Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Dziś próbowałem się zalogować ale Norton Internet Security blokuje 8)

Backdoor.Trojan

http://www.cyfrowypolsat.pl/TV_Mobilna_v1.0.2239_Setup.exe

Teraz trzeba dzwonić by coś załatwić :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj zalogowałem się do icok. Problem mam taki, że nie mam opcji włączenia dodatkowych pakietów np rozrywka , ipli itp. Dzwoniłem na infolinię.. Gość to sprawdził, pogadał z drugą linią wsparcia i dowiedziałem się że to obecnie nie działa ale będzie działać. Kiedy? Niewiadomo.

Więcej się nie dowiedziałem.

Mam do was pytanie? Czy problem jest tylko u mnie? Ma to jakieś znaczenie że jestem na okresie promocyjnym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stronie iCOK są prowadzone prace i usługi tam żadnej nie włączysz, sam wczoraj wprowadzałem zmiany w pakietach i dopiero po telefonie to włączyli 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy komukolwiek z Was udało się założyć kontro w ICOK mając pre-paid TV Mobilnej? Od ponad roku usiłuję to zrobić i niestety próby kończą się niepowodzeniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń na infolinię i poproś o założenie, ale nie zdziw się jak Ci powiedzą że masz kradziony sprzęt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stwierdzono, że jest to niemożliwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakich argumentów użyli że jest to nie możliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Argumentem był brak rejestracji. A przeciez odbiornik zarejestrowany jest, skoro jest numer konta i uprawnienia idą. Numeru konta w papierach nie było. Został podany na infolinii. Rejestracja była anonimowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem lepiej, mi konsultant zarzucił kradzież T-HD 1000 który był wymieniany 2 tygodnie przed końcem umowy. Jak odebrałem nowy, autoryzacja normalnie była do końca umowy, a dekoder w iCOK. Po zakończonej umowie dekoder zniknął a ja zamówiłem nową umowę z T-HD 210 a wcześniejszy miał robić jako pre-paid. Problem nastąpił właśnie podczas rozmowy, gdzie wyszło że nie mogę go zarejstrować gdyż został skradziony. Jak poszedłem do APS to oni problemu nie widzą gdyż nowy dekoder został wydany, a ten wcześniejszy (mój z umowy) okazał się jednak w 100% sprawny i został sprzedany w innemu użytkownikowi TV Mobilnej na abonament. Jak to wszystko z sumować, obecnie nie mam możliwości aktywacji pakietu Extra ani zarejestrowania dekodera, ale natomiast zyskałem nowy dekoder, bo wcześniejszy jak go oddawałem to miałem 2,5 roku bez paru dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Argumentem był brak rejestracji. A przeciez odbiornik zarejestrowany jest, skoro jest numer konta i uprawnienia idą. Numeru konta w papierach nie było. Został podany na infolinii. Rejestracja była anonimowa.

 

Aby założyć konto ICOK na dekoder Pre-Paid z TV mobilnej musi on być zarejestrowany na osobę. 4 dekodery Pre-Paid mam tak dostępne i swego czasu nawet sobie opłacałem przez płatności elektroniczne. Obecnie mam w ICOK jeszcze dekoder SAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli mam pójśc do APS i dokonać rejestracji? Odbiornik mam chyba ze dwa lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ważne ile masz już dekoder. Weź tylko z sobą numer dekodera i dowód osobisty. Po zarejestrowaniu dekodera będziesz mógł założyć konto najpóźniej 48h po zarejestrowaniu sprzętu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za informację. Znów utwierdziłem się w przekonaniu, że Cyfrowy Polsat ma jasne procedury.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przez telefon się nie da? Ja przez infolinię rejestrowałem co prawda tylko jeszcze nierejestrowene (czy to anonimowo, czy inaczej) dekodery, ale nigdy nie było z tym problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A przez telefon się nie da?

Dało się :) Tuner pojawił sie na moim koncie w ICOK po kilku godzinach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy z icok zniknęła opcja wyłączenia sobie pakietu vod i ipli po okresie darmowym? Podczas poprzedniej umowy dokonałem takiej zmiany w icok a teraz nie mogę znaleźć tej opcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2 umowy w okresie promocyjnym.

U rodziców jest ta możliwość,ale u mnie już nie.

Napisałem poprzez ICOK w rubryce kontakt i potwierdziłem również w ten sposób o wyłączeniu tych samych-powyżej pakietów.

Nie było problemu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa :D

Na wszystkich 3 kontach ;)

EDIT:

A jednak nie :(

Loguje się... i tylko "mieli" :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też w koło się kręci i wyskakuje błąd.Pewnie jakaś chwilowa awaria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, jak było wcześniej, bo nie sprawdzałem, ale sprawdziłem z ciekawości przed chwilką i u mnie ICOK działa poprawnie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Zauważyłem iż nie mozna dokonac płatności poprzez ICOK. Może ktos potwierdzić , czy tylko u mnie cos nie tak..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...