tomkep Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie mogę edytować powyżej, więc się dopiszę. Dostałem dzisiaj taką odpowiedź: Szanowny Panie Informujemy, że zgłoszony problem został przekazany do działu obsługującego serwis ICOK i jest w trakcie analizy. Przepraszamy za napotkane niedogodności. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ja chciałem złożyć deklarację na pakiet Mini HD i taką dostałem odpowiedź poprzez ICOK: "Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że na chwilę obecną korzystanie z pakietów bez Umowy na przedmiotowym module CAM nie jest możliwe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Nie wiem, co oni tam robią z tym ICOKiem, ale nie dość, że nie działa od ponad tygodnia, to od dzisiejszego wieczoru, na dokładkę, nie działa bardzo wolno. I do tego sypie błędami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 U mnie na chwilę obecną iCOK działa prawidłowo. Trochę dłużej tylko trwało logowanie. Po wpisaniu loginu i hasła dłuższą chwilę kręciły się "kółeczka" na szarym tle. Ale gdy już się zalogowałem to potem wszystko działało już żwawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 U mnie też działa prawidłowo, a nawet i lepiej gdyż do T-HD 1000 którego mam na Pre-Paid dołożone mam opcje wykupu Pakietu Ekstra na 1 / 3+1 / 6+6 miesięcy, a tej opcji nie miałem jeszcze do poprzedniej niedzieli. Zastanawia mnie na to miast fakt, dlaczego na T-HD 210 mam do zapłaty 14,90 zł, a natomiast za T-HD 1000 mam 14,99 zł Jakaś podwyżka była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 A ja mam ciągle prace serwisowe na trzech DSB-H370G w prepaidzie i nie mogę na nich nic zmienić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Według tego co odpisują ludziom na icoku to wyłączyli prepaida. Ale dziwne jest to, że modyfikować pakietu się nie da, ale opłacić już można... Według mnie chcą nałapać ludzi na abonamenty przy okazji zbliżającego się Euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Umowy abonamentowej na pre-paidze też nie można już podpisać. Sugerują wzięcie nowego sprzętu na udostępnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 W przypadku TV Mobilnej udostępnienie sprzętu jest bardzo korzystne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Moduł ci i HD 3000 umowy nie da rady podpisać zmienić deklaracji tak samo gdzie tu sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Sens w tym, że ubili cwaniakowanie i płacenie za miesiąc a oglądanie trzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Ubili posiadaczy własnego sprzętu skoro dawali zakupić to dlaczego teraz blokują ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Bo mają do tego prawo, co tutaj tłumaczyć. Przy obecnych cenach gdzie pakiety full wychodzą po 40-50zł, a dla tych co korzystają ze smartdomów jeszcze połowa tego + możliwość zrabatowania tego do zera korzystając z konta w plusbanku utrzymywanie prepaida dla promila abonentów (z których większość korzysta z promocji 3za1) to zbędne koszta. Jak wybiją kompletnie prepaid to zobaczymy co caid 186c przyniesie Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Po coś sprzedawali na własność dekodery i teraz mam zostać pozbawiony zarówno prepaid i wygody jaka niesie jak i podpisania umowy? Kpina w icok nawet nie zmienię deklaracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja już napewno kolejnego kontraktu z CP nie wezmę, tym bardziej sprzętu na udostępnienie. Poczekamy ale jak tak dalej pójdzie to się pożegnam ze słoneczną platformą. P.S: Coś grzebią w ICOk-u, bo nie mogę się zalogować, u was też tak jest? Ja ich nękam poprzez ICOK i tak mi odpisali: "Szanowny PaniePonownie informujemy, że obecnie nie są dostępne oferty dla modułu CAM o wskazanym przez Pana numerze karty. Zaznaczamy, że Cyfrowy Polsat prowadzi działania mające na celu przygotowanie ofert, niemniej na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie podać oficjalnych informacji kiedy to nastąpi". Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Sens w tym, że ubili cwaniakowanie i płacenie za miesiąc a oglądanie trzy. Ten problem można rozwiązać bez ubijania prepaidu. Wystarczy tylko odpowienio skonfigurować system nadawania uprawnień, tak, żeby daty końcowe wypadały na koniec doładowania, a nie na 2 miesiące od teraz. Problem solved. Bo mają do tego prawo, co tutaj tłumaczyć. No właśnie nie do końca. Sprzedali sprzęt i teraz uniemożliwiają korzystanie z niego, to może podpaść pod naruszenie zbiorowych interesów konsumentów. Poza tym nie kumam jednej rzeczy - jeśliby mieli ubić prepaida, to po jaką ch...rę wymieniali hurtem wszystkie tunery SD na HD nie dalej jak rok temu? Sens tu żaden. Ja tam na razie trzymam się wersji, że to całe zamieszanie jest spowodowane wprowadzeniem Eleven do Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besciakos Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Witka, ciekawe ilu nas jest - Klientów prepaid ? wydaje mi się, że gdyby zrezygnowali z oferty prepaid, to powinni nas o tym fakcie wcześniej poinformować, i zaproponować jakąś opcję alternatywną .... a nie wyłączyć z dnia na dzień. Spokojnie poczekajmy do końca miesiąca ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Ludzie a nie wpadliście na to, że za chwilę zaczyna się EURO i Cyfrowy Polsat celowo zablokował możliwość deklarowania pakietów tylko na czas przed EURO i podczas samego EURO. Zapytacie dlaczego? Dlatego by zmusić osoby z dekoderami na własność do podpisania umowy na dekoderach udostępnionych. Myślę że po EURO to się zmieni i wtedy dekodery prepaid będą mogły bez problemu deklarować pakiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Dokładnie, takie rzeczy się robi z odpowiednim wyprzedzeniem. A poza tym strona: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/telewizja-bez-umow.cp cały czas działa. Jakby nie chcieli komuś aktywować pakietu, to warto się na tą stronę powołać, że no przecież sami prepaid oferują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 A możecie opłacić? Ja mam wyświetloną normalnie kwotę w płatnościach i wyróżnione pakiety i mogę kliknąć zapłać i przenosi do zapłaty tak jak zawsze. Ciekawe czy by przeszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opłacić można.Bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Tylko pytanie czy przyjdą uprawnienia po zapłacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Gdyby nie przeszły, to na infolinii można ponowić bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 No tak, ale ich "oficjalne" stanowisko to takie, że prepaid wyłączony... A podstrona istnieje, można płacić... Totalny bałagan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Witka, ciekawe ilu nas jest - Klientów prepaid ? wydaje mi się, że gdyby zrezygnowali z oferty prepaid, to powinni nas o tym fakcie wcześniej poinformować, i zaproponować jakąś opcję alternatywną .... a nie wyłączyć z dnia na dzień. Spokojnie poczekajmy do końca miesiąca ... Jeżeli dobrze pamiętam, to w ostatnim raporcie kwartalnym była wzmianka o kilkudziesięciu tysiącach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.