Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby ktoś pytał, w ICOK Cyfrowego Polsatu, na listę dostępnych pakietów dodatkowych na czas nieokreślony powróciła już opcja "Rozrywka". :D  Przynajmniej u mnie. ;)

Nie wiem dokładnie od kiedy, ponieważ dopiero przed chwilą z ciekawości sprawdziłem to ponownie na moim koncie w ICOK:

 

CP-ICOK-02.png

 

Jak widać na powyższym moim screenie, lista dostępnych pakietów dodatkowych na czas nieokreślony zawiera aktualnie 9 pozycji. Wydaje mi się, że obecnie chyba już nic na niej nie brakuje.

Opcje "Polsat Sport Premium", "Ekstraklasa", a także "HBO + HBO GO" nadal są widoczne w ICOK. Tak więc, chyba z powrotem jest już "komplet". ;)

Oby tylko już tak pozostało i oby nic więcej tutaj nie znikało. ;) Starczy już tego całego "cyrku" z tym związanego, który i tak nie powinien w ogóle się wydarzyć...  :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wuzel napisał:

Nie zupełnie, brakuje Ci dwóch pakietów FilmBox.

 

Kanały FilmBox mam u siebie dostępne jeszcze w ramach standardowego pakietu, a nie jako opcję dodatkową, jak to teraz jest (będzie) w tych nowych, niedawno wprowadzonych przez Cyfrowy Polsat pakietach. ;)

Więc może to dlatego kanały FilmBox nie są u mnie w ICOK widoczne jeszcze jako opcja dodatkowa. :roll: Z tego, co kojarzę to póki co, nigdy nie były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.09.2020 o 21:04, maks27 napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat jesteśmy ciekawi, czym różnią się te opcje: "Filmbox", a "Filmbox Premium"?

Witam.

Sytuacja ma związek ze wdrażaniem przez nas nowej pakietyzacji. Aktualnie mogą być widoczne obie usługi, lecz oprócz ceny nie różnią się one. Jeden z nich jest przeznaczony dla Klientów, którzy posiadają starszą pakietyzację, natomiast drugi dla nowszej. Przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad tym, aby widoczny był wyłącznie dedykowany pakiet dla danej oferty.

Pozdrawiam, 
Specjalista Cyfrowy Polsat 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać  zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy.

 

OJpfzsN.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mogę poprzez ICOK aktywować pakietu Rozrywka, inne pakiety mogę aktywować bez problemu. Infolinia nic nie pomogła, mam umowę na czas nieokreślony, a oni na silę próbują mi wcisnąć na czas określony. Wyświetla mi się taki sam komunikat, jak u Użytkownika @danmark powyżej.

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, danmark napisał:

Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać  zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy.

 

Sprawdziłem z ciekawości przed chwilą, jak to jest teraz u mnie i na moim koncie w ICOK lista dostępnych pakietów dodatkowych możliwych do aktywacji/dezaktywacji wyświetla się poprawnie.

Z tego, co widzę to też nic z tej listy nie ubyło od mojego poprzedniego logowania się na koncie w ICOK. ;) Pakiet "Rozrywka" nadal jest u mnie widoczny i możliwy do aktywacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 lipca pakiety Cinemax i Rozrywka aktywowałem bez problemu, 22 sierpnia dezaktywowałem również bez kłopotów. 22 września te pakiety chciałem ponownie aktywować. Niestety, ? pakietu Rozrywka nie mogę aktywować do dzisiaj, Cinemaxy już ''świecą'. Na infolinii mówili, że to drobny incydent związany z systemem ICOK, który będzie naprawiony. Mówili również, że Rozrywkę mogą aktywować mi przez telefon, ale ja chcę to robić poprzez ICOK. Nadpłatę na koncie mam wystarczającą. Czy te problemy mogą być związane z nową pakietyzacją w CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lks83 napisał:

Czy te problemy mogą być związane z nową pakietyzacją w CP?

 

Najprawdopodobniej tak.

Ja niedawno miałem podobne problemy, ale z włączeniem opcji HBO. Poruszyłem wówczas ten temat tutaj:

Jak się potem okazało, za pomocą infolinii również nie mogłem wówczas opcji HBO włączyć. :wacko:

Pod tym względem obecnie jest już wszystko w porządku. Chyba. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.09.2020 o 11:53, danmark napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać  zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy.

 

OJpfzsN.png

 

W dniu 26.09.2020 o 13:12, Lks83 napisał:

Ja nie mogę poprzez ICOK aktywować pakietu Rozrywka, inne pakiety mogę aktywować bez problemu. Infolinia nic nie pomogła, mam umowę na czas nieokreślony, a oni na silę próbują mi wcisnąć na czas określony. Wyświetla mi się taki sam komunikat, jak u Użytkownika @danmark powyżej.

Proszę o numery kart w wiadomości prywatnej.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
16 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@On0818 Witam. Podczas aktywowania usługi poprzez ICOK w zakładce "Usługi" - > "Modyfikuj usługi", jeszcze przed zatwierdzeniem, pojawi się planowana data włączenia pakietu, zatem możesz zweryfikować tę kwestię. 


 

No jest napisane że pakiet będzie w ciągu dwóch godzin, więc myślę że jest to zgodne z prawdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Albo nie włączyli jeszcze tego pakietu albo twoja karta nie złapała jeszcze uprawnień. Pakiet najlepiej aktywować na początku okresu rozliczeniowego, bo inaczej na tym się traci. Czas włączenia pakietu powinien być liczony zawsze 30 dni licząc od dnia włączenia, a nie z podziałem na okresy rozliczeniowe, bo jeśli ktoś chce włączyć np. kilka dni przed końcem okresu rozliczeniowego, to się to kompletnie nie opłaca.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@On0818Warto zaktualizować uprawnienia. W tym celu należy zalogować się do konta: https://bit.ly/2FB43fe Wystarczy wybrać po lewej stronie „Usługi" --> „Telewizja" --> „Usługi serwisowe". Proszę, aby na końcu włączyć kanał Polsat HD i zaznaczyć „Wznów połączenie z satelitą".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2020 o 07:53, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@On0818Warto zaktualizować uprawnienia. W tym celu należy zalogować się do konta: https://bit.ly/2FB43fe Wystarczy wybrać po lewej stronie „Usługi" --> „Telewizja" --> „Usługi serwisowe". Proszę, aby na końcu włączyć kanał Polsat HD i zaznaczyć „Wznów połączenie z satelitą".

Kanały uruchomiły się po dwóch dobach, ciekawe tylko dlaczego nie są dostępne w On The Go. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witaj. W tej sytuacji sugeruję usunięcie konta ICOK i ponowne go założenie. Jeśli chcesz tego dokonać to skontaktuj się poprzez adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Należy w wiadomości podać: dane właściciela usługi (imię i nazwisko lub PESEL ) i dane z konta (nr karty/numer telefonu w przypadku usługi internetowej, możesz również podać nr seryjny dekodera).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...