Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 14.01.2021 o 14:57, maikel napisał:

Jest poprawa na 12264-siła-92,jakosc 78 snr 13-evobox pvr,usterka chyba usunieta.

Otrzymalem odpowiedz na ICOK -antena do poprawki i obszerny "opis" ze to nie jest przyczyna ze strony CP-SMIECHU WARTE-samo sie naprawilo.TAKICH FACHOWYCH PORAD UDZIELAJA experci CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem wszystko działało na dekoderze HD 3000. Teraz włączyłem i na wszystkich kanałach komunikat sprawdź instalację antenową i podłączenie sygnału do wejścia LNB. Odłączanie od prądu, ruszanie kabelkami, wyjmowanie i wkładanie karty nic nie daje. Na drugim TV z tej samej anteny i konwertera tylko inny dekoder z Orange wszystko działa. Czy możliwe że dekoder  całkowicie padł i trzeba ruszyć cztery litery do salonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem sobie umowę z cyfrowy polsatem i dostałem nowy dekoder. Jednak niektóre kanały czasami się ścinają. Są jeszcze takie co podczas oglądania pojawiają się takie zielone kwadraciki na górze ekranu. Jakby tego było mało to jak chce obejrzeć jakiś film np. na HBO to zamiast filmu widzę coś takiego jak poniżej na zdjęciu.

IMG202101_qqsqhwh.jpg

Wina źle ustawionej? Czy może samego dekodera. i nie wspomnę że sama aplikacja HBO też nie jest za szybka.

Edytowane przez sabaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, stefan85 napisał:

czy może tak zostać, czy lepiej może kupić większą antenę np. 80 cm lub 90 cm?

Na początek to sugerowałbym poprawienie ustawienia anteny, skosu konwertera, jego ustawienia w uchwycie(głębokość) zarobienie na nowo końcówek kabla w eF-kach- choć całą tę operację możesz zacząć w odwrotnej kolejności a dopiero gdy nic się nie zmieni(a nie wierzę) przejdź do tematu rozmiaru anteny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie do poprawnego odbioru powinni dawać czasze 80cm tak jak w Canal+. Dlaczego aboni CP mają w większości problem z odbiorem? Właśnie przez kiepska czasze. Łatwo ją zdeformować, plastikowy, wtykany hokej to porażka, konwertery dają też losowe nonamy. Ustawić MER 13 dB czasami graniczy z cudem, a im dalej na wschód to pewnie gorzej. Nie mówię że anteny od C+ są rewelacyjne ale wyciągnąć na nich MER powyżej 15dB nie jest problemem. A 2dB to dużo zapasu na niepogodę.
Tekst że konwerter unicable potrzebuje większych anten to oczywiście bajka, aczkolwiek zawsze lepiej jak czasza jest większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.01.2021 o 13:42, stefan85 napisał:

@PawelTSW

 

A nie wiesz czasami może czy w punktach Cyfrowego Polsatu mają anteny 90?

Witam. Jest to zależne od dostępności sprzętu w punkcie. Zachęcam do kontaktu z wybranym salonem: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jest to zależne od dostępności sprzętu w punkcie

No to ja zadam konkretne pytanie:

Czy APS Cyfrowego Polsatu dysponują antenami z logo CP o rozmiarze 90 cm :?:

bo jakoś nie kojarzę by ktoś nawet tu na forum o takiej wspominał, ale może się mylę więc liczę na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z leciwym dekoderem ECHOSTAR DSB-7200 HD.  Od kilku tygodniu gubi uprawnienia. Muszę ponawiać sygnał średnio co 10 dni. Wyjąłem kartę w celu przetarcia z kurzu, przywróciłem ustawienia fabryczne - nic nie pomogło. Dekoder do wymiany czy coś w CP? Dzięki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam następujący problem. Posiadam w domu 2 dekodery Evobox PVR, konwerter inverto unicable 2. Sygnał z anteny rozdzielony spliterem na oba dekodery. Na jednym z nich, 6-7 letnim często pojawiał się błąd "błąd karty w dekoderze" przeważnie pomagało wyjęciem jej i włożenie z powrotem. Od około 3 tygodnie, już 3 razy pojawił się inny problem, blokowane są wszystkie kanały i komunikat przy każdym "tego kanału nie ma w twoimi abonamencie......" Pomaga wznowienie połączenia z satelitą po przez ICOK, na około tydzień. Trochę to irytujące, jak rozwiązać ten problem?  Z drugim dekoderem nie mam żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Tomek1623 napisał:

Witam, mam następujący problem. Posiadam w domu 2 dekodery Evobox PVR, konwerter inverto unicable 2. Sygnał z anteny rozdzielony spliterem na oba dekodery. Na jednym z nich, 6-7 letnim często pojawiał się błąd "błąd karty w dekoderze" przeważnie pomagało wyjęciem jej i włożenie z powrotem. Od około 3 tygodnie, już 3 razy pojawił się inny problem, blokowane są wszystkie kanały i komunikat przy każdym "tego kanału nie ma w twoimi abonamencie......" Pomaga wznowienie połączenia z satelitą po przez ICOK, na około tydzień. Trochę to irytujące, jak rozwiązać ten problem?  Z drugim dekoderem nie mam żadnego problemu.

Witam, w tej sytuacji w pierwszej kolejności proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera, a następnie ponowne zweryfikowanie sprawy. 

Jeśli utrudnienia nadal będą się pojawiać, to sugeruję o udanie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu bądź ewentualnej wymiany.

 

Godzinę temu, akoss22 napisał:

Kolego pisałem o tym kilka postów wyżej. Mam ten sam problem. Napisałem na ICOK, ale cisza. Wstrzymam się z wymianą dekodera Echostar, bo może to być problem w CP.

Proszę o podanie w wiadomości prywatnej numer karty dekodera, wówczas przekażę sprawę do odpowiedniego działu w celu przyspieszenia realizacji.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...