pierścień Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Chciałem zapytać osób, które przeszły na Premium Max - jaki macie pakiet podstawowy wbity na koncie na ICOKu? U mnie jest jako podstawowy Familijny Max HD, a potem pakiety dodatkowe HBO, Cinemax, Eleven, Sport HD, Film HD, opcja ON THE GO oraz Pakiet VOD i ten katalog treści. Myślałem, że: 1) jako główny będzie Premium Max 2) niektórzy użytkownicy forum pisali, że na ICOKu mieli też wbity pakiet z Euro, a tutaj nie mam nic takiego... Ktoś z Was ma podobnie, inaczej? EDIT: Dopiero w podstawowych informacjach dotyczących umowy - w minimalnym obowiązku abonamentowym wpisana jest oferta Premium Max... Wybaczcie za moje niedopatrzenie. Ale pkt 2 nadal aktualny... Edytowane 3 Czerwca 2016 przez pierścień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubl7545 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Po przedłużeniu umowy CP włączył mi na 9 miesięcy za darmo pakiet VOD i Iplę Mix. Czy można te pakiety wyłączyć przez iCOK, a jeśli tak to jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zakładka usługi / telewizja / wybrana karta - zobacz szczegóły / modyfikuj usługę . Odznaczasz VOD i Ipla i zapisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Witam, trzy miesiące temu przedłużyłem w Polsacie umowę na internet i od tego czasu mam jazdy z fakturami. Mam pakiet 110GB w promocji dla stałych abonentów. Jego koszt po rabacie 20% oraz rabacie SmartDOM to 40 zł. Do tego dochodzi 10 zł za wynajem sprzętu oraz 5 zł ExtraSIM. Razem daje to 55 zł/m-c. Niestety w ICOK w zakładce "Płatności" cały czas widnieje błędna kwota abonamentu i co dziwne cały czas się zmienia - było już chyba z 15 różnych wariantów. Dwie pierwsze faktury były zawyżone (jedna o 8 zł ,a druga o 1,6 zł). Oczywiście zaraz po otrzymaniu faktur zgłaszałem reklamację przez ICOK i praktycznie natychmiast były wystawiane faktury korygujące. W zeszłym miesiącu dostałem odpowiedź na reklamację (pozytywną) oraz informację, że wszystko już jest wyprostowane w systemie. Dzisiaj trochę się zdziwiłem bo otrzymałem fakturę zaniżoną o 8 zł - poszła kolejna reklamacja. Czy Wy też macie takie jazdy ze zmieniającą się kwota abonamentu w ICOK i dostajecie przez to co miesiąc faktury opiewające na różne kwoty? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Rozwiązałem umowę z CP, ale nie pamiętam, czy płaciłem za ostatni miesiąc, chciałem więc zalogować się do ICOK, ale pisze non stop "hasło niepoprawne". Kliknąłem "odzyskaj hasło", zmieniłem, ale dalej ten sam komunikat "hasło niepoprawne". Wyłączyli mi ICOK, czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Jeśli twoja umowa z Cyfrowym Polsatem została już rozwiązana to dostęp do iCOK został najprawdopodobniej dla ciebie już zablokowany. Informacje o płatnościach możesz uzyskać jeszcze na infolinii lub w APS-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Hmm, spodziewałem się takiego rozwiązania, ale dość szybko wyłączyli, szczególnie, że umowę miałem właśnie do 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Umowę rozwiązałeś i dekoder zwróciłeś do CP czy był to twój własnościowy? Bo jak własnościowy to konto w ICOK musisz mieć, ponieważ dekoder przechodzi w tzw. pre-paid. Jak Cyfrowy Polsat będzie chciał wyegzekwować jakieś zaległości to nie bój się, odezwie się Albo po prostu zadzwoń na TCOK, podaj nr karty i zapytaj się, jak z płatnościami, bo spać w nocy nie możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinek36 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zakładka usługi / telewizja / wybrana karta - zobacz szczegóły / modyfikuj usługę . Odznaczasz VOD i Ipla i zapisz Chciałbym wyłączyć u siebie PAKIET VOD ,ale niestety nie mogę znaleźć opcji: modyfikuj usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) I nie znajdziesz. Telefon do nich i dopiero wyłączysz. Od dawna iCOK nie działa poprawnie. Już nawet UOKiK powiadomiłem. I nic, cisza. Prepaidowców uwalili. Nie zmieni się to nie zadeklaruję pakietów. Umowy też nie podpiszę. Za pomocą iCOK nic nie mogę zrobić. Edytowane 25 Czerwca 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) U mnie na trzech prepaidach dzisiaj pojawiła się możliwość nadawania pakietów w ICOK. VOD-y zamawia się przez VOD/PPV/Serwisy Online, jedziesz na dół strony i wybierasz VOD na telewizor. Edytowane 24 Czerwca 2016 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Potwierdzam to samo co napisał kolega @tomekep, mam trzy moduły CAM CI Cyfrowego Polsatu i na każdym mogę deklarować wybrany pakiet. Poniżej screen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ciekawe, czy moja dzisiejsza reklamacja czegoś w tej kwestii nie odblokowała? Tylko, że przy okazji mi zaszkodziła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Ja właśnie dodałem HBO HD do jednego sprzętu czekam na przetworzenie systemu.Wyłazi że wreszczie się coś naprawiło panowie ile to trwało?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Za długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 No to tak: zadeklarowałem HBO HD poszło.Ale jak chciałem zrezygnowac z jakiegoś pakietu błąd. Wystąpił błąd podczas przetwarzania zamówienia. Proszę spróbować później lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Samo hbo hd czy pakiet 3 kanalow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Pakiet nazywa sie HBO HD HBO GO 35zł i nie da sie go wyłaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Działa wam icok? Chyba wszyscy co złożyli wypowiedzenia sprawdzają swój status i się przegrzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Przerwa techniczna Ze względu na prowadzone prace serwisowe możliwość korzystania z Internetowego Centrum Obsługi Klienta jest czasowo niedostępna. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Właśnie sprawdziłem u mnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 U mnie jest problem z zalogowaniem. Pewnie prace jeszcze do końca się nie zakończyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 U mnie wisi ciągle przerwa techniczna. Chyba za dużo wypowiedzeń poszło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Działa prawidłowo. Wejdź przez link: https://icok.cyfrowypolsat.pl/start.cp Odświeżanie tylko strony, powoduje odświeżenie strony: https://icok.cyfrowypolsat.pl/przerwa/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Faktycznie działa, co ciekawe jak wpisałem tylko adres bez tego start.cp to przekierowywal właśnie na przerwę, coś pewnie sknocili z przekierowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.