Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem zapytać osób, które przeszły na Premium Max - jaki macie pakiet podstawowy wbity na koncie na ICOKu? U mnie jest jako podstawowy Familijny Max HD, a potem pakiety dodatkowe HBO, Cinemax, Eleven, Sport HD, Film HD, opcja ON THE GO oraz Pakiet VOD i ten katalog treści. Myślałem, że:

1) jako główny będzie Premium Max

2) niektórzy użytkownicy forum pisali, że na ICOKu mieli też wbity pakiet z Euro, a tutaj nie mam nic takiego...

Ktoś z Was ma podobnie, inaczej?

 

EDIT: Dopiero w podstawowych informacjach dotyczących umowy - w minimalnym obowiązku abonamentowym wpisana jest oferta Premium Max... Wybaczcie za moje niedopatrzenie. Ale pkt 2 nadal aktualny...

Edytowane przez pierścień
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

trzy miesiące temu przedłużyłem w Polsacie umowę na internet i od tego czasu mam jazdy z fakturami.

 

Mam pakiet 110GB w promocji dla stałych abonentów. Jego koszt po rabacie 20% oraz rabacie SmartDOM to 40 zł. Do tego dochodzi 10 zł za wynajem sprzętu oraz 5 zł ExtraSIM. Razem daje to 55 zł/m-c.

 

Niestety w ICOK w zakładce "Płatności" cały czas widnieje błędna kwota abonamentu i co dziwne cały czas się zmienia - było już chyba z 15 różnych wariantów. Dwie pierwsze faktury były zawyżone (jedna o 8 zł ,a druga o 1,6 zł). Oczywiście zaraz po otrzymaniu faktur zgłaszałem reklamację przez ICOK i praktycznie natychmiast były wystawiane faktury korygujące. W zeszłym miesiącu dostałem odpowiedź na reklamację (pozytywną) oraz informację, że wszystko już jest wyprostowane w systemie.

Dzisiaj trochę się zdziwiłem bo otrzymałem fakturę zaniżoną o 8 zł - poszła kolejna reklamacja.

 

Czy Wy też macie takie jazdy ze zmieniającą się kwota abonamentu w ICOK i dostajecie przez to co miesiąc faktury opiewające na różne kwoty?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę rozwiązałeś i dekoder zwróciłeś do CP czy był to twój własnościowy? Bo jak własnościowy to konto w ICOK musisz mieć, ponieważ dekoder przechodzi w tzw. pre-paid. Jak Cyfrowy Polsat będzie chciał wyegzekwować jakieś zaległości to nie bój się, odezwie się :)

 

Albo po prostu zadzwoń na TCOK, podaj nr karty i zapytaj się, jak z płatnościami, bo spać w nocy nie możesz. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie znajdziesz. Telefon do nich i dopiero wyłączysz. Od dawna iCOK nie działa poprawnie. Już nawet UOKiK powiadomiłem. I nic, cisza. Prepaidowców uwalili. Nie zmieni się to nie zadeklaruję pakietów. Umowy też nie podpiszę. Za pomocą iCOK nic nie mogę zrobić.

Edytowane przez Barti
Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...