Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

U mnie też działa. Ostatnio zauważyłem, że miałem jeden przypadek, gdzie przy pierwszej próbie wyskoczył jakiś błąd, ale przy drugiej wszystko działało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wymianie dekodera 26.11.2014 nie mam dostępu do konta na icoku trwa to już prawie cztery miesiące Cyfrowy Polsat tłumaczy się że to błąd systemowy miał ktoś taki przypadek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to i błąd systemowy,ale niech oni Cię o tym nie informują tylko go naprawią- bo Ty takich możliwości nie masz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dziś do Rodzinnego HD wziałem umowę na Tv Mobilną w ramach SmartDom za 1 zł miesięcznie. Umowa na 2 lata. Mam do Was pytanie czy w ICOK bedzie jakieś info ze te umowy są powiązane ?

Pani w punkcie była zdziwiona że do Rodzinnego HD można dobrać Tv Mobilną, ale dzieki forumowiczom wiem ze to możliwe. Pani zadzwoniła na Helpline Dla Pracowników i podziękowała że dziś nauczyła się czegoś nowego.

Dzięki info z forum jestem właścicielem T-HD 210 za złotówkę misiecznie . :brawo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobną sytuację. Pokazałem im nawet artykuł z głównej na SK :D Będziesz miał taki opis: Kontrakt uczestniczy w ramach Promocji: Pakiet Ekstra z rabatem smartDOM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obniżona opłata obowiązuje, jesli jest się Abonentem CP - jeśli w trakcie przestanie się nim być to opłata za TV mobilną wzrasta

Nie ma się co dziwić, że pani nie wiedziała - usługa działa w ramach SMARTDOM choć warunki korzystania z promocji dla innych usług CP są inne a nazwa programu ta sama

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ akoss22

Przy Tv Mobilnej pojawił się wspomniany przez Ciebie komunikat, jednak przy Rodzinnym HD nic nowego nie pojawiło się.

Jestem ciekaw jak sytuacja wygląda u Ciebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja skorzystałem z promocji za 1 zł bo mam od nich Internet. Nic nowego się nie pojawiło i nie pojawi. Pamiętaj o tym co pisze @rotalplus. To ważny zapis dla tej promocji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za pomoc :beer:

Pamiętam o terminowym płaceniu by nie stracić rabatu,

Pani w salonie jeszcze mnie poinformowała że Tv Mobilna po 24 miesiącach będzie w cenie 14,90 oraz żebym nie zapomniał o wypowiedzeniu przed końcem okresu promocyjnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nie chodzi o terminowe płacenie rachunku. 1zł za TV Mobilną będziesz płacił do momentu rozwiązania umowy na pakiet Rodzinny. Jeśli zrezygnujesz wtedy z automatu cena za TV Mobilną wynosić będzie 16,50 zł.

 

PS. Wpłać z góry całą kwotę, czyli 22 zł i masz spokój na 2 lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli zrezygnujesz wtedy z automatu cena za TV Mobilną wynosić będzie 16,50 zł.

 

PS. Wpłać z góry całą kwotę, czyli 22 zł i masz spokój na 2 lata.

 

Jak już to 14,90 złotych jak zrezygnuje z rodzinnego, a jeśli wpłaci 22 złote to i tak po złotówce co miesiąc będą mu ściągać, więc lepiej aby zaglądał czasami do iCOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w ICOK i na ile przed końcem okresu podstawowego pojawiają sie oferty przedłużeniowe ?

Kolegaa ma wg ICOK-u 3 miesiące do końca umowy, wypowiedzenia jeszcze nie składał, i jest tylko formularz kontaktowy że chciałby nową ofertę.

Ostatecznie i tak zrezygnuje ponieważ ma własnościowy dekoder, więc przejdzie na Darmowy HD do pokoju dziecka i pomagam mu w doborze nowej oferty dzięki temu forum.

Jedyna oferta na dziś którą dostał była w piśmie o zmianach regulaminu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferta w tym piśmie to kosmos.Jeżeli kolega nie ma presji przedłużania,niech już wysyła wypowiedzenie.Prawdopodobnie dostanie lepszą ofertę.W ICOK raczej oferty się nie pojawiają,należy wypełnić formularz kontaktowy.Ktoś może się wypowie kto z tego korzystał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpisałem umowę w SmartDom na pakiet rodzinny za 19,90 50% rabatu i 2 miesiące gratis tymczasem w ICOK w rubryce rabaty jest informacja rabat 19,90 i w 3 miesiącu opłata 0 zł nie żeby mi się to nie podobało ale chyba mają bajzel. Dostałem też wcześniej informacje że nie mogę dobierać żadnych pakietów (np. Sport HD)do tej umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy zakładaniu nowego konto trzeba podać nr karty. Jeśli mam multiroom to podaje nr kartu dekodera głównego. Czy poprzez iCOK mogę zlecić dzwonienie w sprawie przedłużenia umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...