Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

Już zgłaszajcie reklamację :) , bo mają 30 dni na ustosunkowanie się . U mnie też nie można aktywować pakietu ani modyfikować :) Pani nie potrafiła mi powiedzieć dlaczego nie może włączyć . Próbowała ściemę puścić że deklarowałem się na inny pakiet i nie można modyfikować . Tylko że deklaracji dokonuje się na dany miesiąc i w tym rzecz . 

Edited by jackpol
Link to post
Share on other sites

Problem jest z iCOK, usługi przed płacone nie zgasną, aktywowałem 15.4 na 2 modułach pakiety i bez problemów, oczywiście przez Infolinię bo strona przyblokowane ma te opcje, na pytanie dlaczego tak jest to odpowiedzieli że prace ta są, CP co trochę ma tam bugi i nie ma co siać paniki, klient każdy jest cenny dla CP i przed płacony tym bardziej cenny bo płaci więcej niż w abonamencie.

Link to post
Share on other sites

Rozmawiałem dzisiaj z 3 konsulami żaden nie mógł aktywować pakietu od nowego okresu rozliczeniowego  bądź zmienić deklaracje.  Poszły 2 pisma reklamacje z racji tego. A 3 pismo jest rozpatrywane bo błędnie mi pobrali opłatę , to znaczy wzięli sobie nadpłatę 20 zł nie wiadomo za co :crazy: .

Irek6311 - Spróbuj jutro zadzwonić i zmienić deklaracje na kolejny miesiąc to się nie mile rozczarujesz. 

Link to post
Share on other sites

Dostałem dziś takie coś w ICOKU na moję prośbę o aktywację pakietu Familijny HD + Sport HD:

Szanowny Panie

W celu aktywacji usługi prosimy o dokonanie wpłaty i kontakt zwrotu po uregulowaniu należności za pakietu.


Sądząc po polszczyźnie użytej w odpowiedzi, obsługa klienta wywędrowała za wschodnią granicę. Oczywiście nie pasuje mi taki układ, bo pojęcia nie mam, kiedy kanały się włączą, więc odpisałem:

Nie, to nie tak ma działać. Zrobiłbym to sam, ale macie Państwo w tej chwili kompletnie bezużyteczny ICOK.

Proszę o włączenie usług: Familijny HD i Sport HD zgodnie z punktem 2 na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/telewizja-bez-umow.cp. Jak Państwo przydzielicie pakiety, ja sobie opłacę w momencie, kiedy będę chciał oglądać, zgodnie z punktem 3 na powyższej stronie. A proszę o przydzielenie pakietów teraz, bo wiem, ile takie operacje potrafią Państwu zająć czasu, a chcę mieć kontrolę nad tym, kiedy pakiet się aktywuje, a nie bawić się z Państwem w ciuciubabkę.

Jednocześnie proszę o informację, kiedy ICOK dla ofert prepaid znowu zacznie działać.

i czekam na odpowiedź :).

 

EDIT: doszła

 


Uprzejmie informujemy, że na obecną chwilę nie ma możliwości aktywacji deklaracji na wskazane pakiety. Zgodnie z wcześniej przesłaną wiadomością po dokonaniu wpłaty prosimy o przesłanie wiadomości w celu aktywacji. Zaznaczamy, że wpłata może być przez Pana wykonana w dogodnym dla Pana czasie, a aktywacja po zaksięgowaniu wpłaty zostanie zlecona po odczytaniu zgłoszenia.

Jak dla mnie wynika z tego, że:

 

  • Mają problemy techniczne

  • Prepaid, może trochę okulawiony, ale jednak powinien działać

Edited by tomkep
Link to post
Share on other sites

Strefa abonenta chyba olana bo od kilku dni mam nowy dekoder a na stronie pokazuje mi i stary i nowy przy czym gdy wejdę na nowy to wczytuje stary. Nieźle pomieszane, nawet nie mam jak wznowić samodzielnie sygnału w razie problemów bo widzi tylko stary nieaktywny dekoder. Pojawia się komunikat o jakiś problemach technicznych ale z tego co sie dowiedziałem to ten komunikat niektórzy mają już kilka lat

Link to post
Share on other sites

Mam dokładnie to samo, z tym że pokazuje mi stary którego już od tygodnia nie mam. Przez to kłopoty choćby przy odblokowaniu MR

Edited by moqu'ai
Link to post
Share on other sites

Trzeba zadzwonić lub napisać wiadomość przez ICOK, bo z tego co kojarzę, to w okresie promocyjnym nie da się modyfikować zawartości swoich pakietów.

 

Potwierdzam,wczoraj te gratisy chciałem "odhaczyć",ale duda :(

 

Dzięki za odpowiedzi dot. wcześniejszego wyłączenia VOD (mam gratis przez kilka miesięcy)!

Całkiem zapomniałem, że o to pytałem :wink: a nie obserwuję tematu

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do tych, którzy posiadają pakiet premium.

Czy też macie w icok jako pakiet podstawowy familijny max hd i jako dodatkowe :

Pakiet Sport HD 
Pakiet Film HD 
Pakiet Cinemax HD 
Pakiet VOD 
Pakiet HBO HD HBO GO 
Usługa Multiroom HD 
Katalog treści online

??

Edited by mlun
Link to post
Share on other sites

Odpowiedź z dzisiaj w ICOK w kwestii Euro:

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że zamówienie pakietu EURO 2016 jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta, SMSem na numer 7043 o treści numer_karty_dekodera.euro oraz przez ICOK w zakładce VOD. Zaznaczamy, że możliwość zapisania zamówienia będzie po odnotowaniu wpłaty w kwocie 79 zł na konto Cyfrowego Polsatu.

W zakładce PPV obok KSW pojawiło się "UEFA EURO 2016 dla Abonentów".

 

Ja tam pewnie wezmę.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nie widziałem nigdzie wcześniej takiego pytania więc zadaję: otóż zamówiłem dostęp do kanałów PS2 i PS3 poprzez ICOK. Opłaciłem je za pomocą portmonetki, do 7 lipca mam termin zapłaty. Miałem mailowo dostać potwierdzenia włączenia tychże kanałów, jednak do tej pory nic nie uzyskałem. Czy muszę zapłacić jednak te 79 zł przed EURO czy nie?

 

Dodam, że obydwa kanały u mnie świecą, zarówno na dekoderze głównym jak i na dodatkowych :)

Link to post
Share on other sites

Ja mam pytanie. Co potrzebuje by zalogować sie do iCOK? W sensie nigdy nie logowalem sie tam, nie wiem nawet czy mam tam dostęp. Moze to glupie pytanie ale pytam o to w związku z Euro i ich kanalami, ktore chce sobie zamowic i opłacić przelewem.

 

A jeśli to głupie, to jaki jest najlepszy sposób zamowienia tych kanalow bez problemu i dzwonienia na infolinie? Umowy nie bede przedłużać bo mam jeszcze na okres 15 miesięcy. Prosze o odpowiedz kogos kto sie na tym zna. Dzieki ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...