Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, czerstwy napisał:

U mnie w dalszym ciagu nie ma tej opcji.

 

1 godzinę temu, jaszek napisał:

Nie chcę być złośliwy, ale na Boga, czy specjaliści CP nie są w stanie nic sprawdzić? Skoro tak właśnie jest, to pomogę:

 

54910f40c51b.png

Proszę o podanie numerów kart w wiadomości prywatnej. 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, faktycznie, opcja "Rozrywka" u mnie też zniknęła! :shock: A wcześniej była, co widać m.in. na moim screenie w tym oto moim poście:

 

 

 

W tej chwili lista dostępnych pakietów dodatkowych w ICOK u mnie wygląda tak:

 

CP-ICOK-01.png

 

Czyli, jak widać, najprawdopodobniej mamy dalszy "cyrk" związany z możliwością włączania/wyłączania pakietów dodatkowych w Cyfrowym Polsacie na czas nieokreślony za pomocą ICOK, a najprawdopodobniej również za pomocą infolinii... :shock:  :crazy:

Akurat pakiet "Rozrywka" nie jest mi do niczego potrzebny i nie zamierzam go u siebie aktywować, ale mimo wszystko bardzo nie podoba mi się to, że nadal są jakieś "zawirowania" w Cyfrowym Polsacie w kwestii możliwości włączania lub wyłączania poszczególnych pakietów dodatkowych. :wacko:

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, czy możesz przyjrzeć się tej sprawie i podjąć odpowiednie działania, aby ten problem wreszcie całkowicie wyeliminować? Bo taka sytuacja to jest, moim zdaniem, niepoważne traktowanie przez Cyfrowy Polsat swoich abonentów, którzy niejednokrotnie zostawiają u niego spore kwoty swoich ciężko zarobionych pieniędzy... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Barti napisał:

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, czy możesz przyjrzeć się tej sprawie i podjąć odpowiednie działania, aby ten problem wreszcie całkowicie wyeliminować? Bo taka sytuacja to jest, moim zdaniem, niepoważne traktowanie przez Cyfrowy Polsat swoich abonentów, którzy niejednokrotnie zostawiają u niego spore kwoty swoich ciężko zarobionych pieniędzy... :/


Przykro mi z powodu niedogodności. Sprawa jest w trakcie weryfikacji. Na tę chwilę zainteresowanych użytkowników proszę o kontakt zgodnie z poprzednimi informacjami z wątku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.09.2020 o 20:18, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę o podanie numerów kart w wiadomości prywatnej. 

A nie prościej naprawić to tak, żeby zaczęło działać u wszystkich? Przecież wyraźnie widać, że problem nie jest indywidualny i dotyczy przynajmniej części klientów. Dlatego własnie ja nie wyślę żadnego numeru karty dekodera. Nie wierzę, że nie możecie tego sprawdzić bez tego. Więc pochylcie się wreszcie nad tym problemem i go naprawcie, zamiast łatać dziury indywidualnie na przykładzie pojedynczych klientów. 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, maks27 napisał:

więc to problem systemowy, prawdopodobnie związany z nową pakietyzacją, przez co osoby ze starymi pakietami mają teraz problemy z uruchamianiem co pewien czas innej opcji dodatkowej.

 

Też właśnie przypuszczam, że problem ten może mieć związek z niedawnym utworzeniem przez Cyfrowy Polsat nowych pakietów. I pewnie zrobił się im przez to niezły bajzel w ich systemach informatycznych... :roll:

Zaczęło się chyba od paczki HBO, gdzie problem z jej włączeniem pierwotnie poruszyłem w tym oto wątku:

 

Paczka HBO, co prawda, powróciła już na listę pakietów dodatkowych w ICOK, jednak jak się okazuje, to nie jest jeszcze koniec podobnych "przygód". :wacko:

Po powrocie paczki HBO, w ICOK zniknęły opcje "Polsat Sport Premium oraz "Ekstraklasa". Jakiś czas potem wróciły. Teraz z kolei zniknęła opcja "Rozrywka".

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Tak, jak wyżej napisał @jaszek, nie ma najmniejszego sensu, aby Użytkownicy forum "zalewali" ci skrzynkę PW swoimi wiadomościami z numerem swojej karty.

Problem ten trzeba rozwiązać "globalnie"! Bo to coś w waszych systemach informatycznych jest poważnie "naknocone", że się tak dzieje!

A co np. z tymi abonentami Cyfrowego Polsatu, którzy nie korzystają z niniejszego forum i nie wiedzą w ogóle o tym problemie, a chcieliby sobie daną opcję aktywować, a nie mogą, bo zniknęła ona sobie z listy pakietów dodatkowych w ICOK? W tej sytuacji aktywacja takiej "znikniętej" opcji w ICOK nawet za pomocą infolinii najprawdopodobniej jest niemożliwa, co miało też miejsce, gdy chciałem sobie ostatnio tą drogą aktywować paczkę HBO po tym, gdy w ICOK ona zniknęła... :wacko:

Po raz kolejny podkreślam, że ja uważam, iż taka sytuacja to jest ze strony Cyfrowego Polsatu niepoważne traktowanie swoich abonentów :!:

Ja rozumiem, że może się zdarzyć jakiś błąd w systemie, jakaś pomyłka, jakaś awaria, ale na litość boską, to powinno zostać już dawno naprawione! A nie, że będzie się ciągnęło przez kolejne tygodnie i jedne opcje dodatkowe będą w ICOK powracać, a inne zaś ponownie znikać... :shock:  :/ Zróbcie z tym wreszcie należyty porządek :!: Raz, a dobrze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti tak mi się skojarzyło z sytuacją, gdy duble kanałów, które są powyżej pozycji 100, choćby TV4, przestały działać na moim HD300 to infolinia techniczna zalecała wizytę w APS celem sprawdzenia i wymieniłem wtedy na go HD5000. Później technicy poprawili coś w sygnale, że duble zaczęły działać, a mogli od razu to sprawdzić.

 

Tu jest inna sytuacja, ponieważ ICOK nie da rady tak wymienić, jednak analogicznie  Specjalista Cyfrowy Polsat prosi o numery kart zamiast przekazać, że odpowiedni dział szuka błędu w systemie, skoro dotyczy to dużej liczby klientów.

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, teraz pakiet "Rozrywka", a wcześniej pakiety HBO, Polsat Sport Premium i Ekstraklasa. Ceny tych trzech ostatnich nie uległy zmianie, a mimo to również i one wcześniej w tajemniczy sposób zniknęły w ICOK... :roll:

Więc nie przypuszczam, aby sytuacja ta miała jakiś związek z ceną pakietu. Prędzej jakieś "niedoróbki", w sensie błędy w systemie informatycznym, związane z wprowadzeniem przez Cyfrowych Polsat nowych pakietów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, czerstwy napisał:

Co ma brak jakiejkolwiek opcji do rozwiązywania umowy?

 

No niby nie ma, ale jednak chyba tak nie do końca. :roll: Przynajmniej na przykładzie pakietu dodatkowego HBO + HBO GO.

W mojej obecnej umowie mam wypisaną całą "litanię" odnośnie opcji HBO GO. Jest to niejako instrukcja, jak tę usługę aktywować, jak potem zarejestrować się w tym serwisie jako abonent Cyfrowego Polsatu, jak potem z niej korzystać, itd. itp. A jak wiadomo, aby móc korzystać z usługi HBO GO jako abonent Cyfrowego Polsatu to trzeba przedtem usługę tę sobie aktywować na swoim koncie abonenckim w Cyfrowym Polsacie (jeżeli ktoś jej nie ma już swoim pakiecie). Ponadto, wiąże się to też z aktywacją paczki HBO w postaci trzech kanałów telewizyjnych, gdyż usługa HBO GO występuje tutaj "w parze" z kanałami telewizyjnymi HBO jako jeden pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, czerstwy napisał:

A to, że nie ma w ICOK jakiejś opcji, nie znaczy, że nie jest już dostępna. Jeszcze do niedawna na stronie operatora było tylko część oferty. I co, nie można ich było dostać?

 

Po tym, gdy opcja HBO zniknęła nagle w ICOK, miałem problem z jej włączeniem. Przez infolinię również nie było to wówczas możliwe. Pisałem o tym tutaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...