Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Pewien czas temu zmieniałem numer telefonu i przez ICOK nie dało rady. Musiałem dzwonić do TCOK.

Teraz kolejna próba zmianu na ICOK i dalej nie akceptuje zmian, jest info:

wpisz 9-cio cyfrowy numer bez spacji, niestety mimo kilku prób cały czas ten sam komunikat.

Numer wpisuję zgodnie ze wskazówkami bez skutku niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie Magda odpowiada, tylko komunikat systemu.
Wchodziłem:
Twoje dane
Edytuj
Są 2 okienka z numerem telefonu.
Próbowałem zmienić numer kontaktowy w 1 okienku, ponieważ w 2 okienku był wpisany prefiks +48 to odmawiał system zmiany. Dopiero jak poprawiłem numer w tym 2 polu na baz prefiksu zmiana została automatycznie zatwierdzona i od razu widoczny zmieniony numer telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się jak piszemy zgłoszenie przez ICOK to odpowiada zawsze ta sama osoba,

Ja jednak sam zmieniałem numer który był wpisany z prefiksem +48. Chciałem zmienić w jednym okienku numer kontaktowy nie zmieniając drugiego. I do czasu jak oba pola nie wykasowałem prefiksa +48 zostawiąc 9-cio cyfrowy numer nie dałó się zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chyba każda przeglądarka internetowa ma taką opcję. Jednak nie każdy chce z niej korzystać. Ja nie korzystam.

Sprawdziłem przed chwilką u siebie i u mnie na stronie iCOK nie wyskakuje nic takiego, jak pokazane zostało wyżej przez kolegę @SatExpert. Normalnie wpisałem swój login (adres e-mail) oraz hasło i bez problemu się zalogowałem do iCOK. :) Być może już to poprawili... :roll:

 

 

Edycja - godz. 1:05:

Jednak pojawiło się u mnie też dokładnie takie same ustrojstwo. :? Ale dopiero po wylogowaniu się z iCOK. :roll:

 

 

Edycja - godz. 1:15:

Jednak pojawiło się to u mnie teraz po ponownym otwarciu strony iCOK. :? Ale też szybko zniknęło. Z ciekawości sprawdziłem to kilka razy. Za każdym razem to samo. Pojawia się i po chwili znika. Mimo wszystko wygląda na to, że ktoś coś ewidentnie przy tym spaprał... :roll:

Edytowane przez Barti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma do Was pytanie, jako że przez okres kilku lat nie korzystałem z usług cp, byłem w nc+ teraz od 2 dni jestem z powrotem i dzisiaj zalogowałem się w ICOK i tam figurują na mnie dwa stare dekodery bezumównie, przeszły na moją własność. Z tego co pamiętam to jeden komuś sprzedałem a drugi zutylizowałem. Czy można je, że tak napiszę "zdjąć je ze stanu" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...