Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Magda? Może nie fikcyjna, a po prostu wszystkie odpowiedzi podpisane są danymi kierowniczki działu. Jako że moje zgłoszenia były zawsze sprawnie realizowane, dla mnie mogą podpisywać te wiadomości nawet Kaczor Donald :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewien czas temu zmieniałem numer telefonu i przez ICOK nie dało rady. Musiałem dzwonić do TCOK.

Teraz kolejna próba zmianu na ICOK i dalej nie akceptuje zmian, jest info:

wpisz 9-cio cyfrowy numer bez spacji, niestety mimo kilku prób cały czas ten sam komunikat.

Numer wpisuję zgodnie ze wskazówkami bez skutku niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy to Magda Ci odpowiada?
Zadalem jej pytanie czy tam robi 24h czy jak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie Magda odpowiada, tylko komunikat systemu.
Wchodziłem:
Twoje dane
Edytuj
Są 2 okienka z numerem telefonu.
Próbowałem zmienić numer kontaktowy w 1 okienku, ponieważ w 2 okienku był wpisany prefiks +48 to odmawiał system zmiany. Dopiero jak poprawiłem numer w tym 2 polu na baz prefiksu zmiana została automatycznie zatwierdzona i od razu widoczny zmieniony numer telefonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mowie o informacji nadania wiadomosci ze do nich doszla a o odpowiedzi i stopki w meilu.

Zazwyczaj stopka sie podpisujesz wiec ciagle ta sama kobita tam siedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się jak piszemy zgłoszenie przez ICOK to odpowiada zawsze ta sama osoba,

Ja jednak sam zmieniałem numer który był wpisany z prefiksem +48. Chciałem zmienić w jednym okienku numer kontaktowy nie zmieniając drugiego. I do czasu jak oba pola nie wykasowałem prefiksa +48 zostawiąc 9-cio cyfrowy numer nie dałó się zmienić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta "kobita" jedynie afiszuje swoim podpisem odpowiedź a treść układają konsultanci. Tzn. układają "sztampy" mają ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem kto grzebał w ICOK-u, ale dzięki temu [beep] nie mogę się teraz zalogować :evil:

icok.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczekaj chwilę a okienko się zamknie. Mnie też to wkur :censored:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekam, czekam, czekam, czekam :popcorn:​  i nie znika  :dammit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze że mam opcję zapisu hasła, więc mogę się zalogować klikając tylko "Zaloguj" . :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba każda przeglądarka internetowa ma taką opcję. Jednak nie każdy chce z niej korzystać. Ja nie korzystam.

Sprawdziłem przed chwilką u siebie i u mnie na stronie iCOK nie wyskakuje nic takiego, jak pokazane zostało wyżej przez kolegę @SatExpert. Normalnie wpisałem swój login (adres e-mail) oraz hasło i bez problemu się zalogowałem do iCOK. :) Być może już to poprawili... :roll:

 

 

Edycja - godz. 1:05:

Jednak pojawiło się u mnie też dokładnie takie same ustrojstwo. :? Ale dopiero po wylogowaniu się z iCOK. :roll:

 

 

Edycja - godz. 1:15:

Jednak pojawiło się to u mnie teraz po ponownym otwarciu strony iCOK. :? Ale też szybko zniknęło. Z ciekawości sprawdziłem to kilka razy. Za każdym razem to samo. Pojawia się i po chwili znika. Mimo wszystko wygląda na to, że ktoś coś ewidentnie przy tym spaprał... :roll:

Edited by Barti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też teraz przed chwilą logowałem się do icok sprawdzić wpłatę i to samo,a już chciałem obarczyć winą komputer ale dzięki Sat Forum już wszystko wiem.Faktycznie przeszkadza w logowaniu.Jak myszką najechałem na symbol domu-home to ustąpiło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widać wszystkim się takie coś pojawia. Chcą zachęcić swoich klientów aby korzystali z dodatkowych opcji jak nie posiadają.

Edited by Marko 345

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na przeglądarce jest już wszystko prawidłowo, można normalnie wpisać login i hasło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie się dalej pojawia to Cudo na przeglądarkach Google Chromie czy Mozilla Firefox.  Zniknie jak kursorem przejadę po czarnej belce  z usługami CP.

Edited by Marko 345

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na smartfonie jak cokolwiek dotknę palcem, to tam mnie przenosi, więc ten myk u mnie nie działa :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj nie dotykać, tylko palcem "przejechać" z nad belki w dół. U mnie działa w Lumii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak przeciągam nawet lekko palcem, to strona od razu mi się odświeża :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma do Was pytanie, jako że przez okres kilku lat nie korzystałem z usług cp, byłem w nc+ teraz od 2 dni jestem z powrotem i dzisiaj zalogowałem się w ICOK i tam figurują na mnie dwa stare dekodery bezumównie, przeszły na moją własność. Z tego co pamiętam to jeden komuś sprzedałem a drugi zutylizowałem. Czy można je, że tak napiszę "zdjąć je ze stanu" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedynie usuwając konto w iCOK, i założenie ponownie nowego poskutkuje zniknięciem starych sprzętów. Mam podobnie z tunerem MINI, którego nie mam już 7 lat, a dalej figuruje na moim koncie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaką masz przeglądarkę?

Androidowe wersje Opery i Chrome'a :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwykła, czyli Opera for Android (albo jak kto woli Opera Mobile) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...