fezuj Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Dokładnie- mi też po tym żonglowaniu udało się zalogować i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margraj Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Witam. Ile czasu potrzebuje ICOK na przetworzenie prośby o ponowne przesłanie warunków umowy na maila? Prosiłem o to w poniedziałek i po czterech dniach nadal cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja w tamtym tygodniu prosiłem to też cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja dostałem po 2 dniach, ale to było w lipcu. Teraz pewnie mają trochę więcej pracy w związku z wypowiedzeniami, które ludzie wysyłają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Przez iCOK zamówiłem rozmowę z konsultantem w celu przedłużenia umowy. Czekam już dwa dni i cisza. Wie może ktoś, po jakim czasie oddzwaniają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Cześć, dlaczego niektórzy nie mogą przez ICOK dodawać/usuwać sobie dodatkowych pakietów? Wcześniej tj. do 3 miesiąca umowy mogłem usuwać sobie np. SPORT HD lub FILM HD, a teraz nie mogę dodać sobie np. Elevenów. Co z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Ja od 2 lat nie mogę edytować.Swoją drogą, w iCOK jest bałagan, umowa niby przedłużona, okres był 11 sierpnia i powinny nowe warunki wskoczyć, a tu dalej stare warunki i jeszcze ciągle wisi 69,99 do zapłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Nowe warunki wskoczą Ci na początku nowego okresu. Bałagan to mają w całym CP, nie tylko w iCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jakie kwiatki w ICOK: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Po co ci tyle dekoderów?Spokojnie kiedyś je wykasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Normalka, wielu tak miało po wymianie na Evoboxa. Po pierwszym dniu nowego okresu wszystko będzie w porządku. To przez wymianę głównego dekodera. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Ja też oczopląsów dostałem jak zobaczyłem ile mi sprzętu wisi na koncie :facepalm:ale po paru dniach się wyprostowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 A jak to jest z płatnością? Bo wisi mi sumka za abonament, zniknie do czasu nowego okresu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Aktualizacja jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Czyli nie przejmować się to sumą? Od nowego cyklu ona zniknie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Przedłużałem umowę w związku z wycofaniem kanału FightKlub. Nowy okres rozliczeniowy zaczyna się 16 września, w ICOK widnieje coś takiego: Data wejścia w życie umowy / zmiany: 16.09.2015 Pozostały okres obowiązywania umowy: Umowa na czas nieokreślony Też tak mieliście, czy trzeba coś wyjaśniać z Polsatem? Edytowane 2 Września 2016 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Tak, nic się nie przejmuj, ważne jest ile miesięcy do końca masz w umowie, ostatnio nie wyrabiają z dokładną aktualizacją danych, ale wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Z tym iCOK-iem to w ogóle jakieś dziwne rzeczy się dzieją. Mam umowę z 22 lipca i wszystko fajnie pokazywało ile miesięcy zostało do końca umowy. Niedawno zrobiło się tak, jak powinno, z 24 na 23 miesiące. A dzisiaj patrzę i jest napisane ,,Umowa na czas nieokreślony". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Ty, mam tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) U mnie to samo - "Umowa na czas nieokreślony". Widać Cyfrowy Polsat stwierdził, że z nas stali klienci którzy i tak wiedzą kiedy dzwonić po darmowe miesiące Edytowane 4 Września 2016 przez kubus.kul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet VOD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online Pakiet dodatkowy: Usługa Multiroom HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Dzisiaj na moim koncie pokazało taką listę. W umowie, którą przedłużałem 28.07.2016r. (dodam, że okres rozliczeniowy to właśnie 04. każdego miesiąca) konsultant dodał gratis jeden miesiąc Eleven Sports z opcją wyłączenia pod koniec miesiąca. W iCOK mam suma należności 15 zł za ten pakiet. Czy tak powinno być? Jeszcze jedno: pakiet dodatkowy "Katalog treści online" też mam dodany, ale nie przypominam sobie, bym o tym pakiecie rozmawiał z konsultantem. Czy mam go wyłączyć? Bo VOD to wiem, że mam wyłączyć pod koniec darmowych miesięcy. Jakaś podpowiedź? Edytowane 4 Września 2016 przez Barti Porażająco niechlujna pisownia w poście! Wyjątkowo poprawiono post. Następnym razem będzie od razu Kosz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Jeżeli ELEVEN miał być darmowy, to nie powinni naliczyć 15 zł. Katalog treści online jest to dostęp do serwisu Cyfrowy Polsat GO (dawniej Ipla) na dekoderze i jest bezpłatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 @Krzysiek11 dzieki , mam Moduł CI i na nim chyba nie będę miał tej opcji , ale czy na HD 5500s będzie dostępna? Oczywiście mam M.R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Witam! Kończy mi się okres promocyjny i chcę wypowiedzieć niektóre usługi i zostawić tylko minimalny obowiązek abonamentowy. I w związku z tym mam pytanie, czy mogę to zrobić przez ICOK? A jeśli tak, to jak? Z góry dziękuję. Edytowane 15 Września 2016 przez Barti Przeniesiono dyskusję do bardziej odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.