irek6311 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Tam co trochę jakieś prace są prowadzone, ale jak utrafisz dobry moment to da się płatność przeprowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Witam. Zauważyłem iż nie mozna dokonac płatności poprzez ICOK. Może ktos potwierdzić , czy tylko u mnie cos nie tak..? A czy za dokonywanie płatności przez ICOK nie jest pobierana jakaś prowizja? Kiedyś mi się o uszy (bardziej oczy chyba...) obiło, że od opłaconego w ten sposób rachunku była pobierana jakaś niewielka kwota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 @volcan, Obecnie jest to 75 groszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Czyli dobrze mi się wydawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Ja mój ostatni abonament (za październik) po raz pierwszy zapłaciłem właśnie przez ICOK. Płatności dokonałem za pomocą mojej karty płatniczej. Wszystko "poszło" bez problemów. Płatność ta było już widoczna w ICOK po kilku minutach jako "Wpłata elektroniczna". Zwykły przelew bankowy jest księgowany zazwyczaj następnego dnia i to pod warunkiem, że jest to też dzień roboczy. Zgadza się, prowizja za tego typu płatność za pomocą ICOK wynosi 0,75 zł. Prowizja ta "idzie" na rzecz pośrednika, czyli operatora tych płatności elektronicznych. W moim przypadku to i tak wychodzi ciut taniej, bo za zwykły przelew internetowy z mojego banku mam prowizję w wysokości 0,99 zł za każdy przelew. Do tej pory abonament opłacałem właśnie zwykłym przelewem przez Internet. Dlatego też postanowiłem, że od tej pory mój abonament za Cyfrowy Polsat, w miarę możliwości, będę opłacał właśnie moją kartą płatniczą za pomocą ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 No to chyba czas zmienić bank. 0,99 zeta za przelew internetowy to moim zdaniem rozbój w biały dzień. Ja na szczęście prawie wszystko mam za friko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Z bankami to dziś różnie jest. Przelewów nie robię dużo, więc tej prowizji za bardzo nie odczuwam. Za to opłatę za konto mam niewielką. A gdybym chciał mieć wszystko za "zero" to wtedy opłata za prowadzenie konta wynosiłaby miesięcznie 36 zł. W innych bankach te oferty typu "wszystko za zero" to też pewnie ściema. Albo trzeba spełnić jakieś ściśle określone warunki, aby mieć to wszystko bez opłat. Np. w PKO BP moja babcia też ma konto niby "wszystko za zero", a jednak i tak pobierają jej prowizję za konto i za posiadanie karty. Tylko chyba same przelewy przez Internet są darmowe. Należy pamiętać, że żaden bank nie da nikomu nic za darmo. Zawsze "odbije" to sobie w inny sposób z sowitą nawiązką. Ja mimo wszystko, póki co, jestem z "mojego" banku zadowolony. Nie zamierzam go zmieniać. To tak na marginesie, bo nie o bankach jest niniejszy wątek. Koniec off-topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Zgadzam się, że wątek nie o bankach ale pobieranie opłaty za płatność przez ICOK to zwykłe zdzierstwo w czasach gdy prawie wszędzie można dokonywać płatności bez dodatkowych kosztów. Nawet jeśli to "tylko" 75 groszy. CP zamiast dawać klientom dodatkową opcję zapłaty najzwyczajniej szuka sposobu na dodatkowy zarobek. Prawie wszędzie płatności elektroniczne są darmowe. A jak ktoś chce mieć konto w banku, który za to bierze kasę to jego sprawa. Widocznie ma inne profity. Edytowane 24 Października 2015 przez ianus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Ja tylko dodam że mająć konto w plusbanku można normalne przelewy robić i kase księgują w kilu sesjach tego samego dnia;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Zgadzam się, że wątek nie o bankach ale pobieranie opłaty za płatność przez ICOK to zwykłe zdzierstwo w czasach gdy prawie wszędzie można dokonywać płatności bez dodatkowych kosztów. Nawet jeśli to "tylko" 75 groszy. CP zamiast dawać klientom dodatkową opcję zapłaty najzwyczajniej szuka sposobu na dodatkowy zarobek. Prawie wszędzie płatności elektroniczne są darmowe. A jak ktoś chce mieć konto w banku, który za to bierze kasę to jego sprawa. Widocznie ma inne profity. To nie CP pobiera dodatkową kasę, tylko pośrednik, który jest operatorem płatności elektronicznych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Dokładnie, jak pisze wyżej kolega @Vernon. Te dodatkowe 75 groszy to już nie jest zarobek Cyfrowego Polsatu, tylko właśnie operatora tych płatności elektronicznych. Fakt, że to takie trochę jest nie w porządku ze strony Cyfrowego Polsatu, że chcąc opłacić abonament drogą elektroniczną, abonent musi ponieść dodatkowy koszt. Wprawdzie malutki, ale jednak. Teraz jest 75 groszy, ale pamiętam, że jak kiedyś sprawdzałem w ICOK te płatności elektroniczne to wcześniej była chyba złotówka. Praktycznie wszędzie, gdzie płaci się kartą płatniczą, nie ponosi się z tego tytułu dodatkowych opłat, prowizji. Chociaż są też sklepy (np. Komputronik), gdzie co prawda "oficjalnie" nie doliczają prowizji za płatność kartą, ale anulują wówczas rabat 2%, który obowiązuje na wszystkie ceny przy płatności gotówką. A to przecież nic innego, jak właśnie ukryta prowizja za płatność kartą... Z mojej strony ostatecznie koniec off-topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Czy w ICOK w zakładce "Oferta dla Ciebie" pojawiają się oferty z przedłużeniem umowy ? Czy ewentualnie poprzez Kontakt można poprosić o przedstawienie oferty przedłużeniowej ? Teściu wielkim negocjatorem nie jest, więc chcę mu trochę pomóc, żeby jakąś podkładkę miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamer Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Czasami są oferty ale przeważnie jest tylko formularz kontaktowy, wypełnij dane w formularzu a oddzwonią z ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu84 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Wymienilem dzisiaj dekoder z powodu awarii i w ICOK w zakladce sprzet widze nowy nr k.dekodujacej. natomiast na glownej stronie ICOK widze nr kontraktu starego dekodera. Czy to jest normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Numer kontraktu i numer konta do wpłat pozostaje ten sam, zmienia się tylko model dekodera jego numer i numer karty CP. Czasem bywa i tak, że numer dekodera i karty "wskakuje" nowy po kilku dniach. Edytowane 12 Listopada 2015 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja w icok widzę stary dekoder już dawno nie używany, może dlatego że jest własnościowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Skoro nie zdałeś karty do Cyfrowego Polsatu to on nadal widnieje na twoim koncie w tzw. pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Zmieniłem numer telefonu i próbowałem sam edytować nr. kontaktowy w przez iCOK, ale system odpowiada: wprowadź 9-cyfrowy numer bez zer i spacji. Tyle że w moim numerze jest właśnie zero. No i muszę zadzwonić do TCOK żeby zmienili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Bez zer na początku. Jeśli mieszkasz poza granicami Polski, 00 zastąp plusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Numer wpisywałem bez zer na początku, a mój nowy numer ma początek 570. Zero to trzecia cyfra w numerze, więc system nie powinien odrzucać numeru komunikatem żeby wpisać bez zera, wtedy numer będzie za krótki i też nie przejdzie.Później napiszę co na to infolinia Polsatu. Edytowane 7 Grudnia 2015 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Mam pytanie,po złożeniu wypowiedzenia w jakim czasie pojawi się ono w ICOK oraz w jakim czasie zadzwonią z DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 W ICOK nie pojawi się. Ja zawsze sam dzwonię do DUK, nie TCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Mam pytanie,po złożeniu wypowiedzenia w jakim czasie pojawi się ono w ICOK oraz w jakim czasie zadzwonią z DUK? W ICOK informacja o złożonym wypowiedzeniu nie będzie widoczna. Telefony z DUK mogą się zacząć już nawet następnego dnia od daty złożenia wypowiedzenia w APS-ie lub daty jego otrzymania przez Cyfrowy Polsat pocztą. Praktycznie telefony z DUK zaczynają się tak 3-4 dni od dnia złożenia wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Telefony z DUK mogą się zacząć już nawet następnego dnia od daty złożenia wypowiedzenia w APS-ie lub daty jego otrzymania przez Cyfrowy Polsat pocztą. Praktycznie telefony z DUK zaczynają się tak 3-4 dni od dnia złożenia wypowiedzenia. U mnie nigdy. Sam dzwonię do DUK po dwóch tygodniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Jest info na icok ,takie proste,szczegoly umowy,przy miesiacach trwania umowy jest pytajnik?-znika jak umowa wypowiedziana.Sprawdzono to dziala. Edytowane 9 Grudnia 2015 przez marik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.