Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Nie mogę edytować powyżej, więc się dopiszę. Dostałem dzisiaj taką odpowiedź:

Szanowny Panie

 

Informujemy, że zgłoszony problem został przekazany do działu obsługującego serwis ICOK i jest w trakcie analizy.

Przepraszamy za napotkane niedogodności.

Mam nadzieję, że coś z tym zrobią.

Edited by tomkep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja chciałem złożyć deklarację na pakiet Mini HD i taką dostałem odpowiedź poprzez ICOK:

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że na chwilę obecną korzystanie z pakietów bez Umowy na przedmiotowym module CAM nie jest możliwe".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, co oni tam robią z tym ICOKiem, ale nie dość, że nie działa od ponad tygodnia, to od dzisiejszego wieczoru, na dokładkę, nie działa bardzo wolno. I do tego sypie błędami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na chwilę obecną iCOK działa prawidłowo. Trochę dłużej tylko trwało logowanie. Po wpisaniu loginu i hasła dłuższą chwilę kręciły się "kółeczka" na szarym tle. Ale gdy już się zalogowałem to potem wszystko działało już żwawo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też działa prawidłowo, a nawet i lepiej gdyż do T-HD 1000 którego mam na Pre-Paid dołożone mam opcje wykupu Pakietu Ekstra na 1 / 3+1 / 6+6 miesięcy, a tej opcji nie miałem jeszcze do poprzedniej niedzieli.


Zastanawia mnie na to miast fakt, dlaczego na T-HD 210 mam do zapłaty 14,90 zł, a natomiast za T-HD 1000 mam 14,99 zł  :?:  Jakaś podwyżka była  :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam ciągle prace serwisowe na trzech DSB-H370G w prepaidzie i nie mogę na nich nic zmienić :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według tego co odpisują ludziom na icoku to wyłączyli prepaida. Ale dziwne jest to, że modyfikować pakietu się nie da, ale opłacić już można...

Według mnie chcą nałapać ludzi na abonamenty przy okazji zbliżającego się Euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowy abonamentowej na pre-paidze też nie można już podpisać. Sugerują wzięcie nowego sprzętu na udostępnienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku TV Mobilnej udostępnienie sprzętu jest bardzo korzystne  :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest poziom

Sens w tym, że ubili cwaniakowanie i płacenie za miesiąc a oglądanie trzy. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest poziom

Bo mają do tego prawo, co tutaj tłumaczyć.

 

Przy obecnych cenach gdzie pakiety full wychodzą po 40-50zł, a dla tych co korzystają ze smartdomów jeszcze połowa tego + możliwość zrabatowania tego do zera korzystając z konta w plusbanku utrzymywanie prepaida dla promila abonentów (z których większość korzysta z promocji 3za1) to zbędne koszta.

 

 

Jak wybiją kompletnie prepaid to zobaczymy co caid 186c przyniesie

Edited by poziom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po coś sprzedawali na własność dekodery i teraz mam zostać pozbawiony zarówno prepaid  i wygody jaka niesie jak i podpisania umowy? Kpina w icok nawet nie zmienię deklaracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już napewno kolejnego kontraktu z CP nie wezmę, tym bardziej sprzętu na udostępnienie. Poczekamy ale jak tak dalej pójdzie to się pożegnam ze słoneczną platformą.

P.S: Coś grzebią w ICOk-u, bo nie mogę się zalogować, u was też tak jest?

 

Ja ich nękam poprzez ICOK i tak mi odpisali:

 

"Szanowny Panie

Ponownie informujemy, że obecnie nie są dostępne oferty dla modułu CAM o wskazanym przez Pana numerze karty. Zaznaczamy, że Cyfrowy Polsat prowadzi działania mające na celu przygotowanie ofert, niemniej na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie podać oficjalnych informacji kiedy to nastąpi".

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sens w tym, że ubili cwaniakowanie i płacenie za miesiąc a oglądanie trzy. :wink:

Ten problem można rozwiązać bez ubijania prepaidu. Wystarczy tylko odpowienio skonfigurować system nadawania uprawnień, tak, żeby daty końcowe wypadały na koniec doładowania, a nie na 2 miesiące od teraz. Problem solved.

 

Bo mają do tego prawo, co tutaj tłumaczyć.

No właśnie nie do końca. Sprzedali sprzęt i teraz uniemożliwiają korzystanie z niego, to może podpaść pod naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.

 

Poza tym nie kumam jednej rzeczy - jeśliby mieli ubić prepaida, to po jaką ch...rę wymieniali hurtem wszystkie tunery SD na HD nie dalej jak rok temu? Sens tu żaden. Ja tam na razie trzymam się wersji, że to całe zamieszanie jest spowodowane wprowadzeniem Eleven do Polsatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witka,

 

ciekawe ilu nas jest - Klientów prepaid ? wydaje mi się, że gdyby zrezygnowali z oferty prepaid, to powinni nas o tym fakcie wcześniej poinformować, i zaproponować jakąś opcję alternatywną .... a nie wyłączyć z dnia na dzień. Spokojnie poczekajmy do końca miesiąca ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie a nie wpadliście na to, że za chwilę zaczyna się EURO i Cyfrowy Polsat celowo zablokował możliwość deklarowania pakietów tylko na czas przed EURO i podczas samego EURO. Zapytacie dlaczego? Dlatego by zmusić osoby z dekoderami na własność do podpisania umowy na dekoderach udostępnionych. Myślę że po EURO to się zmieni i wtedy dekodery prepaid będą mogły bez problemu deklarować pakiety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A możecie opłacić? Ja mam wyświetloną normalnie kwotę w płatnościach i wyróżnione pakiety i mogę kliknąć zapłać i przenosi do zapłaty tak jak zawsze. Ciekawe czy by przeszło... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby nie przeszły, to na infolinii można ponowić bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak, ale ich "oficjalne" stanowisko to takie, że prepaid wyłączony... A podstrona istnieje, można płacić... Totalny bałagan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witka,

 

ciekawe ilu nas jest - Klientów prepaid ? wydaje mi się, że gdyby zrezygnowali z oferty prepaid, to powinni nas o tym fakcie wcześniej poinformować, i zaproponować jakąś opcję alternatywną .... a nie wyłączyć z dnia na dzień. Spokojnie poczekajmy do końca miesiąca ...

Jeżeli dobrze pamiętam, to w ostatnim raporcie kwartalnym była wzmianka o kilkudziesięciu tysiącach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...