Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Zmieniłem numer telefonu i próbowałem sam edytować nr. kontaktowy w przez iCOK, ale system odpowiada:

wprowadź 9-cyfrowy numer bez zer i spacji. Tyle że w moim numerze jest właśnie zero.

No i muszę zadzwonić do TCOK żeby zmienili.

Konsultant TCOK był zdziwionu że w ICOK nie mogłem samodzielnie zmienić numeru telefonu i wprowadził ten numer.

Powiedział że system odrzuca zmiany jak wpiszemy zero na początku, ale w środku numeru zero powinien przyjać bo inaczej numer bez tego zera jest za krótki.

No i poinformował mnie zmiana pojawi się w ICOK do 2 dni.

 

Godz. 17:30 zmieniony numer już widoczny w ICOK.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest info na icok ,takie proste,szczegoly umowy,przy miesiacach trwania umowy jest pytajnik?-znika jak umowa wypowiedziana.Sprawdzono to dziala.

Sprawdziłem,działa jak napisałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zarejestrowaniu wypowiedzenia nic się nie zmienia, dopiero po dacie rozwiązania umowy znika cała linia "Pozostały okres obowiązywania umowy".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczególy umowy-ilosc miesięcy do konca-i na koncu jest pytajnik ? ,pytajnik ? znika jak wypowiedzenie zarejestrowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim ICOK znikła możliwość modyfikowania usługi. Chodzi mi o okno gdzie jest wykaz pakietów i ich status . Czy też macie taki problem? Ostatnio przedłużałem umowę, może to ma na to wpływ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również od przedluzenia umowy nie mam możliwości edycji pakietów przez ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może chodzi o to, że w okresie promocyjnych darmowych miesięcy nie można zmieniać?

Mam przez 9 miesięcy gratis VOD i IPLE, a że nie korzystam z tego to chciałem od razu wyłączyć żeby nie zapomnieć.

Edited by zbycho84

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czemu tego nie zgłosicie? W zakładce "Kontakt z Cyfrowym Polsatem", na dole strony, po prawej, jest link "Zgłoś problem w działaniu ICOK". Odpowiadają dość szybko, naprawiają dużo wolniej. Ale jak się nie poskarżycie, to prawie na pewno samo się nie zrobi.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisanie wiadomości w iCOK niewiele daje, zanim coś zmienią dużo wody upłynie, tak samo ze zmianami usług, teraz chyba tam nikt tego nie obsługje bo muszę dzwonić, automat niby włączy czy wyłączy a pakiet i tak nie działa czy działa pomimo wyłączenia, dobrze że mam firmowy telefon i prawie nieograniczone rozmowy to mogę ich nękać!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedzieli w 3 godziny

 

"W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie informujemy, że z uwagi na przyczyny techniczne obecnie modyfikacja usług na przedmiotowym koncie jest niedostępna. W przypadku woli modyfikacji usług, celem realizacji, prosimy o potwierdzenie dyspozycji w informacji zwrotnej."

Share this post


Link to post
Share on other sites

To teraz pytanie, kiedy to poprawią, bo jesteś osobą niedosłyszącą i jakiekolwiek zmiany na koncie poprzez telefon stanowią dla Ciebie wyzwanie prawie nie do przejścia :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Internetowe konto poprawiają tak z 3 czy 4 miesiące albo więcej, im więcej tam grzebią tym jest gorzej, jeszcze ten automat co mają guzik a nie włącza/wyłącza usługi, pisanie poprzez iCOK raz załatwi sprawę a raz wiadomość chyba zassa net bo zero odpowiedzi, jeśli ktoś niedosłyszy to trzeba szukać takiego co słyszy i nerwy ma zdrowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

irek6311 co ostatnio popsuli co wcześniej działało ? bo ja tylko ICOK-iem zarządzam swoimi dekoderami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może innym zmiany na koncie ICOK zaskakują te co się samemu zmienia , mnie od 4 miesięcy już nie, zmieniam pakiety co miesiąc i tak też często do nich dzwonię, system niby włączy/wyłączy usługę a ona nie działa prawidłowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej wczoraj miałem w ICOK >>>> Przewidywana data kolejnej wymaganej wpłaty: 12.01.2099  >>>> Czy ja dożyję ???????????

Edited by Marko 345
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwość zresetowania konta w ICOK?Nie pamiętam loginu i za nic nie mogę się zalogować.Nowego też nie mogę założyć bo wyskakuje komunikat że konto już jest założone.W konkurencji mogę wykasować stare konto i założyć nowe a tu nie widzę takiej opcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest taka możliwość musisz zadzwonić na infolinię Cyfrowego Polsatu i poprosić o jego usunięcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.../Nie pamiętam loginu i za nic nie mogę się zalogować.../

A co tu jest do zapamiętania? Login to ciąg 12 cyfr numeru karty dekodera, wystarczy wyjąć i po kolei wklepać.

Jak już, to nie pamiętasz hasła ale na to to tylko Bilobil pomoże :-|

Edited by semen
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loginem może być również adres e-mail podany podczas rejestracji.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co tu jest do zapamiętania? Login to ciąg 12 cyfr numeru karty dekodera, wystarczy wyjąć i po kolei wklepać.

Jak już, to nie pamiętasz hasła ale na to to tylko Bilobil pomoże :-|

Tak się składa że od wielu miesięcy się nie rejestrowałem także trudno jest pamiętać jaki jest [email protected] próbowałem już wpisywać meil i nie przyjmuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...