Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Tam co trochę jakieś prace są prowadzone, ale jak utrafisz dobry moment to da się płatność przeprowadzić ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Zauważyłem iż nie mozna dokonac płatności poprzez ICOK. Może ktos potwierdzić , czy tylko u mnie cos nie tak..?

 

A czy za dokonywanie płatności przez ICOK nie jest pobierana jakaś prowizja? Kiedyś mi się o uszy (bardziej oczy chyba...) obiło, że od opłaconego w ten sposób rachunku była pobierana jakaś niewielka kwota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mój ostatni abonament (za październik) po raz pierwszy zapłaciłem właśnie przez ICOK. Płatności dokonałem za pomocą mojej karty płatniczej.

Wszystko "poszło" bez problemów. Płatność ta było już widoczna w ICOK po kilku minutach jako "Wpłata elektroniczna". :) Zwykły przelew bankowy jest księgowany zazwyczaj następnego dnia i to pod warunkiem, że jest to też dzień roboczy.

 

Zgadza się, prowizja za tego typu płatność za pomocą ICOK wynosi 0,75 zł. Prowizja ta "idzie" na rzecz pośrednika, czyli operatora tych płatności elektronicznych.

W moim przypadku to i tak wychodzi ciut taniej, bo za zwykły przelew internetowy z mojego banku mam prowizję w wysokości 0,99 zł za każdy przelew.

 

Do tej pory abonament opłacałem właśnie zwykłym przelewem przez Internet. Dlatego też postanowiłem, że od tej pory mój abonament za Cyfrowy Polsat, w miarę możliwości, będę opłacał właśnie moją kartą płatniczą za pomocą ICOK. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to chyba czas zmienić bank. 0,99 zeta za przelew internetowy to moim zdaniem rozbój w biały dzień. Ja na szczęście prawie wszystko mam za friko.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z bankami to dziś różnie jest. Przelewów nie robię dużo, więc tej prowizji za bardzo nie odczuwam. Za to opłatę za konto mam niewielką. A gdybym chciał mieć wszystko za "zero" to wtedy opłata za prowadzenie konta wynosiłaby miesięcznie 36 zł. :shock: W innych bankach te oferty typu "wszystko za zero" to też pewnie ściema. Albo trzeba spełnić jakieś ściśle określone warunki, aby mieć to wszystko bez opłat. Np. w PKO BP moja babcia też ma konto niby "wszystko za zero", a jednak i tak pobierają jej prowizję za konto i za posiadanie karty. Tylko chyba same przelewy przez Internet są darmowe. Należy pamiętać, że żaden bank nie da nikomu nic za darmo. Zawsze "odbije" to sobie w inny sposób z sowitą nawiązką. :P

Ja mimo wszystko, póki co, jestem z "mojego" banku zadowolony. Nie zamierzam go zmieniać.

 

 

To tak na marginesie, bo nie o bankach jest niniejszy wątek. Koniec off-topic. :read:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się, że wątek nie o bankach ale pobieranie opłaty za płatność przez ICOK to zwykłe zdzierstwo w czasach gdy prawie wszędzie można dokonywać płatności bez dodatkowych kosztów. Nawet jeśli to "tylko" 75 groszy. CP zamiast dawać klientom dodatkową opcję zapłaty najzwyczajniej szuka sposobu na dodatkowy zarobek. Prawie wszędzie płatności elektroniczne są darmowe. A jak ktoś chce mieć konto w banku, który za to bierze kasę to jego sprawa. Widocznie ma inne profity.

Edited by ianus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tylko dodam że mająć konto w plusbanku można normalne przelewy robić i kase księgują w kilu sesjach tego samego dnia;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się, że wątek nie o bankach ale pobieranie opłaty za płatność przez ICOK to zwykłe zdzierstwo w czasach gdy prawie wszędzie można dokonywać płatności bez dodatkowych kosztów. Nawet jeśli to "tylko" 75 groszy. CP zamiast dawać klientom dodatkową opcję zapłaty najzwyczajniej szuka sposobu na dodatkowy zarobek. Prawie wszędzie płatności elektroniczne są darmowe. A jak ktoś chce mieć konto w banku, który za to bierze kasę to jego sprawa. Widocznie ma inne profity.

To nie CP pobiera dodatkową kasę, tylko pośrednik, który jest operatorem płatności elektronicznych.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, jak pisze wyżej kolega @Vernon.

Te dodatkowe 75 groszy to już nie jest zarobek Cyfrowego Polsatu, tylko właśnie operatora tych płatności elektronicznych.

Fakt, że to takie trochę jest nie w porządku ze strony Cyfrowego Polsatu, że chcąc opłacić abonament drogą elektroniczną, abonent musi ponieść dodatkowy koszt. Wprawdzie malutki, ale jednak. :roll: Teraz jest 75 groszy, ale pamiętam, że jak kiedyś sprawdzałem w ICOK te płatności elektroniczne to wcześniej była chyba złotówka. :roll:

Praktycznie wszędzie, gdzie płaci się kartą płatniczą, nie ponosi się z tego tytułu dodatkowych opłat, prowizji. Chociaż są też sklepy (np. Komputronik), gdzie co prawda "oficjalnie" nie doliczają prowizji za płatność kartą, ale anulują wówczas rabat 2%, który obowiązuje na wszystkie ceny przy płatności gotówką. A to przecież nic innego, jak właśnie ukryta prowizja za płatność kartą... :/

 

Z mojej strony ostatecznie koniec off-topic. :read:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w ICOK w zakładce "Oferta dla Ciebie" pojawiają się oferty z przedłużeniem umowy ? Czy ewentualnie poprzez Kontakt można poprosić o przedstawienie oferty przedłużeniowej ? Teściu wielkim negocjatorem nie jest, więc chcę mu trochę pomóc, żeby jakąś podkładkę miał. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami są oferty ale przeważnie jest tylko formularz kontaktowy, wypełnij dane w formularzu a oddzwonią z ofertą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymienilem dzisiaj dekoder z powodu awarii i w ICOK w zakladce sprzet widze nowy nr k.dekodujacej. natomiast na glownej stronie ICOK widze nr kontraktu starego dekodera. Czy to jest normalne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numer kontraktu i numer konta do wpłat pozostaje ten sam, zmienia się tylko model dekodera jego numer i numer karty CP.

Czasem bywa i tak, że numer dekodera i karty "wskakuje" nowy po kilku dniach.

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro nie zdałeś karty do Cyfrowego Polsatu to on nadal widnieje na twoim koncie w tzw. pre-paid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem numer telefonu i próbowałem sam edytować nr. kontaktowy w przez iCOK, ale system odpowiada:

wprowadź 9-cyfrowy numer bez zer i spacji. Tyle że w moim numerze jest właśnie zero.

No i muszę zadzwonić do TCOK żeby zmienili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez zer na początku. Jeśli mieszkasz poza granicami Polski, 00 zastąp plusem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numer wpisywałem bez zer na początku, a mój nowy numer ma początek 570. Zero to trzecia cyfra w numerze, więc system nie powinien odrzucać numeru komunikatem żeby wpisać bez zera, wtedy numer będzie za krótki i też nie przejdzie.Później napiszę co na to infolinia Polsatu.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie,po złożeniu wypowiedzenia w jakim czasie pojawi się ono w ICOK oraz w jakim czasie zadzwonią z DUK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ICOK nie pojawi się. Ja zawsze sam dzwonię do DUK, nie TCOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie,po złożeniu wypowiedzenia w jakim czasie pojawi się ono w ICOK oraz w jakim czasie zadzwonią z DUK?

 

W ICOK informacja o złożonym wypowiedzeniu nie będzie widoczna.

Telefony z DUK mogą się zacząć już nawet następnego dnia od daty złożenia wypowiedzenia w APS-ie lub daty jego otrzymania przez Cyfrowy Polsat pocztą. Praktycznie telefony z DUK zaczynają się tak 3-4 dni od dnia złożenia wypowiedzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefony z DUK mogą się zacząć już nawet następnego dnia od daty złożenia wypowiedzenia w APS-ie lub daty jego otrzymania przez Cyfrowy Polsat pocztą. Praktycznie telefony z DUK zaczynają się tak 3-4 dni od dnia złożenia wypowiedzenia.

U mnie nigdy. Sam dzwonię do DUK po dwóch tygodniach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest info na icok ,takie proste,szczegoly umowy,przy miesiacach trwania umowy jest pytajnik?-znika jak umowa wypowiedziana.Sprawdzono to dziala.

Edited by marik
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...