studiolitek Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Na razie nie ma żadnego oficjalnego komunikatu, więc nie ma co tworzyć teorii spiskowych przeciwko abonentom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Już zgłaszajcie reklamację , bo mają 30 dni na ustosunkowanie się . U mnie też nie można aktywować pakietu ani modyfikować Pani nie potrafiła mi powiedzieć dlaczego nie może włączyć . Próbowała ściemę puścić że deklarowałem się na inny pakiet i nie można modyfikować . Tylko że deklaracji dokonuje się na dany miesiąc i w tym rzecz . Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez jackpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Czy to normalne, że w iCOK-u mam jeszcze dane starej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Nie powinno tego być, więc nie jest normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Problem jest z iCOK, usługi przed płacone nie zgasną, aktywowałem 15.4 na 2 modułach pakiety i bez problemów, oczywiście przez Infolinię bo strona przyblokowane ma te opcje, na pytanie dlaczego tak jest to odpowiedzieli że prace ta są, CP co trochę ma tam bugi i nie ma co siać paniki, klient każdy jest cenny dla CP i przed płacony tym bardziej cenny bo płaci więcej niż w abonamencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Rozmawiałem dzisiaj z 3 konsulami żaden nie mógł aktywować pakietu od nowego okresu rozliczeniowego bądź zmienić deklaracje. Poszły 2 pisma reklamacje z racji tego. A 3 pismo jest rozpatrywane bo błędnie mi pobrali opłatę , to znaczy wzięli sobie nadpłatę 20 zł nie wiadomo za co . Irek6311 - Spróbuj jutro zadzwonić i zmienić deklaracje na kolejny miesiąc to się nie mile rozczarujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Zrobiłem przelew w poniedziałek i pakiety o kolejny miesiąc poleciały, tak w systemie widać, jak wyłączą to zareaguję stosownie, mam Firmę i prawnika to spokojnie zawalczę o swoją kasę, tak bez komunikatu nie mogą wyłączyć usług przed płaconych. http://imgbox.com/zXGj808m Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez irek6311 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) U mnie nie ma w ICOK opcji Eleven , a mam pakiet Premium ... Kiedy CP zrobi z tym porządek ? Edytowane 2 Maja 2016 przez kolos22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Na chwilę obecną nikt chyba nie ma tej opcji w iCOK. Ja też nie mam. Nie wiadomo też, czy i kiedy taka opcja w iCOK się pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Dostałem dziś takie coś w ICOKU na moję prośbę o aktywację pakietu Familijny HD + Sport HD: Szanowny PanieW celu aktywacji usługi prosimy o dokonanie wpłaty i kontakt zwrotu po uregulowaniu należności za pakietu. Sądząc po polszczyźnie użytej w odpowiedzi, obsługa klienta wywędrowała za wschodnią granicę. Oczywiście nie pasuje mi taki układ, bo pojęcia nie mam, kiedy kanały się włączą, więc odpisałem: Nie, to nie tak ma działać. Zrobiłbym to sam, ale macie Państwo w tej chwili kompletnie bezużyteczny ICOK.Proszę o włączenie usług: Familijny HD i Sport HD zgodnie z punktem 2 na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/telewizja-bez-umow.cp. Jak Państwo przydzielicie pakiety, ja sobie opłacę w momencie, kiedy będę chciał oglądać, zgodnie z punktem 3 na powyższej stronie. A proszę o przydzielenie pakietów teraz, bo wiem, ile takie operacje potrafią Państwu zająć czasu, a chcę mieć kontrolę nad tym, kiedy pakiet się aktywuje, a nie bawić się z Państwem w ciuciubabkę.Jednocześnie proszę o informację, kiedy ICOK dla ofert prepaid znowu zacznie działać. i czekam na odpowiedź . EDIT: doszła Uprzejmie informujemy, że na obecną chwilę nie ma możliwości aktywacji deklaracji na wskazane pakiety. Zgodnie z wcześniej przesłaną wiadomością po dokonaniu wpłaty prosimy o przesłanie wiadomości w celu aktywacji. Zaznaczamy, że wpłata może być przez Pana wykonana w dogodnym dla Pana czasie, a aktywacja po zaksięgowaniu wpłaty zostanie zlecona po odczytaniu zgłoszenia. Jak dla mnie wynika z tego, że: Mają problemy techniczne Prepaid, może trochę okulawiony, ale jednak powinien działać Edytowane 5 Maja 2016 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Daj znać czy aktywowali Tobie Ktoś może w opcji prepaidowej w nowym okresie rozliczeniowym miał możliwość modyfikacji , i czy odbyła się ona bez problemów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Brak możliwosci modyfikacji deklaracji w prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoS Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Strefa abonenta chyba olana bo od kilku dni mam nowy dekoder a na stronie pokazuje mi i stary i nowy przy czym gdy wejdę na nowy to wczytuje stary. Nieźle pomieszane, nawet nie mam jak wznowić samodzielnie sygnału w razie problemów bo widzi tylko stary nieaktywny dekoder. Pojawia się komunikat o jakiś problemach technicznych ale z tego co sie dowiedziałem to ten komunikat niektórzy mają już kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Mam dokładnie to samo, z tym że pokazuje mi stary którego już od tygodnia nie mam. Przez to kłopoty choćby przy odblokowaniu MR Edytowane 11 Maja 2016 przez moqu'ai Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Aktualizacja zmian sprzętu może trwać kilka dni. O ile mnie pamięć nie myli, to do 8 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Aha, to spoko, zobaczymy co będzie od nowego tygodnia bo to już będzie 8dni roboczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_82 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Trzeba zadzwonić lub napisać wiadomość przez ICOK, bo z tego co kojarzę, to w okresie promocyjnym nie da się modyfikować zawartości swoich pakietów. Potwierdzam,wczoraj te gratisy chciałem "odhaczyć",ale duda Dzięki za odpowiedzi dot. wcześniejszego wyłączenia VOD (mam gratis przez kilka miesięcy)! Całkiem zapomniałem, że o to pytałem a nie obserwuję tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Mam pytanie do tych, którzy posiadają pakiet premium. Czy też macie w icok jako pakiet podstawowy familijny max hd i jako dodatkowe : Pakiet Sport HD Pakiet Film HD Pakiet Cinemax HD Pakiet VOD Pakiet HBO HD HBO GO Usługa Multiroom HD Katalog treści online ?? Edytowane 16 Maja 2016 przez mlun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoS Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Też tak mam i tak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Odpowiedź z dzisiaj w ICOK w kwestii Euro: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że zamówienie pakietu EURO 2016 jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta, SMSem na numer 7043 o treści numer_karty_dekodera.euro oraz przez ICOK w zakładce VOD. Zaznaczamy, że możliwość zapisania zamówienia będzie po odnotowaniu wpłaty w kwocie 79 zł na konto Cyfrowego Polsatu. W zakładce PPV obok KSW pojawiło się "UEFA EURO 2016 dla Abonentów". Ja tam pewnie wezmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Dobra szok da sie w prepaid zamówić!! Edytowane 19 Maja 2016 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) O! Jest jakiś postęp Edytowane 19 Maja 2016 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Nie widziałem nigdzie wcześniej takiego pytania więc zadaję: otóż zamówiłem dostęp do kanałów PS2 i PS3 poprzez ICOK. Opłaciłem je za pomocą portmonetki, do 7 lipca mam termin zapłaty. Miałem mailowo dostać potwierdzenia włączenia tychże kanałów, jednak do tej pory nic nie uzyskałem. Czy muszę zapłacić jednak te 79 zł przed EURO czy nie? Dodam, że obydwa kanały u mnie świecą, zarówno na dekoderze głównym jak i na dodatkowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonUnitedxD Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Ja mam pytanie. Co potrzebuje by zalogować sie do iCOK? W sensie nigdy nie logowalem sie tam, nie wiem nawet czy mam tam dostęp. Moze to glupie pytanie ale pytam o to w związku z Euro i ich kanalami, ktore chce sobie zamowic i opłacić przelewem. A jeśli to głupie, to jaki jest najlepszy sposób zamowienia tych kanalow bez problemu i dzwonienia na infolinie? Umowy nie bede przedłużać bo mam jeszcze na okres 15 miesięcy. Prosze o odpowiedz kogos kto sie na tym zna. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Pesel i nr karty.Do założenia konta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.