Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Czy cos wiadomo kiedy CP upora sie z problemem HBO GO na urzadzenia mobilne a dokladniej na GALAXY NOTE 10+ ,  nie dziala opcja logowania przez ICOK bo nie moze sie zaladowac strona , od 14 wrzesnia podobno cos naprawiaja ale nadal nie dziala !! @Specjalista Cyfrowy Polsat cos wie moze na ten temat ??

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

... :) sprytne wyjście z sytuacji ... komputer - tablet- dekoder - smartfon - jednak na tym ostatnim nie da rady więc już leci reklamacja do Was ... jednak 90% urządzeń z których się korzysta to własnie smartfon - kto co i gdzie lubi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie ,jeżeli usługa nie działa na smartfonie lub innym urządzeniu z którego korzystamy a nie mamy innej możliwości odbioru. Czy w związku z tym przysługuje użytkownikowi rekompensata z tego tytułu , do chwili zmiany urządzenia. Czy użytkownik jest zdany na siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak HBO GO nie działało na dekoderach bo CP miał babola w sofcie to zwracali 10 zl za usługę w danym miesiącu - wiec płaciłem abo pomniejszony o taka kwotę :)

Edited by patryszq
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,
z poziomu forum nie mam dostępu do konta, dlatego nie jestem w stanie zweryfikować informacji. Jeśli nie zgadzasz się z naliczoną opłatą, to napisz zgłoszenie używając w ICOK-u zakładki "Napisz do nas". Konsultanci sprawdzą sprawę i udzielą wymaganych wyjaśnień.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.09.2019 o 11:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@patryszq 
Witam,
sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość.

@Specjalista Cyfrowy Polsat jakieś wieści ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.09.2019 o 11:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@patryszq 
Witam,
sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość.

 

W dniu 30.09.2019 o 15:27, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Bardzo przepraszam, że utrudnienia jeszcze trwają, jednak zapewniam, że sprawa jest dokładnie weryfikowana, w związku z czym realizacja może jeszcze potrwać jakiś czas. Proszę o cierpliwość.

@Specjalista Cyfrowy Polsat  minął miesiąc odkad nie dziala na smartfonach i tabletach android 9 ... jakies decyzje , tlumaczenie ze moge sobie ogladac to na smart tv lub w dekoderze nie jest tlumaczeniem , aplikacja z zasady ma dzialac na urzadzeniach MOBILNYCH !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie Czy tylko u mnie nie da się modyfikować opcji dodatkowych że względu na pracę techniczne.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co czytałem w innym temacie złożyłeś wypowiedzenie ,stąd prace techniczne w ICOK.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.11.2019 o 15:28, kocik89 napisał:

Mam pytanie Czy tylko u mnie nie da się modyfikować opcji dodatkowych że względu na pracę techniczne.?

 

Ewentualnie napisz poprzez ICOK co chcesz zmienić i konsul to zrobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyłączyć irytujące sms z CP o ksw, św mikołaju i innych bzdetach ? Numeru nie mogę zablokować bo się nie wyświetla, zdgody w icok mam wycofane 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj nam tutaj numer karty, postaramy się przyspieszyć realizację zgłoszenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń na infolinię i powiedz im o tym problemie, powinni ustawić w systemie i wyeliminować problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, bartek67 napisał:

Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK?


Witaj. Napisz do mnie w tej sprawie w wiadomości prywatnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpisuje poprawne dane logowania  a mam komunikat konto zablokowane. Czy to jest jakaś blokada czasowa czy trzeba do nich dzwonić ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.12.2019 o 11:18, bartek67 napisał:

Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK?

Telefon do BOK z prośbą o usunięcie konta/kont z  użyciem  Twego PESEL.

Po kilku minutach można zarejestrować nowe konto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.12.2019 o 11:18, bartek67 napisał:

Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK?

Adres e-mail miałeś i masz obecnie  jako login ? Jeżeli tak to dlatego się to z sobą gryzie. Najlepiej jako loginu używać numer karty dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...