maks27 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 W ciągu 2-3 miesięcy zlikwidowany zostanie jeden z moich adresów mailowych - akurat ten, na którym "wisi" m.in. mój iCOK. Czy da się zmienić adres do logowania, czy trzeba np. zlikwidować konto na iCOK i otworzyć nowe - parowane z moim kontem abonenckim? Ja po prostu w icok podałem nowy adres mailowy przez opcję: edytuj swoje dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9265 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Podanie adresu przez samą opcję edytuj swoje dane nic nie da.Musisz usunąć konto,ja miałem tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 W ciągu 2-3 miesięcy zlikwidowany zostanie jeden z moich adresów mailowych - akurat ten, na którym "wisi" m.in. mój iCOK. Czy da się zmienić adres do logowania, czy trzeba np. zlikwidować konto na iCOK i otworzyć nowe - parowane z moim kontem abonenckim? Ja po prostu w icok podałem nowy adres mailowy przez opcję: edytuj swoje dane. Tam jest adres do korespondencji - nie wiem, czy to na ten adres wysyłane są potem np. informacje do odzyskania hasła, czy raczej na ten, na który się rejestrowało konto? W każdym razie w CP doradzili mi usunięcie konta i założenie nowego parowanego z tą samą kartą itp. itd. jako jedyne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxik Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Rozpoczął się mój ostatni promocyjny okres rozliczeniowy. Chciałbym wyłączyć pakiety dodatkowe, jednak w iCOK nie mam jeszcze takiej możliwości (przy wszystkich pakietach mam tylko napis - 'aktywny'). Opłata za kolejny okres rozliczeniowy została już naliczona. Po jakim czasie opcja wyłączenia pakietów pojawia się w iCOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Pod spodem masz napis modyfikuj usługe i tam powinieneś mieć możliwość wyłączenia .Pakiety których nie chcesz nalezy odptaszkować i klikąć przejdź dalej:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Rozpoczął się mój ostatni promocyjny okres rozliczeniowy. Chciałbym wyłączyć pakiety dodatkowe, jednak w iCOK nie mam jeszcze takiej możliwości (przy wszystkich pakietach mam tylko napis - 'aktywny'). Opłata za kolejny okres rozliczeniowy została już naliczona. Po jakim czasie opcja wyłączenia pakietów pojawia się w iCOK? Z mojego doświadczenia najlepszym rozwiązaniem jest telefon na infolinię i załatwienie tego ; od ręki; z konsultantem. Parę minut zejdzie z abonamentu , ale mamy pewnośc załatwienia, bynajmniej ja to przerabiałem z pozytywnym skutkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxik Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Pod spodem masz napis modyfikuj usługe i tam powinieneś mieć możliwość wyłączenia .Pakiety których nie chcesz nalezy odptaszkować i klikąć przejdź dalej:D Nie wiem dlaczego, ale nie mam tam opcji "Modyfikuj usługę". Z mojego doświadczenia najlepszym rozwiązaniem jest telefon na infolinię i załatwienie tego ; od ręki; z konsultantem. Parę minut zejdzie z abonamentu , ale mamy pewnośc załatwienia, bynajmniej ja to przerabiałem z pozytywnym skutkiem. Można i tak Ale skoro iCOK umożliwia zmianę pakietów to powinno działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ja zawsze piszę do CP z iCOK i odpowiedź/potwierdzenie przychodzi na drugi dzień na iCOK. Zakładka Kontakt z Cyfrowym Polsatem, później - napisz do nas. Wcześniej przychodzi na prywatną pocztę e-mail z iCOK, że informacja dotarła i będzie odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 W ICOK dodano: - informację, która usługa jest uprawniająca, która jest P2, a która P3 w ramach SmartDom; dotychczas była tylko informacja czy kontakt jest P2/ P3; - sekcję Promocje i Rabaty w oknie płatności, w którym wskazane są kwoty rabatów oraz nazwy promocji, w ramach której zostały naliczone; Informacje o SmartDom uwzględniają kontrakty PLK. ICOK pokazuje tylko rabaty przyznane dla usług CP. Nie prezentuje usług PLK, ani rabatów przyznanych dla usług PLK. Jeśli P1 jest w CP i P2 w Plusie, w ICOK pokaże się informacja przy kontrakcie P1, że jest to kontrakt uprawniający w ramach SmartDom. Natomiast jeśli P1 w jest Plusie a P2 w CP, w ICOK będzie informacja i tym, iż kontrakt uczestniczy w SmarDom jako drugi rabatowany, a w sekcji Promocje i Rabaty zostanie wskazana wysokość udzielonego rabatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Chyba coś ten nowy ICOK szwankuje, bo już drugi raz w ciągu tygodnia nalicza mi jakieś dziwne opłaty i dodaje nie zamawiane pakiety. I to jeszcze na kontraktach z aktywnym pakietem Darmowy HD. Screen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Koledzy pomocy jak założyć tam konto ,bo podaje prawidłowe dane ,i ni jak nie moge założyć se tam konta ocb pytam was.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 W sensie co podałeś, że rejestracja nie została dokończona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Nr pesel swój inr karty dekodera prawidłowe i wywala mi ze błedne albo pesel albo nr karty ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 A jak długo masz umowę z CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Od dzisiaj jest, gdyż pisał już w innym wątku. Rejestracja w ICOK uda się po około 2 dniach roboczych od podpisania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Właśnie do tego zmierzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Aha to tak w poniedziałek zobaczę dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Po dwóch dniach ROBOCZYCH. Czyli w środę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Dziś konto już założyłem udało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Już 3 dni minęły jak przez icok wysłałem pytanie do Polsatu, potwierdzenie na maila było od razu. Natomiast odpowiedzi brak. Pewnie jeszcze poczekam kilka dni na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Najlepiej dzwoń przez infolinię, po kilku sekundach zawsze jest odpowiedź, a na odpowiedź e-mail lub z formularza icok możesz nawet czekać do tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Mam podpisaną nową umowę, smartDom pierwszy miesiąc z pakietem Rodzinny HD, w ICOK nie mam możliwości modyfikowania usługi, jest tylko jeden aktywny pakiet zaznaczony zielonym kółeczkiem, innych opcji nie ma (reszta pakietów z szarym kółeczkiem). Czy to fina oferty smartDom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Pytanko mam: czy ktoś coś słyszał na temat tego, że w ICOK nie można nadać pakietu mając prepaid??? Bo właśnie usłyszałem taką rewelację na infolinii i się zastanawiam, czy konsultantka była nieogarnięta, czy coś jest na rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Mozna sobie deklarowac pakiety bez problemu w prepaid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Bo właśnie usłyszałem taką rewelację na infolinii i się zastanawiam, czy konsultantka była nieogarnięta, czy coś jest na rzeczy? Ostatnio konsultanci dają nie-złe plamy, jak ja dzwoniłem żeby nadali mi uprawnienia na dekoder co mam go w prepaid usłyszałem że dekoder nie został w ogóle sprzedany i wygląda na to że został skradziony . Jak poinformowałem że został mi po umowie gdyż został wykupiony na własność to usłyszałem że i tak muszę go oddać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.