Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

1 godzinę temu, czerstwy napisał:

U mnie w dalszym ciagu nie ma tej opcji.

 

1 godzinę temu, jaszek napisał:

Nie chcę być złośliwy, ale na Boga, czy specjaliści CP nie są w stanie nic sprawdzić? Skoro tak właśnie jest, to pomogę:

 

54910f40c51b.png

Proszę o podanie numerów kart w wiadomości prywatnej. 

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat
Link to post
Share on other sites

Heh, faktycznie, opcja "Rozrywka" u mnie też zniknęła! :shock: A wcześniej była, co widać m.in. na moim screenie w tym oto moim poście:

 

 

 

W tej chwili lista dostępnych pakietów dodatkowych w ICOK u mnie wygląda tak:

 

CP-ICOK-01.png

 

Czyli, jak widać, najprawdopodobniej mamy dalszy "cyrk" związany z możliwością włączania/wyłączania pakietów dodatkowych w Cyfrowym Polsacie na czas nieokreślony za pomocą ICOK, a najprawdopodobniej również za pomocą infolinii... :shock:  :crazy:

Akurat pakiet "Rozrywka" nie jest mi do niczego potrzebny i nie zamierzam go u siebie aktywować, ale mimo wszystko bardzo nie podoba mi się to, że nadal są jakieś "zawirowania" w Cyfrowym Polsacie w kwestii możliwości włączania lub wyłączania poszczególnych pakietów dodatkowych. :wacko:

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, czy możesz przyjrzeć się tej sprawie i podjąć odpowiednie działania, aby ten problem wreszcie całkowicie wyeliminować? Bo taka sytuacja to jest, moim zdaniem, niepoważne traktowanie przez Cyfrowy Polsat swoich abonentów, którzy niejednokrotnie zostawiają u niego spore kwoty swoich ciężko zarobionych pieniędzy... :/

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Barti napisał:

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, czy możesz przyjrzeć się tej sprawie i podjąć odpowiednie działania, aby ten problem wreszcie całkowicie wyeliminować? Bo taka sytuacja to jest, moim zdaniem, niepoważne traktowanie przez Cyfrowy Polsat swoich abonentów, którzy niejednokrotnie zostawiają u niego spore kwoty swoich ciężko zarobionych pieniędzy... :/


Przykro mi z powodu niedogodności. Sprawa jest w trakcie weryfikacji. Na tę chwilę zainteresowanych użytkowników proszę o kontakt zgodnie z poprzednimi informacjami z wątku. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2020 o 20:18, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę o podanie numerów kart w wiadomości prywatnej. 

A nie prościej naprawić to tak, żeby zaczęło działać u wszystkich? Przecież wyraźnie widać, że problem nie jest indywidualny i dotyczy przynajmniej części klientów. Dlatego własnie ja nie wyślę żadnego numeru karty dekodera. Nie wierzę, że nie możecie tego sprawdzić bez tego. Więc pochylcie się wreszcie nad tym problemem i go naprawcie, zamiast łatać dziury indywidualnie na przykładzie pojedynczych klientów. 

Edited by jaszek
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Dokładnie opcja Rozrywka zniknęła na 6 umowach, do których mam dostęp, więc to problem systemowy, prawdopodobnie związany z nową pakietyzacją, przez co osoby ze starymi pakietami mają teraz problemy z uruchamianiem co pewien czas innej opcji dodatkowej.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
50 minut temu, maks27 napisał:

więc to problem systemowy, prawdopodobnie związany z nową pakietyzacją, przez co osoby ze starymi pakietami mają teraz problemy z uruchamianiem co pewien czas innej opcji dodatkowej.

 

Też właśnie przypuszczam, że problem ten może mieć związek z niedawnym utworzeniem przez Cyfrowy Polsat nowych pakietów. I pewnie zrobił się im przez to niezły bajzel w ich systemach informatycznych... :roll:

Zaczęło się chyba od paczki HBO, gdzie problem z jej włączeniem pierwotnie poruszyłem w tym oto wątku:

 

Paczka HBO, co prawda, powróciła już na listę pakietów dodatkowych w ICOK, jednak jak się okazuje, to nie jest jeszcze koniec podobnych "przygód". :wacko:

Po powrocie paczki HBO, w ICOK zniknęły opcje "Polsat Sport Premium oraz "Ekstraklasa". Jakiś czas potem wróciły. Teraz z kolei zniknęła opcja "Rozrywka".

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Tak, jak wyżej napisał @jaszek, nie ma najmniejszego sensu, aby Użytkownicy forum "zalewali" ci skrzynkę PW swoimi wiadomościami z numerem swojej karty.

Problem ten trzeba rozwiązać "globalnie"! Bo to coś w waszych systemach informatycznych jest poważnie "naknocone", że się tak dzieje!

A co np. z tymi abonentami Cyfrowego Polsatu, którzy nie korzystają z niniejszego forum i nie wiedzą w ogóle o tym problemie, a chcieliby sobie daną opcję aktywować, a nie mogą, bo zniknęła ona sobie z listy pakietów dodatkowych w ICOK? W tej sytuacji aktywacja takiej "znikniętej" opcji w ICOK nawet za pomocą infolinii najprawdopodobniej jest niemożliwa, co miało też miejsce, gdy chciałem sobie ostatnio tą drogą aktywować paczkę HBO po tym, gdy w ICOK ona zniknęła... :wacko:

Po raz kolejny podkreślam, że ja uważam, iż taka sytuacja to jest ze strony Cyfrowego Polsatu niepoważne traktowanie swoich abonentów :!:

Ja rozumiem, że może się zdarzyć jakiś błąd w systemie, jakaś pomyłka, jakaś awaria, ale na litość boską, to powinno zostać już dawno naprawione! A nie, że będzie się ciągnęło przez kolejne tygodnie i jedne opcje dodatkowe będą w ICOK powracać, a inne zaś ponownie znikać... :shock:  :/ Zróbcie z tym wreszcie należyty porządek :!: Raz, a dobrze!

Link to post
Share on other sites

W tej obecnej sytuacji konsultanci nie będą proponować wizyty w APS celem sprawdzenia dekodera. Jak to często bywa i nawet niepotrzebnie wymieniali dekodery, gdy problem był po stronie nadawcy, nie u odbiorcy.

Link to post
Share on other sites

@maks27

Hmm, co ma wspólnego sprawdzenie i wymiana dekodera z poruszanym tutaj wyżej problemem polegającym na okresowym znikaniu i powracaniu widoczności w ICOK poszczególnych opcji dodatkowych możliwych do aktywacji/dezaktywacji za jego pomocą? :roll:

Link to post
Share on other sites

@Barti tak mi się skojarzyło z sytuacją, gdy duble kanałów, które są powyżej pozycji 100, choćby TV4, przestały działać na moim HD300 to infolinia techniczna zalecała wizytę w APS celem sprawdzenia i wymieniłem wtedy na go HD5000. Później technicy poprawili coś w sygnale, że duble zaczęły działać, a mogli od razu to sprawdzić.

 

Tu jest inna sytuacja, ponieważ ICOK nie da rady tak wymienić, jednak analogicznie  Specjalista Cyfrowy Polsat prosi o numery kart zamiast przekazać, że odpowiedni dział szuka błędu w systemie, skoro dotyczy to dużej liczby klientów.

Edited by Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Hmm, teraz pakiet "Rozrywka", a wcześniej pakiety HBO, Polsat Sport Premium i Ekstraklasa. Ceny tych trzech ostatnich nie uległy zmianie, a mimo to również i one wcześniej w tajemniczy sposób zniknęły w ICOK... :roll:

Więc nie przypuszczam, aby sytuacja ta miała jakiś związek z ceną pakietu. Prędzej jakieś "niedoróbki", w sensie błędy w systemie informatycznym, związane z wprowadzeniem przez Cyfrowych Polsat nowych pakietów.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, czerstwy napisał:

Może Rozrywka HD zniknęła, bo stare umowy to 25 zeta, a przy nowych 15 zł na czas nieokreślony?

Gdyby zniknęła to jako pierwszy ślę wypowiedzenie. Czym jest oferta CP bez możliwości włączenia "łóżkowych fikołków" 😜 w pakiecie Rozrywka?

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, czerstwy napisał:

Co ma brak jakiejkolwiek opcji do rozwiązywania umowy?

 

No niby nie ma, ale jednak chyba tak nie do końca. :roll: Przynajmniej na przykładzie pakietu dodatkowego HBO + HBO GO.

W mojej obecnej umowie mam wypisaną całą "litanię" odnośnie opcji HBO GO. Jest to niejako instrukcja, jak tę usługę aktywować, jak potem zarejestrować się w tym serwisie jako abonent Cyfrowego Polsatu, jak potem z niej korzystać, itd. itp. A jak wiadomo, aby móc korzystać z usługi HBO GO jako abonent Cyfrowego Polsatu to trzeba przedtem usługę tę sobie aktywować na swoim koncie abonenckim w Cyfrowym Polsacie (jeżeli ktoś jej nie ma już swoim pakiecie). Ponadto, wiąże się to też z aktywacją paczki HBO w postaci trzech kanałów telewizyjnych, gdyż usługa HBO GO występuje tutaj "w parze" z kanałami telewizyjnymi HBO jako jeden pakiet.

Link to post
Share on other sites

Nie masz kanału w umowie to jej nie wypowiesz. Proste i logiczne. A to, że nie ma w ICOK jakiejś opcji, nie znaczy, że nie jest już dostępna. Jeszcze do niedawna na stronie operatora było tylko część oferty. I co, nie można ich było dostać?

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, czerstwy napisał:

A to, że nie ma w ICOK jakiejś opcji, nie znaczy, że nie jest już dostępna. Jeszcze do niedawna na stronie operatora było tylko część oferty. I co, nie można ich było dostać?

 

Po tym, gdy opcja HBO zniknęła nagle w ICOK, miałem problem z jej włączeniem. Przez infolinię również nie było to wówczas możliwe. Pisałem o tym tutaj:

 

Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem u siebie w ICOK i faktycznie Rozrywka zniknęła, ale za to pojawiły się pakiety FilmBox i FilmBox Premium. 🤔 Wie ktoś może, czym się one różnią? :) Premium jest tańszy, bo 10 zł, a ten pierwszy 15 zł. Co zawiera pakiet Premium Online?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...