maks27 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Zmieniłem numer telefonu i próbowałem sam edytować nr. kontaktowy w przez iCOK, ale system odpowiada: wprowadź 9-cyfrowy numer bez zer i spacji. Tyle że w moim numerze jest właśnie zero. No i muszę zadzwonić do TCOK żeby zmienili. Konsultant TCOK był zdziwionu że w ICOK nie mogłem samodzielnie zmienić numeru telefonu i wprowadził ten numer.Powiedział że system odrzuca zmiany jak wpiszemy zero na początku, ale w środku numeru zero powinien przyjać bo inaczej numer bez tego zera jest za krótki. No i poinformował mnie zmiana pojawi się w ICOK do 2 dni. Godz. 17:30 zmieniony numer już widoczny w ICOK. Edytowane 9 Grudnia 2015 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jest info na icok ,takie proste,szczegoly umowy,przy miesiacach trwania umowy jest pytajnik?-znika jak umowa wypowiedziana.Sprawdzono to dziala. Sprawdziłem,działa jak napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamer Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Po zarejestrowaniu wypowiedzenia nic się nie zmienia, dopiero po dacie rozwiązania umowy znika cała linia "Pozostały okres obowiązywania umowy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Szczególy umowy-ilosc miesięcy do konca-i na koncu jest pytajnik ? ,pytajnik ? znika jak wypowiedzenie zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 W moim ICOK znikła możliwość modyfikowania usługi. Chodzi mi o okno gdzie jest wykaz pakietów i ich status . Czy też macie taki problem? Ostatnio przedłużałem umowę, może to ma na to wpływ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Ja również od przedluzenia umowy nie mam możliwości edycji pakietów przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Może chodzi o to, że w okresie promocyjnych darmowych miesięcy nie można zmieniać? Mam przez 9 miesięcy gratis VOD i IPLE, a że nie korzystam z tego to chciałem od razu wyłączyć żeby nie zapomnieć. Edytowane 10 Grudnia 2015 przez zbycho84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Ja jestem dawno po darmowych miesiacach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Obaliłeś moją teorię . Trzeba zadzwonić do drani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 A czemu tego nie zgłosicie? W zakładce "Kontakt z Cyfrowym Polsatem", na dole strony, po prawej, jest link "Zgłoś problem w działaniu ICOK". Odpowiadają dość szybko, naprawiają dużo wolniej. Ale jak się nie poskarżycie, to prawie na pewno samo się nie zrobi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Pisanie wiadomości w iCOK niewiele daje, zanim coś zmienią dużo wody upłynie, tak samo ze zmianami usług, teraz chyba tam nikt tego nie obsługje bo muszę dzwonić, automat niby włączy czy wyłączy a pakiet i tak nie działa czy działa pomimo wyłączenia, dobrze że mam firmowy telefon i prawie nieograniczone rozmowy to mogę ich nękać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Odpowiedzieli w 3 godziny "W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie informujemy, że z uwagi na przyczyny techniczne obecnie modyfikacja usług na przedmiotowym koncie jest niedostępna. W przypadku woli modyfikacji usług, celem realizacji, prosimy o potwierdzenie dyspozycji w informacji zwrotnej." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 To teraz pytanie, kiedy to poprawią, bo jesteś osobą niedosłyszącą i jakiekolwiek zmiany na koncie poprzez telefon stanowią dla Ciebie wyzwanie prawie nie do przejścia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Internetowe konto poprawiają tak z 3 czy 4 miesiące albo więcej, im więcej tam grzebią tym jest gorzej, jeszcze ten automat co mają guzik a nie włącza/wyłącza usługi, pisanie poprzez iCOK raz załatwi sprawę a raz wiadomość chyba zassa net bo zero odpowiedzi, jeśli ktoś niedosłyszy to trzeba szukać takiego co słyszy i nerwy ma zdrowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamer Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 irek6311 co ostatnio popsuli co wcześniej działało ? bo ja tylko ICOK-iem zarządzam swoimi dekoderami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Może innym zmiany na koncie ICOK zaskakują te co się samemu zmienia , mnie od 4 miesięcy już nie, zmieniam pakiety co miesiąc i tak też często do nich dzwonię, system niby włączy/wyłączy usługę a ona nie działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Najlepiej wczoraj miałem w ICOK >>>> Przewidywana data kolejnej wymaganej wpłaty: 12.01.2099 >>>> Czy ja dożyję ??????????? Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Marko 345 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Czy jest możliwość zresetowania konta w ICOK?Nie pamiętam loginu i za nic nie mogę się zalogować.Nowego też nie mogę założyć bo wyskakuje komunikat że konto już jest założone.W konkurencji mogę wykasować stare konto i założyć nowe a tu nie widzę takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Jest taka możliwość musisz zadzwonić na infolinię Cyfrowego Polsatu i poprosić o jego usunięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Miałem na myśli że sam usunę bez dzwonienia.Ale jak widzę nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Niestety nie można usunąć konta samemu, jak by tylko była taka możliwość to źle by mogło być. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) .../Nie pamiętam loginu i za nic nie mogę się zalogować.../ A co tu jest do zapamiętania? Login to ciąg 12 cyfr numeru karty dekodera, wystarczy wyjąć i po kolei wklepać. Jak już, to nie pamiętasz hasła ale na to to tylko Bilobil pomoże Edytowane 30 Grudnia 2015 przez semen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Loginem może być również adres e-mail podany podczas rejestracji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 A co tu jest do zapamiętania? Login to ciąg 12 cyfr numeru karty dekodera, wystarczy wyjąć i po kolei wklepać. Jak już, to nie pamiętasz hasła ale na to to tylko Bilobil pomoże Tak się składa że od wielu miesięcy się nie rejestrowałem także trudno jest pamiętać jaki jest login.@studiolitek próbowałem już wpisywać meil i nie przyjmuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamer Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Na str https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp pod polem na hasło jest niebieski napis "Nie pamiętam hasła" kliknij go, wpisz pełen adres email i sprawdź pocztę, u mnie działa przypomnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.