna iCOK nie działa poprawnie. Już nawet UOKiK powiadomiłem. I nic, cisza. Prepaidowców uwalili. Nie zmieni się to nie zadeklaruję pakietów. Umowy też nie podpiszę. Za pomocą iCOK nic nie mogę zrobić.

Edited by Barti
Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Link to post
Share on other sites

U mnie na trzech prepaidach dzisiaj pojawiła się możliwość nadawania pakietów w ICOK.

 

VOD-y zamawia się przez VOD/PPV/Serwisy Online, jedziesz na dół strony i wybierasz VOD na telewizor.

Edited by tomkep
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Przerwa techniczna

Ze względu na prowadzone prace serwisowe możliwość korzystania z Internetowego Centrum Obsługi Klienta jest czasowo niedostępna. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...