tomkep Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) U mnie nie działa. Traceroute staje na: 10 213-17-183-178.static.ip.netia.com.pl (213.17.183.178) 16.262 ms 14.516 ms 14.509 ms 11 wawbal-i1-BE12.plusnet.pl (212.2.102.209) 14.453 ms 23.011 ms 23.021 ms 12 * * * Coś skonocili z konfiguracją sieci, wygląda na problem z load balancerem (tak po nazwie sądząc). Edytowane 5 Lutego 2017 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) U mnie działa bez problemu. Loguję się i wylogowuję się bez najmniejszego problemu. Internet z Plusa. Edytowane 5 Lutego 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 A ja, jak widzisz, przychodzę z innej sieci. Schrzanili coś na wejściu z Netii (co najmniej) na swoim routerze brzegowym, jak widać powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 U mnie Lokalny ISP też nie wczytuje strony. Mobilny T-Mobile też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 W nju Mobile ICOK ładuje się też bez problemu. Pozostaje pytanie, czy to CP/Plus coś nabroiło, czy Wasi dostawcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Z mobilnego Play też nie działało, w tej chwili już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Z Netii działa ICOK bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Już działa. Wszędzie mieli coś powalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 U mnie też już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 U mnie iCOK również działa poprawnie. Sprawdzone przed chwilą. Ja korzystam z Neostrady Orange. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 A ja, jak widzisz, przychodzę z innej sieci. Schrzanili coś na wejściu z Netii (co najmniej) na swoim routerze brzegowym, jak widać powyżej. U mnie nie ma najmniejszego problemu z działaniem iCOK, a mam internet z Netii. Sprawdzone i po 12:00 i teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Już wszystko prawidłowo działa, ale były problemy z wejściem z niektórych ISP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pr0bermastah Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Jak włączyć sobie Eleven Sports na 1 miesiąc i wyłączyć przez iCOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Witam. Nie mogę znaleźć nigdzie informacji, jak usunąć z iCOK stary dekoder SD. Czy jest taka możliwość, by dekoder własnościowy usunąć z iCOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Ty nie usuniesz. W CP musi się system "przetrawić" i Ci zniknie. U mnie to się wyczyściło jakiś czas po wejściu w płatności po darmowych miesiącach, tzn.4-5 miechów po zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Fezuj, koledze idzie o coś innego. marko, jeśli masz jeszcze zalegający SD aby wykasować go z iCOK, musisz odesłać do CP kartę z prośbą właśnie o wykasowanie, tylko tak można to zrobić. Ewentualnie aby się jeszcze tego nie wyzbywać może warto spróbować wykupić najniższy pakiet na tym sprzęcie w opcji prepaid, bo w takiej on teraz powinien być a następnie iść do punktu wymienić na HD. Musi to ktoś potwierdzić czy tak się jeszcze da. Ale i tak myślę że warto spróbować. Sprzęt jest twój przy udanej wymianie na HD status się nie zmieni nadal będzie twój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pr0bermastah Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Podpisałem 9 miesięcy temu umowę w CP na telewizję.Przez 9 miesięcy miał być pakiet Familijny w cenie 14,90.Po promocyjnych miesiącach opłata miała wynosić 39,90.Natomiast jeśli chciałbym płacić mniej pan mówił abym zadzwonił do nich aby obniżyć pakiet na Rodzinny. Czy mogę sam sobie obniżyć pakiet przez iCOK, czy tak się nie da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Czy mogę sam sobie obniżyć pakiet przez icok czy tak się nie da? Jak masz w iCOK możliwość samodzielnej zmiany pakietu to możesz zmienić, a jak nie masz to polecam napisać prośbę przez formularz kontaktowy w iCOK. Edytowane 19 Lutego 2017 przez Barti Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pr0bermastah Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 A czy jak włączę Eleveny przez iCOK to czy będę mógł je z powrotem wyłączyć przez iCOK, czy muszę dzwonić do CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Będziesz mógł wyłączyć również za pomocą iCOK. Wyłączenie nastąpi oczywiście z dniem rozpoczęcia się kolejnego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Mam TV Mobilną w ramach SmartDom za 1 złotówkę miesięcznie. Wczoraj w ICOK było do zapłaty 14,90, a dziś wróciła prawidłowa suma, czyli złotówka.Wczoraj nie było też zaznaczone, że kontrakt jest w ramach SmartDom i pewnie dlatego nie naliczyło rabatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Bur*el w ICOK trwa nadal. Minęło ponad 3 miesiące odkąd karta zniknęła z mojego konta. Zadzwoniłem dziś na infolinię. "Sprawa jest monitoringowana" - nic poza tym nie można się dowiedzieć. Mówię, że na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni... cisza. Nowej umowy nie da się podpisać na tej karcie, więc zaryzykuję z wypowiedzeniem i spróbuję uzyskać Rodzinny HD za 4,99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Czy masz na myśli tą kartę na której wypowiedziałeś Rodzinny HD i teraz powinien być Darmowy HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 (edytowane) Tak. Darmwy jakimś cudem działa ale karty w ICOK ciągle nie ma. Wysłałem wypowiedzenie, może dadzą Rodzinny za piątaka. Edytowane 19 Kwietnia 2017 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Albo powiedzą Ci, że nie masz żadnej umowy na tym kontrakcie w systemie i nie mogą Ci nic zaoferować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.