Azazell Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Czy istnieje możliwość utworzenia innego hasła do ICOK oraz CP Go? Czy muszą być te same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Witaj. Nie ma takiej możliwości. Do serwisu CP GO można zalogować się jedynie danymi z Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Witam W poniedziałek podpisałej umowe s Polsate. Wszystko działa jak należy , zarejestrowałem się w Icok ale jak wchodze w usługi i wybieram nr swojej karty to ciągle widnieje tam: Dane w trakcie aktualizacji. Dzwoniłem już na infolinie pan powiedział że około 48h trwa wprowadzanie danych ale ten czas już dawno minął Nie moge powłączac darmowych pakietów ani nic zrobić Czy to norma że dla nowego abonenta trwa to tak długo ?? Pozdrawiam Dane w trakcie aktualizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 ja czekalem tydzien czasu zdazysz wylaczyc co trzeba spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Spokojnie i cierpliwości. Wkrótce się wszystko zaktualizuje.W moim przypadku też podobnie było z Icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zmiany w Icok trwają długo. Przyzwyczaisz się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 (edytowane) ok więc czekam dzięki Ps rozumiem że te darmowe pakiety HBO Sport itd moge sobie na miesiąc włączyć kiedy chcę ? (raz w ciągu trwania umowy jest taka promocja rozumiem? ) Pozdrawiam Edytowane 24 Sierpnia 2018 przez qwertyz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Dodatkowe usługi są darmowe tylko przez pierwszy miesiąc. Kolejna aktywacja po jakimś czasie będzie normalnie płatna. Nie wszystkie można aktywować i dezaktywować. Wszystko zależy od pakietu jaki posiadasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Witam Właśnie w pełni uruchomiono mi konto w ICOK. I nie ma już tutaj mowy o czymkolwiek za darmo przez miesiąc. Chciałem włączyć pakiet HBO, ale od razu zaznaczona jest cena za miesiąc i nic o darmowym testowaniu przez 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Ja też kilka dni temu aktywowałem po raz pierwszy na umowie poprzez ICOK pakiet HBO i wyskoczyła informacja o kwocie 30 zł, oraz że oczekuje na aktywację z dniem 16 września.Taki mam termin rozliczeniowy. Tak mi tu doradzili koledzy na forum. A jak będzie w praktyce to czas pokaże. Kanały świecą, a dalej zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Odkąd przedłużyłem umowę na kanały PSP czyli id nie całych 3 tygodni nie mogę w Icok wejść w opcje usługi TV i je modyfikować. Cały czas się ładują i wyskakuje jakiś błąd. Chciałbym wyłączyć VOD ale chyba będe musiał to przez infolinię zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Jeśli sytuacja będzie się utrzymywała, to zgłoś sprawę poprzez formularz dostępny w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK) lub wyślij maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dziś mam okres rozliczeniowy więc myślę że się to samo poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Ja też kilka dni temu aktywowałem po raz pierwszy na umowie poprzez ICOK pakiet HBO i wyskoczyła informacja o kwocie 30 zł, oraz że oczekuje na aktywację z dniem 16 września.Taki mam termin rozliczeniowy. Tak mi tu doradzili koledzy na forum. A jak będzie w praktyce to czas pokaże. Kanały świecą, a dalej zobaczymy. No właśnie też nie wiem czy ryzykowac Jak zamawiałem zestaw Polsatu przez internet miałem od razu wybór każdej usługi 1 miesiąc za darmo. Ale że wolałem sobie włączyć wtedy kiedy mi to będzie odpowiadało to poczekałem. Zwłaszcza że gdzies na forum pisano, że moge spokojnie sobie to włączyć na próbe raz w trakcie trwania całej umowy. A teraz jak wchodze w Usługi w Icok'u to juz od razu wyświetla cene za każdy miesiąc:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Jak ktoś aneksował umowę to do dnia wejścia w życie aneksu strona "usługi" i ICOK nie będzie działać, mój aneks dzisiaj "formalnie" wszedł w życie i podstrona w ICOK już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Parę dni temu rozpoczą się pierwszy okres rozliczeniowy po aneksie wszedłem sobie w modyfikuj usługę i wyłączyłem pakiet VOD kwota abonamentu wyszła 85zł z multiroom za 0 85+ 5 czynszu za Evobox niby wszystko się zgadza czyli wyłączenie VOD w ICOK daje ten sam efekt co telefon na infolinię lub wizyta w APS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Tak. Myślałeś że będzie inaczej ? Przecież po to jest ta funkcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Kiedyś jak chciałem aktywować HBO to przez ICOK aktywacja kosztowała więcej, niż przez telefon. Myślałem, że wyłączając pakiet VOD z ICOK będę więcej płacił, niż wyłączając go w punkcie lub na infolinii, stąd pytanie.:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) W ICOK zniknął pakiet Eleven Sports - nie ma go ani w opcjach do aktywacji na czas nieokreślony ani nie mam potwierdzenia, że mam go aktywny obecnie... Edytowane 16 Września 2018 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 U mnie w ICOKu jest opcja Eleven Sport HD. Mogę sobie go włączyć i wyłączyć w każdej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 U mnie w ICOK, na liście dostępnych dla mnie usług telewizyjnych, figuruje również pakiet Eleven Sports. W szczegółach usług jest też oznaczony jako aktywny, z kwotą do zapłaty za niego w wysokości 0,00 zł. Wszystkie trzy kanały Eleven Sports mam też fizycznie aktywne. Sprawdzone przed chwilą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Przed chwilą sprawdziłem i mam możliwość włączenia pakietu Eleven Sports. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Ile czeka się na nadanie uprawnień poprzez icok przy aktywacji danego pakietu ? Komunikat był że w ciągu dwóch godzin ale czy to nadal obowiązuje ? Okres rozliczeniowy mam 28 dopiero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Ja ostatnio czekałem ok. 10 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Ale trzeba przełączać na 1 kanał na nadanie uprawnień czy wszystko jedno ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.