patryszq Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Czy cos wiadomo kiedy CP upora sie z problemem HBO GO na urzadzenia mobilne a dokladniej na GALAXY NOTE 10+ , nie dziala opcja logowania przez ICOK bo nie moze sie zaladowac strona , od 14 wrzesnia podobno cos naprawiaja ale nadal nie dziala !! @Specjalista Cyfrowy Polsat cos wie moze na ten temat ?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 @patryszq Witam, sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 ... :) sprytne wyjście z sytuacji ... komputer - tablet- dekoder - smartfon - jednak na tym ostatnim nie da rady więc już leci reklamacja do Was ... jednak 90% urządzeń z których się korzysta to własnie smartfon - kto co i gdzie lubi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Właśnie ,jeżeli usługa nie działa na smartfonie lub innym urządzeniu z którego korzystamy a nie mamy innej możliwości odbioru. Czy w związku z tym przysługuje użytkownikowi rekompensata z tego tytułu , do chwili zmiany urządzenia. Czy użytkownik jest zdany na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 (edytowane) Jak HBO GO nie działało na dekoderach bo CP miał babola w sofcie to zwracali 10 zl za usługę w danym miesiącu - wiec płaciłem abo pomniejszony o taka kwotę Edytowane 24 Września 2019 przez patryszq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 @wuzel Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne proszę, wysyłać przy użyciu zakładki "Napisz do nas" w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp lub na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Dzień dobry. Jakieś zawirowania w ICOK?. Nagle pojawiła mi się niedopłata za usługę TVMobilana 9,99 zł. Płace po 1 zł - umowa związana z SD1. Pozdrawiam. SK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Witam, z poziomu forum nie mam dostępu do konta, dlatego nie jestem w stanie zweryfikować informacji. Jeśli nie zgadzasz się z naliczoną opłatą, to napisz zgłoszenie używając w ICOK-u zakładki "Napisz do nas". Konsultanci sprawdzą sprawę i udzielą wymaganych wyjaśnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 W dniu 24.09.2019 o 11:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @patryszq Witam, sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość. @Specjalista Cyfrowy Polsat jakieś wieści ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Bardzo przepraszam, że utrudnienia jeszcze trwają, jednak zapewniam, że sprawa jest dokładnie weryfikowana, w związku z czym realizacja może jeszcze potrwać jakiś czas. Proszę o cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 W dniu 24.09.2019 o 11:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @patryszq Witam, sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość. W dniu 30.09.2019 o 15:27, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Bardzo przepraszam, że utrudnienia jeszcze trwają, jednak zapewniam, że sprawa jest dokładnie weryfikowana, w związku z czym realizacja może jeszcze potrwać jakiś czas. Proszę o cierpliwość. @Specjalista Cyfrowy Polsat minął miesiąc odkad nie dziala na smartfonach i tabletach android 9 ... jakies decyzje , tlumaczenie ze moge sobie ogladac to na smart tv lub w dekoderze nie jest tlumaczeniem , aplikacja z zasady ma dzialac na urzadzeniach MOBILNYCH !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Mam pytanie Czy tylko u mnie nie da się modyfikować opcji dodatkowych że względu na pracę techniczne.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Z tego co czytałem w innym temacie złożyłeś wypowiedzenie ,stąd prace techniczne w ICOK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @kocik89 Witam, czy sytuacja nadal występuje i nie możesz dokonać modyfikacji? Proszę, napisz mi, co chcesz zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 W dniu 29.11.2019 o 15:28, kocik89 napisał: Mam pytanie Czy tylko u mnie nie da się modyfikować opcji dodatkowych że względu na pracę techniczne.? Ewentualnie napisz poprzez ICOK co chcesz zmienić i konsul to zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Już jestem w c plus tak to bylo.przez wypo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Jak wyłączyć irytujące sms z CP o ksw, św mikołaju i innych bzdetach ? Numeru nie mogę zablokować bo się nie wyświetla, zdgody w icok mam wycofane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj nam tutaj numer karty, postaramy się przyspieszyć realizację zgłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zadzwoń na infolinię i powiedz im o tym problemie, powinni ustawić w systemie i wyeliminować problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Godzinę temu, bartek67 napisał: Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK? Witaj. Napisz do mnie w tej sprawie w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Wpisuje poprawne dane logowania a mam komunikat konto zablokowane. Czy to jest jakaś blokada czasowa czy trzeba do nich dzwonić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Witam. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 W dniu 5.12.2019 o 11:18, bartek67 napisał: Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK? Telefon do BOK z prośbą o usunięcie konta/kont z użyciem Twego PESEL. Po kilku minutach można zarejestrować nowe konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 W dniu 5.12.2019 o 11:18, bartek67 napisał: Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK? Adres e-mail miałeś i masz obecnie jako login ? Jeżeli tak to dlatego się to z sobą gryzie. Najlepiej jako loginu używać numer karty dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.