Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

48 minut temu, piotr77sat napisał:

Wczoraj zgasł, zrobiłem ponowienie uprawnień i wróciło. Dzisiaj ponownie to samo.

Sprawdziłem jeszcze raz i cały czas jest sygnał, pakiet u mnie a dekoderze. Zostaw uruchomiony tuner na kilka godzin a nawet kilkanaście. Zobaczysz czy będzie działać, czy samo zgaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W moim dekoderze EVOBOX PVR  po ostatnich aktualizacjach softu zauważyłem że dekoder po odtworzeniu fragmentu nagrania z dysku nie "pamięta" czasu do którego został odtworzony ten fragment jeśli wyjdzie się z funkcji "PVR". Do tej pory ta funkcja działała bezbłędnie. Nie pomaga reset napięciowy dekodera ani przywrócenie ustawień fabrycznych.

Ostatnie zainstalowane oprogramowanie w dekoderze to v 3.3.1.
W dalszym ciągu występuje brak prędkości przewijania w przód 8x podczas odtwarzania nagrania.
Prędkości przewijania do przodu: 4x, 16x, 32x, 64x.
Prędkości przewijania do tyłu: 4x, 8x, 16x, 32x, 64x.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam

mam takie ustawienia:

BBC Brit siła 100% jakość 77%

TVN siła 94% jakość 73%

TVP1 siła 92% jakość 69%

HBO siła 100% jakość 86%

Ale jak poda deszcz to mi się tnie i zanika obraz. Co jeszcze mogę zrobić, żeby mi sygnał nie zanikał?

A może "ten typ tak ma"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Mako napisał:

Ale jak poda deszcz to mi się tnie i zanika obraz. Co jeszcze mogę zrobić, żeby mi sygnał nie zanikał?

 

Poprawić ustawienie anteny i/lub tzw. "skos" konwertera.

Wymienić antenę na większą, o średnicy min. 80 cm, jeśli posiadasz mniejszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po ostatniej aktualizacji oprogramowania w dekoderze zaczął występować problem z CANAL+ Sort 3 i 4. Mianowicie po odpaleniu sprzętu i przełączeniu na kanał 223 i 224 obraz jest i wszystko jest OK. Natomiast jeżeli przełączę na inny kanał, a po chwili znowu przełączę na 223 lub 224 to pojawia się komunikat "Brak sygnału. Sprawdź instalację antenową i wejście SAT 1". Wszystkie inne kanały działają poprawnie, tylko nie ma CANAL+ Sport 3 i 4.

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam dekoder Evobox PVR jako główny i dwa dodatkowe: HD5000 i HD3000. Co jakiś czas dekodery dodatkowe na niektórych kanałach, np. Polsat Sport, TVP 2 mają brak sygnału, kiedy na głównym jest wszystko w porządku. Co może być przyczyną?

Edytowane przez Barti
Opisany w poście problem nie ma żadnego związku z samą usługą Multiroom. W związku z tym przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Poprawiono też bardzo niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie tych zakłóceń włącz sobie podziałki sygnału w dekoderze i napisz co się dzieje.
Evobox - przytrzymaj przycisk "i".
Dekodery dodatkowe - przytrzymaj czerwony przycisk.
Interesuje mnie wskaźnik MER i SNR, tudzież podziałka jakości.

Edytowane przez Barti
Poprawiono czytelność postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Zakupiłem wlasnie mutliroom w Polsacie na dwa dekodery z autoryzacja poprzez sieć WiFi. Dekodery podłączyłem pod antene panelową na jednym kablu z trójnikiem. I teraz pojawia się problem, gdy wlacze dwa dekodery na raz wszystko działa dobrze, każdy kanal na każdy dekoderze, lecz gdy wylacze np. Glowny to w dodatkowym wyskakuje brak sygnału. Gdy wlacze go wszystko znowu dziala normalnie, tak samo dzieje się gdy jako pierwszy wylacze dodatkowy to w glownym wyskakuje brak sygnału. Gdy oby dwa są włączone nie ma żadnego problemu gdy przełączam kanały. Co może być problemem?

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...