Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszelkie zmiany w płatnościach w ICOK są wprowadzane z cyklem rozliczeniowym. Ponadto przy braku wypowiedzenia, czy ze złożonym wypowiedzeniem najbliższą płatność w ICOK (i w systemach obsługi klienta CP) w ostatnim cyklu rozliczeniowym okresu podstawowego lub dodatkowego pokazuje dla umowy na czas nieokreślony (nawet dla tych co przechodzą na okres dodatkowy 12 miesięcy). Pierwszego dnia, pierwszego cyklu rozliczeniowego kolejnego okresu dodatkowego lub przedłużonej umowy aneksem kwota ulega zmianie na zgodną z cennikiem na czas określony dla umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się na icoku możliwość wzięcia udziału w ankiecie dotyczącej zadowolenia z dekoderów CP. Proponuję wziąć udział i w pytaniu o najczęstsze problemy zaznaczyć opcję "inne" i dopisać brak obsługi napisów i zmiany kolejności kanałów na liście ulubionych. Może coś w końcu ruszy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy przy przedłużeniu umowy następuje jakaś zmiana np nr karty?! Wiem dziwne pytanie, ale wczoraj weszła w życie nowa umowa i nie mogę się zalogować do ICOK. Pojawia się informacja że hasło lub email jest nieprawidłowy. Próbuje założyć nowe konto ale pojawia się informacja że pesel lub numer karty jest nieprawidłowy... Dodam że poprzednia umowa miała zostać rozwiązana z najbliższym okresem rozliczeniowym ( 2 maja) bo wysłałem wypowiedzenie. Niestety wczoraj okazało się że nie mam żadnych programów kodowanych z CP a na ICOK jest informacja że umowa jest zawarta na czas nieokreślony. Zadzwoniłem na infolinie i zgłosiłem problem. Pani konsultant powiedziała że wysłała zgłoszenie i w ciągu 4 godzin programy wrócą. Wieczorem sprawdziłem i na głównym dekoderze wszystko było ok, niestety na dekoderze multiroom brakowało paczki HBO. Postanowiłem wejść na ICOK i ponowić sygnał. Niestety jak pisałem na początku postu nie mogę zalogować się no moje konto :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy ktoś poruszał kwestie dotyczace funkcjonalności ICOK?

 

Strasznie mnie denerwuje, że nie ma tam informacji o złożonych/rozpatrywanych reklamacjach. Nie wiadomo, czy reklamacja jest rozpatrywana, czy nie jest i jaki jest sposób jej załatwienia. Taka funkcjonalnośc istnieje w innych firmach umożliwiających zarządzenie przez Internet np. Orange

 

Cezi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem nawet koło tygodnia trwa wprowadzenie danych. Teraz (ze względu na promocje) jest mnóstwo umów podpisywanych, więc czas wprowdzenia danych do systemu jest dłuższy, niż zwykle. ZTCW jest nawet kłopot z dostawami dekoderów do punktów (u znajomego w punkcie Plusa są 3 dekodery "z wystawy" - czekają na dostawę), więc faktycznie musi być wielki boom na CP 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środę podpisałem umowę z CP, ustworzyłem konto w iCOKu, i do dziś mam np w danych usługi kominikat: "Dane w trakcie aktualizacji". Tak powinno być?

U mnie trwa juz 2 tygodnie.pisałem , dzwoniłem. kazali czekać i twierdzą że znają problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...