Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy cos wiadomo kiedy CP upora sie z problemem HBO GO na urzadzenia mobilne a dokladniej na GALAXY NOTE 10+ ,  nie dziala opcja logowania przez ICOK bo nie moze sie zaladowac strona , od 14 wrzesnia podobno cos naprawiaja ale nadal nie dziala !! @Specjalista Cyfrowy Polsat cos wie moze na ten temat ??

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
z poziomu forum nie mam dostępu do konta, dlatego nie jestem w stanie zweryfikować informacji. Jeśli nie zgadzasz się z naliczoną opłatą, to napisz zgłoszenie używając w ICOK-u zakładki "Napisz do nas". Konsultanci sprawdzą sprawę i udzielą wymaganych wyjaśnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.09.2019 o 11:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@patryszq 
Witam,
sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość.

@Specjalista Cyfrowy Polsat jakieś wieści ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.09.2019 o 11:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@patryszq 
Witam,
sytuacja jest nam znana i nasi konsultanci są w trakcie rozwiązywania niedogodności. Do czasu rozwiązania sugeruję, korzystanie z serwisu na innych urządzeniach. Za utrudnienia przepraszam i proszę o cierpliwość.

 

W dniu 30.09.2019 o 15:27, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Bardzo przepraszam, że utrudnienia jeszcze trwają, jednak zapewniam, że sprawa jest dokładnie weryfikowana, w związku z czym realizacja może jeszcze potrwać jakiś czas. Proszę o cierpliwość.

@Specjalista Cyfrowy Polsat  minął miesiąc odkad nie dziala na smartfonach i tabletach android 9 ... jakies decyzje , tlumaczenie ze moge sobie ogladac to na smart tv lub w dekoderze nie jest tlumaczeniem , aplikacja z zasady ma dzialac na urzadzeniach MOBILNYCH !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj nam tutaj numer karty, postaramy się przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bartek67 napisał:

Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK?


Witaj. Napisz do mnie w tej sprawie w wiadomości prywatnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2019 o 11:18, bartek67 napisał:

Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK?

Telefon do BOK z prośbą o usunięcie konta/kont z  użyciem  Twego PESEL.

Po kilku minutach można zarejestrować nowe konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2019 o 11:18, bartek67 napisał:

Od wczoraj jestem klientem CP. Rejestracja konta przebiegła pomyślnie, ale po wpisaniu adresu email i hasła wyświetla się komunikat: "niepoprawny login lub hasło" lub ten adres jest już używany. Wcześniej miałem CP na tym koncie email, ale umowa zakończyła się w lipcu (umowa była na moją mamę). Ten adres mam w nowej umowie. Jak zalogować się do ICOK?

Adres e-mail miałeś i masz obecnie  jako login ? Jeżeli tak to dlatego się to z sobą gryzie. Najlepiej jako loginu używać numer karty dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...