Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W poniedziałek podpisałej umowe s Polsate. Wszystko działa jak należy , zarejestrowałem się w Icok ale jak wchodze w usługi i wybieram nr swojej karty to ciągle widnieje tam:

Dane w trakcie aktualizacji.

Dzwoniłem już na infolinie pan powiedział że około 48h trwa wprowadzanie danych ale ten czas już dawno minął:(

Nie moge powłączac darmowych pakietów ani nic zrobić :(

 

Czy to norma że dla nowego abonenta trwa to tak długo ??

 

Pozdrawiam

Dane w trakcie aktualizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kilka dni temu aktywowałem po raz pierwszy na umowie poprzez ICOK pakiet HBO i wyskoczyła informacja o kwocie 30 zł, oraz że oczekuje na aktywację z dniem 16 września.Taki mam termin rozliczeniowy. Tak mi tu doradzili koledzy na forum. A jak będzie w praktyce to czas pokaże. Kanały świecą, a dalej zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kilka dni temu aktywowałem po raz pierwszy na umowie poprzez ICOK pakiet HBO i wyskoczyła informacja o kwocie 30 zł, oraz że oczekuje na aktywację z dniem 16 września.Taki mam termin rozliczeniowy. Tak mi tu doradzili koledzy na forum. A jak będzie w praktyce to czas pokaże. Kanały świecą, a dalej zobaczymy.

No właśnie też nie wiem czy ryzykowac :/

Jak zamawiałem zestaw Polsatu przez internet miałem od razu wybór każdej usługi 1 miesiąc za darmo. Ale że wolałem sobie włączyć wtedy kiedy mi to będzie odpowiadało to poczekałem. Zwłaszcza że gdzies na forum pisano, że moge spokojnie sobie to włączyć na próbe raz w trakcie trwania całej umowy.

A teraz jak wchodze w Usługi w Icok'u to juz od razu wyświetla cene za każdy miesiąc:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę dni temu rozpoczą się pierwszy okres rozliczeniowy po aneksie wszedłem sobie w modyfikuj usługę  i wyłączyłem pakiet VOD kwota abonamentu wyszła 85zł z multiroom za 0 85+ 5 czynszu za Evobox niby wszystko się zgadza czyli wyłączenie VOD w ICOK daje ten sam efekt co telefon na infolinię lub wizyta w APS? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie w ICOK, na liście dostępnych dla mnie usług telewizyjnych, figuruje również pakiet Eleven Sports. W szczegółach usług jest też oznaczony jako aktywny, z kwotą do zapłaty za niego w wysokości 0,00 zł.

Wszystkie trzy kanały Eleven Sports mam też fizycznie aktywne. Sprawdzone przed chwilą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...