Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W ciągu 2-3 miesięcy zlikwidowany zostanie jeden z moich adresów mailowych - akurat ten, na którym "wisi" m.in. mój iCOK. Czy da się zmienić adres do logowania, czy trzeba np. zlikwidować konto na iCOK i otworzyć nowe - parowane z moim kontem abonenckim?

Ja po prostu w icok podałem nowy adres mailowy przez opcję:

edytuj swoje dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciągu 2-3 miesięcy zlikwidowany zostanie jeden z moich adresów mailowych - akurat ten, na którym "wisi" m.in. mój iCOK. Czy da się zmienić adres do logowania, czy trzeba np. zlikwidować konto na iCOK i otworzyć nowe - parowane z moim kontem abonenckim?

Ja po prostu w icok podałem nowy adres mailowy przez opcję:

edytuj swoje dane.

 

Tam jest adres do korespondencji - nie wiem, czy to na ten adres wysyłane są potem np. informacje do odzyskania hasła, czy raczej na ten, na który się rejestrowało konto?

 

W każdym razie w CP doradzili mi usunięcie konta i założenie nowego parowanego z tą samą kartą itp. itd. jako jedyne rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpoczął się mój ostatni promocyjny okres rozliczeniowy. Chciałbym wyłączyć pakiety dodatkowe, jednak w iCOK nie mam jeszcze takiej możliwości (przy wszystkich pakietach mam tylko napis - 'aktywny'). Opłata za kolejny okres rozliczeniowy została już naliczona. Po jakim czasie opcja wyłączenia pakietów pojawia się w iCOK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpoczął się mój ostatni promocyjny okres rozliczeniowy. Chciałbym wyłączyć pakiety dodatkowe, jednak w iCOK nie mam jeszcze takiej możliwości (przy wszystkich pakietach mam tylko napis - 'aktywny'). Opłata za kolejny okres rozliczeniowy została już naliczona. Po jakim czasie opcja wyłączenia pakietów pojawia się w iCOK?

Z mojego doświadczenia najlepszym rozwiązaniem jest telefon na infolinię i załatwienie tego ; od ręki; z konsultantem. Parę minut zejdzie z abonamentu , ale mamy pewnośc załatwienia, bynajmniej ja to przerabiałem z pozytywnym skutkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod spodem masz napis modyfikuj usługe i tam powinieneś mieć możliwość wyłączenia .Pakiety których nie chcesz nalezy odptaszkować i klikąć przejdź dalej:D

 

Nie wiem dlaczego, ale nie mam tam opcji "Modyfikuj usługę".

c43241506cb77889m.png

 

Z mojego doświadczenia najlepszym rozwiązaniem jest telefon na infolinię i załatwienie tego ; od ręki; z konsultantem. Parę minut zejdzie z abonamentu , ale mamy pewnośc załatwienia, bynajmniej ja to przerabiałem z pozytywnym skutkiem.

 

Można i tak :) Ale skoro iCOK umożliwia zmianę pakietów to powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ICOK dodano:

- informację, która usługa jest uprawniająca, która jest P2, a która P3 w ramach SmartDom; dotychczas była tylko informacja czy kontakt jest P2/ P3;

- sekcję Promocje i Rabaty w oknie płatności, w którym wskazane są kwoty rabatów oraz nazwy promocji, w ramach której zostały naliczone;

 

Informacje o SmartDom uwzględniają kontrakty PLK. ICOK pokazuje tylko rabaty przyznane dla usług CP. Nie prezentuje usług PLK, ani rabatów przyznanych dla usług PLK.

Jeśli P1 jest w CP i P2 w Plusie, w ICOK pokaże się informacja przy kontrakcie P1, że jest to kontrakt uprawniający w ramach SmartDom. Natomiast jeśli P1 w jest Plusie a P2 w CP, w ICOK będzie informacja i tym, iż kontrakt uczestniczy w SmarDom jako drugi rabatowany, a w sekcji Promocje i Rabaty zostanie wskazana wysokość udzielonego rabatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Mam podpisaną nową umowę, smartDom pierwszy miesiąc z pakietem Rodzinny HD, w ICOK nie mam możliwości modyfikowania usługi, jest tylko jeden aktywny pakiet zaznaczony zielonym kółeczkiem, innych opcji nie ma (reszta pakietów z szarym kółeczkiem). Czy to fina oferty smartDom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo właśnie usłyszałem taką rewelację na infolinii i się zastanawiam, czy konsultantka była nieogarnięta, czy coś jest na rzeczy?

Ostatnio konsultanci dają nie-złe plamy, jak ja dzwoniłem żeby nadali mi uprawnienia na dekoder co mam go w prepaid usłyszałem że dekoder nie został w ogóle sprzedany i wygląda na to że został skradziony :shock: . Jak poinformowałem że został mi po umowie gdyż został wykupiony na własność to usłyszałem że i tak muszę go oddać :lol2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...