Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

 

9 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. 

 Sprawa załatwiona. Dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie,

Czy po wysłaniu wiadomości w ICOK (konkretnie wypowiedzenie umowy: kontakt z Cyfrowym Polsatem, napisz do nas, telewizja, numer karty dekodera, warunki umowy, okres podstawowy/wypowiedzenie umowy, nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie) powinienem otrzymać potwierdzenie wysłania wiadomości na @ przypisany do konta?

Po kliknięciu wyślij, okienko znika.

 

Dziekuje za odp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za każdym razem,  także przy wypowiedzeniu otrzymywalem potwierdzenie na email przypisany do konta. To,  że okienko znają po wysłaniu wiadomosci to  norma.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.12.2019 o 21:43, Sorek21 napisał:

Wpisuje poprawne dane logowania  a mam komunikat konto zablokowane. Czy to jest jakaś blokada czasowa czy trzeba do nich dzwonić ? 

Nic z tym nie robiłem i dziś wpisując tak jak zwykle icok działa. 

 

Mam pytanie czemu chcąc aktywować HBO GO na laptopie po przekierowaniu do ICOK nie da się zalogować bo wyskakuje nieprawidłowy login lub hasło  a chwilę wcześniej na kompie wchodziłem normalnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

w którym miejscu w icok składa się wypowiedzenie ? Czy to temat warunki umowy dział okres podstawowy wypowiedzenia umowy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam próbuje się zarejestrować przez telefon na dwuch przegladarkach w icok podaje dobry PESEL i numer karty z umowy i byskakuje ze błedne . J7z mo opcji brakuje a w googlach nic nie znalazlem

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mario1120 od kiedy jesteś klientem CP ?  Jeśli dopiero co podpisałeś umowę to później spróbuj zarejestrować się na ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. 11.01.2019 otrzymałem informację na adres e-mail w sprawie wypowiedzenie umowy, które złożyłem przez ICOK: "Szczegóły na skrzynce". Jest jednak problem. Nie mogę zalogować się do ICOK. Znam hasło i e-mail, próbowałem dla pewności 2x resetować hasło, a mimo zmiany platforma cały czas informuje, że hasło lub login jest zły. O co tu chodzi? Nie mogę sprawdzić przez to skrzynki.

Edited by Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń na infolinię i popytaj, co i jak z umową. Zgłoś, że nie możesz się zalogować do ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wam też przy zaznaczeniu dodatkowego pakietu do wyboru spada cena? Obecnie płacę 90 zł (razem z czynszem i multiroomem) bez grosza a gdy zaznaczyłem PSP łączn cena nagle spadła do 35zł. Jakaś promocja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...