Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie nie działa. Traceroute staje na:

10  213-17-183-178.static.ip.netia.com.pl (213.17.183.178)  16.262 ms  14.516 ms  14.509 ms
11  wawbal-i1-BE12.plusnet.pl (212.2.102.209)  14.453 ms  23.011 ms  23.021 ms
12  * * *

Coś skonocili z konfiguracją sieci, wygląda na problem z load balancerem (tak po nazwie sądząc).

Edytowane przez tomkep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Fezuj, koledze idzie o coś innego.

 

marko, jeśli masz jeszcze zalegający SD aby wykasować go z iCOK, musisz odesłać do CP kartę z prośbą właśnie o wykasowanie, tylko tak można to zrobić.

Ewentualnie aby się jeszcze tego nie wyzbywać może warto spróbować wykupić najniższy pakiet na tym sprzęcie w opcji prepaid, bo w takiej on teraz powinien być a następnie iść do punktu wymienić na HD. 

Musi to ktoś potwierdzić czy tak się jeszcze da. Ale i tak myślę że warto spróbować. Sprzęt jest twój przy udanej wymianie na HD status się nie zmieni nadal będzie twój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałem 9 miesięcy temu umowę w CP na telewizję.Przez 9 miesięcy miał być pakiet Familijny w cenie 14,90.Po promocyjnych miesiącach opłata miała wynosić 39,90.Natomiast jeśli chciałbym płacić mniej pan mówił abym zadzwonił do nich aby obniżyć pakiet na Rodzinny. Czy mogę sam sobie obniżyć pakiet przez iCOK, czy tak się nie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę sam sobie obniżyć pakiet przez icok czy tak się nie da?

 

Jak masz w iCOK możliwość samodzielnej zmiany pakietu to możesz zmienić, a jak nie masz to polecam napisać prośbę przez formularz kontaktowy w iCOK.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam TV Mobilną w ramach SmartDom za 1 złotówkę miesięcznie. Wczoraj w ICOK było do zapłaty 14,90, a dziś wróciła prawidłowa suma, czyli złotówka.
Wczoraj nie było też zaznaczone, że kontrakt jest w ramach SmartDom i pewnie dlatego nie naliczyło rabatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Bur*el w ICOK trwa nadal. Minęło ponad 3 miesiące odkąd karta zniknęła z mojego konta. Zadzwoniłem dziś na infolinię. "Sprawa jest monitoringowana" - nic poza tym nie można się dowiedzieć. Mówię, że na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni... cisza. Nowej umowy nie da się podpisać na tej karcie, więc zaryzykuję z wypowiedzeniem i spróbuję uzyskać Rodzinny HD za 4,99 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...