Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

Próbowałem tego i tam jest resetowanie hasła a nie przypomnienie loginu.Faktycznie loginem jest numer karty :brawo: A wpisywałem już wszystkie inne które używam a na to nie wpadłem na adres meilowy tak ale na numer karty nawet nie pomyślałem o tym.

Link to post
Share on other sites

Bez kombinacji to telefon na Infolinię, zrobią reset :)

Tak kiedyś w złości na CP usunąłem konto iCOK , ale oni nadal konto trzymają z nr karty, zakładając potem ponownie wszystko po staremu było, więc jak się zapomni dane logowania to od nowa można to ustawić po kontakcie z iCOK.

Link to post
Share on other sites

Czy to tylko u mnie czy u wszystkich, którzy mają dekoder/moduł CI, w wersji "pre-paid" nie da się znowu (kiedyś już tak było) już od kilku miesięcy opłacać pakietów, przez płatności elektroniczne w "ICOK"???

 

U mnie od kilku miesięcy właśnie jest komunikat, że z powodu prac konserwacyjnych nie mogę dokonać płatności i nie mam też dostępu, do historii wpłat.

Link to post
Share on other sites

Jeśli zrobisz modyfikację pakietów to potem taki komunikat jest, u mnie normalnie do działa w każdym razie dziś, ale jak coś zmienię w pakietach to potem też ten komunikat, przelew bankowy zrób, ja w każdym razie tak płacę, mam potem wgląd w przelewy jakie im robię, iCOK raz pokazuje to a raz nie.

Edited by irek6311
Link to post
Share on other sites

Ja opłacam tylko wtedy jak mi jest to potrzebne (nieregularnie), więc dlatego wolałem zawsze płacić przez przelew elektroniczny, bo wtedy najszybciej opłata trafiała do nich i mogłem znów aktywować sobie kartę.

 

Dzięki, teraz przynajmniej wiem, że nie warto czekać aż te płatności elektroniczne się same odblokują :grin:  .

Link to post
Share on other sites

Po co płacić prowizje? Wyjątek to jak się zapomni w terminie opłacić.

Nie we wszystkich Bankach jest prowizja za przelewy elektroniczne, mam za 0zł to wszystko tak opłacam, Smart HD+/Cyfrowy Polsat, zero problemów a w razie jakby jakieś mieli w mig potwierdzenie przelewu z banku prześlę.

Edited by irek6311
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Nie - powodem jest wyłącznie to, że operatorowi się nie chce, bo przecież mógłby akceptować skany podpisanych dokumentów. Ale, oczywiście, zmusić się go do tego nie da, a fakt, że APS-y przyjmują od pewnego czasu wypowiedzenia i sprzęt, i tak jest ukłonem wobec klientów - kiedyś trzeba było turlać się na pocztę, a później jeszcze odsyłać dekoder.

Link to post
Share on other sites

A to nie jest, jak z kontem w banku? Jednym wystarczy telefon, bądź kontakt elektroniczny, inni wymagają pisemnego wypowiedzenia umowy o prowadzenie konta. W Playy AFAIR też wypowiadałem umowę zdalnie.

 

Czy jakaś ustawa obliguje operatorów telewizyjnych aby do rozwiązania umowy potrzebny był podpis? Przedłużyć jakoś się da bez podpisu...

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Do zwiększenia pakietu wystarczy telefon , a do złożenia wypowiedzenia to już wymagają wizyty w APS-ie lub wysłania pisma pocztą - dla mnie to utrudnianie klientowi życia , nóż nie będzie się chciało iść lub pisać.

Link to post
Share on other sites

Jak to jest, że na każde pytanie wysłane przeze mnie przez ICOK odpowiada zawsze ta sama osoba. Bez względu na temat - obojętnie czy chodzi o sprawy techniczne czy finansowe. Czy to przypadek czy raczej fikcyjna osoba wymyślona do podpisywania odpowiedzi? A może jako wieloletni abonent dorobiłem się już po prostu osobistego opiekuna...? I to od razu w randze kierownika.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...