Sorek21 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Czy od rejestracji do pierwszego logowania musi upłynąć jakiś okres czasu ? Wpisałem wszystko poprawnie a zwlogować się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Po zarejestrowaniu konta, na adres mailowy wysyłany jest link weryfikacyjny. Należy go kliknąć przed pierwszym logowaniem do ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Zrobiłem specjalnie nową ,, czystą " pocztę na onecie i właśnie zauważyłem,że jest zakładka powiadomienia i tam był ten link.Wcześniej zaglądałem w Odebrane i nic nie było... Generalnie tyle się zastanawiałem nad tą umową i tak chyba popełniłem błąd. Podpisałem ten pakiet za 60 czyli familijny max hd + sport hd + film HD + Cinemax oraz dobrałem Eleven za 15 ,multiroom za 10 oraz Evobox za 5 co razem daje 90. Teraz patrzę w icok i wydaje mi się że można było podpisać na sam Familijmy Max HD i Eleven a potem kliknąć Sport HD za 5 i miałbym 15 taniej na niepotrzebnym Film HD oraz Cinemax. Można było tak zrobić czy się mylę ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Mylisz się. Szczegóły w temacie o ofertach dla nowych klientów. Link w mojej sygnaturce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) Nie można się zalogować do ICOK. Przepraszamy chwilowy problem techniczny, spróbuj ponownie za kilka minut. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Potwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam. Proszę, napiszcie mi, czy możecie już zalogować się do powyższego serwisu. Przepraszamy za utrudnienia. Wczoraj mogły występować niedogodności związane z Internetowym Centrum Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 U mnie wczoraj i dzisiaj ICOK działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 ICOK działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Też potwierdzam, nawet już mi się dane zaktualizowały. W umowie zamiast 6 miesięcy, do końca widnieje 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Cieszę się, że możecie już korzystać z naszego Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Jeśli taka sytuacja się powtórzy, to proszę o kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Czy przez ICOK mogę wyłączyć samodzielnie pakiet VOD, który otrzymałem na pół roku za free? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Az im ICOK padl. Strona nie dziala i nie dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 U mnie ICOK działa poprawnie. Przynajmniej w tej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 U mnie wsio OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 U mnie też OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Az im ICOK padl. Strona nie dziala i nie dziala. Pewnie masz internet od CP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 U mnie działa. I też mam internet od CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Wczoraj przedłużyłem umowę i w ICOK 5 miesięcy zmieniło się na 1 miesiąc do końca umowy. Chyba z nowym okresem się naprawi ten błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 To żaden błąd. Tak jest zawsze. Nie ma zera. Jak zaczniesz już nową umowę to w miejscu jedynki pojawi się liczba miesięcy, na jaką podpisałeś umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 @OlafS Masz rację, zaczęła się nowa umowa i teraz mam 24 miesiące do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Czy ktoś też ma problem z załadowaniem szczegółów umowy lub modyfikacji jej? Po wybraniu tych opcji, taki komunikat: Podczas przetwarzania danych wystąpił błąd. Wyślij do nas informację o tym błędzie, a my postaramy się go jak najszybciej poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 To się często zdarza po jakimś czasie ustępuje ostatnio u mnie trwało kilka dni ale telefon do Bok załatwił sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Ja to dziś spotkałem, ale po chwili pokazują się "pod spodem" prawidłowe dane, wystarczy że klikniesz gdzieś obok,albo ANULUJ i masz dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.