Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

Jakby ktoś pytał, w ICOK Cyfrowego Polsatu, na listę dostępnych pakietów dodatkowych na czas nieokreślony powróciła już opcja "Rozrywka". :D  Przynajmniej u mnie. ;)

Nie wiem dokładnie od kiedy, ponieważ dopiero przed chwilą z ciekawości sprawdziłem to ponownie na moim koncie w ICOK:

 

CP-ICOK-02.png

 

Jak widać na powyższym moim screenie, lista dostępnych pakietów dodatkowych na czas nieokreślony zawiera aktualnie 9 pozycji. Wydaje mi się, że obecnie chyba już nic na niej nie brakuje.

Opcje "Polsat Sport Premium", "Ekstraklasa", a także "HBO + HBO GO" nadal są widoczne w ICOK. Tak więc, chyba z powrotem jest już "komplet". ;)

Oby tylko już tak pozostało i oby nic więcej tutaj nie znikało. ;) Starczy już tego całego "cyrku" z tym związanego, który i tak nie powinien w ogóle się wydarzyć...  :roll:

Link to post
Share on other sites

Zgadza się, Rozrywka wróciła.

 

14 godzin temu, Barti napisał:

 Wydaje mi się, że obecnie chyba już nic na niej nie brakuje.

Nie zupełnie, brakuje Ci dwóch pakietów FilmBox. :rofl:

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, wuzel napisał:

Nie zupełnie, brakuje Ci dwóch pakietów FilmBox.

 

Kanały FilmBox mam u siebie dostępne jeszcze w ramach standardowego pakietu, a nie jako opcję dodatkową, jak to teraz jest (będzie) w tych nowych, niedawno wprowadzonych przez Cyfrowy Polsat pakietach. ;)

Więc może to dlatego kanały FilmBox nie są u mnie w ICOK widoczne jeszcze jako opcja dodatkowa. :roll: Z tego, co kojarzę to póki co, nigdy nie były.

Link to post
Share on other sites
W dniu 18.09.2020 o 21:04, maks27 napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat jesteśmy ciekawi, czym różnią się te opcje: "Filmbox", a "Filmbox Premium"?

Witam.

Sytuacja ma związek ze wdrażaniem przez nas nowej pakietyzacji. Aktualnie mogą być widoczne obie usługi, lecz oprócz ceny nie różnią się one. Jeden z nich jest przeznaczony dla Klientów, którzy posiadają starszą pakietyzację, natomiast drugi dla nowszej. Przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad tym, aby widoczny był wyłącznie dedykowany pakiet dla danej oferty.

Pozdrawiam, 
Specjalista Cyfrowy Polsat 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać  zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy.

 

OJpfzsN.png

Link to post
Share on other sites

Ja nie mogę poprzez ICOK aktywować pakietu Rozrywka, inne pakiety mogę aktywować bez problemu. Infolinia nic nie pomogła, mam umowę na czas nieokreślony, a oni na silę próbują mi wcisnąć na czas określony. Wyświetla mi się taki sam komunikat, jak u Użytkownika @danmark powyżej.

Edited by Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, danmark napisał:

Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać  zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy.

 

Sprawdziłem z ciekawości przed chwilą, jak to jest teraz u mnie i na moim koncie w ICOK lista dostępnych pakietów dodatkowych możliwych do aktywacji/dezaktywacji wyświetla się poprawnie.

Z tego, co widzę to też nic z tej listy nie ubyło od mojego poprzedniego logowania się na koncie w ICOK. ;) Pakiet "Rozrywka" nadal jest u mnie widoczny i możliwy do aktywacji.

Link to post
Share on other sites

22 lipca pakiety Cinemax i Rozrywka aktywowałem bez problemu, 22 sierpnia dezaktywowałem również bez kłopotów. 22 września te pakiety chciałem ponownie aktywować. Niestety, 🤪 pakietu Rozrywka nie mogę aktywować do dzisiaj, Cinemaxy już ''świecą'. Na infolinii mówili, że to drobny incydent związany z systemem ICOK, który będzie naprawiony. Mówili również, że Rozrywkę mogą aktywować mi przez telefon, ale ja chcę to robić poprzez ICOK. Nadpłatę na koncie mam wystarczającą. Czy te problemy mogą być związane z nową pakietyzacją w CP?

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Lks83 napisał:

Czy te problemy mogą być związane z nową pakietyzacją w CP?

 

Najprawdopodobniej tak.

Ja niedawno miałem podobne problemy, ale z włączeniem opcji HBO. Poruszyłem wówczas ten temat tutaj:

Jak się potem okazało, za pomocą infolinii również nie mogłem wówczas opcji HBO włączyć. :wacko:

Pod tym względem obecnie jest już wszystko w porządku. Chyba. ;)

Link to post
Share on other sites
W dniu 26.09.2020 o 11:53, danmark napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać  zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy.

 

OJpfzsN.png

 

W dniu 26.09.2020 o 13:12, Lks83 napisał:

Ja nie mogę poprzez ICOK aktywować pakietu Rozrywka, inne pakiety mogę aktywować bez problemu. Infolinia nic nie pomogła, mam umowę na czas nieokreślony, a oni na silę próbują mi wcisnąć na czas określony. Wyświetla mi się taki sam komunikat, jak u Użytkownika @danmark powyżej.

Proszę o numery kart w wiadomości prywatnej.
 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
16 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@On0818 Witam. Podczas aktywowania usługi poprzez ICOK w zakładce "Usługi" - > "Modyfikuj usługi", jeszcze przed zatwierdzeniem, pojawi się planowana data włączenia pakietu, zatem możesz zweryfikować tę kwestię. 


 

No jest napisane że pakiet będzie w ciągu dwóch godzin, więc myślę że jest to zgodne z prawdą.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...