Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Witam. Nadal nie jest widoczna opcja zakupu pakietu Rozrywka HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 U mnie w dalszym ciagu nie ma tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Nie chcę być złośliwy, ale na Boga, czy specjaliści CP nie są w stanie nic sprawdzić? Skoro tak właśnie jest, to pomogę: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, czerstwy napisał: U mnie w dalszym ciagu nie ma tej opcji. 1 godzinę temu, jaszek napisał: Nie chcę być złośliwy, ale na Boga, czy specjaliści CP nie są w stanie nic sprawdzić? Skoro tak właśnie jest, to pomogę: Proszę o podanie numerów kart w wiadomości prywatnej. Edytowane 16 Września 2020 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Przelew wysłany dzisiaj po trzynastej i już widoczny na koncie w ICOK, do tej pory przelewy były widoczne od północy następnego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 (edytowane) Ja też chętnie obejrzałbym sobie łóżkowe "fiki miki" i nie ma jak aktywować. Edytowane 17 Września 2020 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Heh, faktycznie, opcja "Rozrywka" u mnie też zniknęła! A wcześniej była, co widać m.in. na moim screenie w tym oto moim poście: W tej chwili lista dostępnych pakietów dodatkowych w ICOK u mnie wygląda tak: Czyli, jak widać, najprawdopodobniej mamy dalszy "cyrk" związany z możliwością włączania/wyłączania pakietów dodatkowych w Cyfrowym Polsacie na czas nieokreślony za pomocą ICOK, a najprawdopodobniej również za pomocą infolinii... Akurat pakiet "Rozrywka" nie jest mi do niczego potrzebny i nie zamierzam go u siebie aktywować, ale mimo wszystko bardzo nie podoba mi się to, że nadal są jakieś "zawirowania" w Cyfrowym Polsacie w kwestii możliwości włączania lub wyłączania poszczególnych pakietów dodatkowych. @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy możesz przyjrzeć się tej sprawie i podjąć odpowiednie działania, aby ten problem wreszcie całkowicie wyeliminować? Bo taka sytuacja to jest, moim zdaniem, niepoważne traktowanie przez Cyfrowy Polsat swoich abonentów, którzy niejednokrotnie zostawiają u niego spore kwoty swoich ciężko zarobionych pieniędzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 3 minuty temu, Barti napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy możesz przyjrzeć się tej sprawie i podjąć odpowiednie działania, aby ten problem wreszcie całkowicie wyeliminować? Bo taka sytuacja to jest, moim zdaniem, niepoważne traktowanie przez Cyfrowy Polsat swoich abonentów, którzy niejednokrotnie zostawiają u niego spore kwoty swoich ciężko zarobionych pieniędzy... Przykro mi z powodu niedogodności. Sprawa jest w trakcie weryfikacji. Na tę chwilę zainteresowanych użytkowników proszę o kontakt zgodnie z poprzednimi informacjami z wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) W dniu 16.09.2020 o 20:18, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę o podanie numerów kart w wiadomości prywatnej. A nie prościej naprawić to tak, żeby zaczęło działać u wszystkich? Przecież wyraźnie widać, że problem nie jest indywidualny i dotyczy przynajmniej części klientów. Dlatego własnie ja nie wyślę żadnego numeru karty dekodera. Nie wierzę, że nie możecie tego sprawdzić bez tego. Więc pochylcie się wreszcie nad tym problemem i go naprawcie, zamiast łatać dziury indywidualnie na przykładzie pojedynczych klientów. Edytowane 18 Września 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Dokładnie opcja Rozrywka zniknęła na 6 umowach, do których mam dostęp, więc to problem systemowy, prawdopodobnie związany z nową pakietyzacją, przez co osoby ze starymi pakietami mają teraz problemy z uruchamianiem co pewien czas innej opcji dodatkowej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 50 minut temu, maks27 napisał: więc to problem systemowy, prawdopodobnie związany z nową pakietyzacją, przez co osoby ze starymi pakietami mają teraz problemy z uruchamianiem co pewien czas innej opcji dodatkowej. Też właśnie przypuszczam, że problem ten może mieć związek z niedawnym utworzeniem przez Cyfrowy Polsat nowych pakietów. I pewnie zrobił się im przez to niezły bajzel w ich systemach informatycznych... Zaczęło się chyba od paczki HBO, gdzie problem z jej włączeniem pierwotnie poruszyłem w tym oto wątku: Paczka HBO, co prawda, powróciła już na listę pakietów dodatkowych w ICOK, jednak jak się okazuje, to nie jest jeszcze koniec podobnych "przygód". Po powrocie paczki HBO, w ICOK zniknęły opcje "Polsat Sport Premium oraz "Ekstraklasa". Jakiś czas potem wróciły. Teraz z kolei zniknęła opcja "Rozrywka". @Specjalista Cyfrowy Polsat Tak, jak wyżej napisał @jaszek, nie ma najmniejszego sensu, aby Użytkownicy forum "zalewali" ci skrzynkę PW swoimi wiadomościami z numerem swojej karty. Problem ten trzeba rozwiązać "globalnie"! Bo to coś w waszych systemach informatycznych jest poważnie "naknocone", że się tak dzieje! A co np. z tymi abonentami Cyfrowego Polsatu, którzy nie korzystają z niniejszego forum i nie wiedzą w ogóle o tym problemie, a chcieliby sobie daną opcję aktywować, a nie mogą, bo zniknęła ona sobie z listy pakietów dodatkowych w ICOK? W tej sytuacji aktywacja takiej "znikniętej" opcji w ICOK nawet za pomocą infolinii najprawdopodobniej jest niemożliwa, co miało też miejsce, gdy chciałem sobie ostatnio tą drogą aktywować paczkę HBO po tym, gdy w ICOK ona zniknęła... Po raz kolejny podkreślam, że ja uważam, iż taka sytuacja to jest ze strony Cyfrowego Polsatu niepoważne traktowanie swoich abonentów Ja rozumiem, że może się zdarzyć jakiś błąd w systemie, jakaś pomyłka, jakaś awaria, ale na litość boską, to powinno zostać już dawno naprawione! A nie, że będzie się ciągnęło przez kolejne tygodnie i jedne opcje dodatkowe będą w ICOK powracać, a inne zaś ponownie znikać... Zróbcie z tym wreszcie należyty porządek Raz, a dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 W tej obecnej sytuacji konsultanci nie będą proponować wizyty w APS celem sprawdzenia dekodera. Jak to często bywa i nawet niepotrzebnie wymieniali dekodery, gdy problem był po stronie nadawcy, nie u odbiorcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 @maks27 Hmm, co ma wspólnego sprawdzenie i wymiana dekodera z poruszanym tutaj wyżej problemem polegającym na okresowym znikaniu i powracaniu widoczności w ICOK poszczególnych opcji dodatkowych możliwych do aktywacji/dezaktywacji za jego pomocą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) @Barti tak mi się skojarzyło z sytuacją, gdy duble kanałów, które są powyżej pozycji 100, choćby TV4, przestały działać na moim HD300 to infolinia techniczna zalecała wizytę w APS celem sprawdzenia i wymieniłem wtedy na go HD5000. Później technicy poprawili coś w sygnale, że duble zaczęły działać, a mogli od razu to sprawdzić. Tu jest inna sytuacja, ponieważ ICOK nie da rady tak wymienić, jednak analogicznie Specjalista Cyfrowy Polsat prosi o numery kart zamiast przekazać, że odpowiedni dział szuka błędu w systemie, skoro dotyczy to dużej liczby klientów. Edytowane 18 Września 2020 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Może Rozrywka HD zniknęła, bo stare umowy to 25 zeta, a przy nowych 15 zł na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Hmm, teraz pakiet "Rozrywka", a wcześniej pakiety HBO, Polsat Sport Premium i Ekstraklasa. Ceny tych trzech ostatnich nie uległy zmianie, a mimo to również i one wcześniej w tajemniczy sposób zniknęły w ICOK... Więc nie przypuszczam, aby sytuacja ta miała jakiś związek z ceną pakietu. Prędzej jakieś "niedoróbki", w sensie błędy w systemie informatycznym, związane z wprowadzeniem przez Cyfrowych Polsat nowych pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 2 godziny temu, czerstwy napisał: Może Rozrywka HD zniknęła, bo stare umowy to 25 zeta, a przy nowych 15 zł na czas nieokreślony? Gdyby zniknęła to jako pierwszy ślę wypowiedzenie. Czym jest oferta CP bez możliwości włączenia "łóżkowych fikołków" w pakiecie Rozrywka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 A ja proponuje się zastanowić, zamiast pisać bzdury. Co ma brak jakiejkolwiek opcji do rozwiązywania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 18 minut temu, czerstwy napisał: Co ma brak jakiejkolwiek opcji do rozwiązywania umowy? No niby nie ma, ale jednak chyba tak nie do końca. Przynajmniej na przykładzie pakietu dodatkowego HBO + HBO GO. W mojej obecnej umowie mam wypisaną całą "litanię" odnośnie opcji HBO GO. Jest to niejako instrukcja, jak tę usługę aktywować, jak potem zarejestrować się w tym serwisie jako abonent Cyfrowego Polsatu, jak potem z niej korzystać, itd. itp. A jak wiadomo, aby móc korzystać z usługi HBO GO jako abonent Cyfrowego Polsatu to trzeba przedtem usługę tę sobie aktywować na swoim koncie abonenckim w Cyfrowym Polsacie (jeżeli ktoś jej nie ma już swoim pakiecie). Ponadto, wiąże się to też z aktywacją paczki HBO w postaci trzech kanałów telewizyjnych, gdyż usługa HBO GO występuje tutaj "w parze" z kanałami telewizyjnymi HBO jako jeden pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Nie masz kanału w umowie to jej nie wypowiesz. Proste i logiczne. A to, że nie ma w ICOK jakiejś opcji, nie znaczy, że nie jest już dostępna. Jeszcze do niedawna na stronie operatora było tylko część oferty. I co, nie można ich było dostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 6 minut temu, czerstwy napisał: A to, że nie ma w ICOK jakiejś opcji, nie znaczy, że nie jest już dostępna. Jeszcze do niedawna na stronie operatora było tylko część oferty. I co, nie można ich było dostać? Po tym, gdy opcja HBO zniknęła nagle w ICOK, miałem problem z jej włączeniem. Przez infolinię również nie było to wówczas możliwe. Pisałem o tym tutaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 I co z tego? I to był powód do ewentualnej rezygnacji z usług bez zapłacenia kary umownej? Radzę poczytać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Sprawdziłem u siebie w ICOK i faktycznie Rozrywka zniknęła, ale za to pojawiły się pakiety FilmBox i FilmBox Premium. Wie ktoś może, czym się one różnią? Premium jest tańszy, bo 10 zł, a ten pierwszy 15 zł. Co zawiera pakiet Premium Online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Też jestem ciekaw, bo wcześniej niby Filmbox Premium zawierał wszystkie Filmboxy. U mnie to nie ma też Cimenaxów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Cinemaxy są u mnie. Jeżeli zaznaczę FilmBox to znika FilmBox Premium i odwrotnie jest tak samo. Zostaje tylko jeden pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.