michalzgierz1989 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Też zauważyłem, ciemno jest też na AXN Spin HD, tak jakby sygnał był ale go nie rozpoznawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Klienci PC+ też mają "ciemno".Opcje sa dwie "awaria" albo "bankructwo nadawcy" bo nie działają kanały jednego dystrybutora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Raczej ta pierwsza opcja bo CBS Europa działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Wiesz w obecnej sytuacji żadnej opcji nie można wykluczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 U mnie zgasł cały pakiet Darmowy Hd z modułu CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 AMC ciemność na module . @piotr77sat kiedy ostatnio coś oglądałeś z tego pakietu ? U mnie działa Darmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 AMC , CBS Reality i AXN Spin już działają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Wczoraj zgasł, zrobiłem ponowienie uprawnień i wróciło. Dzisiaj ponownie to samo. AMC ciemność na module . [mention=38897]piotr77sat[/mention] kiedy ostatnio coś oglądałeś z tego pakietu ? U mnie działa Darmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 U mnie wszystko działa a niby w PC+ ma nie działaćW CP chyba nie mam tych kanałów w ofercie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 48 minut temu, piotr77sat napisał: Wczoraj zgasł, zrobiłem ponowienie uprawnień i wróciło. Dzisiaj ponownie to samo. Sprawdziłem jeszcze raz i cały czas jest sygnał, pakiet u mnie a dekoderze. Zostaw uruchomiony tuner na kilka godzin a nawet kilkanaście. Zobaczysz czy będzie działać, czy samo zgaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Co za bagno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Potwierdzam, bagno powróciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Od 1,5h brak sygnału z większości transponderów CP, nie działa też IPTV/OTT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris5112 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 W moim dekoderze EVOBOX PVR po ostatnich aktualizacjach softu zauważyłem że dekoder po odtworzeniu fragmentu nagrania z dysku nie "pamięta" czasu do którego został odtworzony ten fragment jeśli wyjdzie się z funkcji "PVR". Do tej pory ta funkcja działała bezbłędnie. Nie pomaga reset napięciowy dekodera ani przywrócenie ustawień fabrycznych. Ostatnie zainstalowane oprogramowanie w dekoderze to v 3.3.1. W dalszym ciągu występuje brak prędkości przewijania w przód 8x podczas odtwarzania nagrania. Prędkości przewijania do przodu: 4x, 16x, 32x, 64x. Prędkości przewijania do tyłu: 4x, 8x, 16x, 32x, 64x. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 witam mam takie ustawienia: BBC Brit siła 100% jakość 77% TVN siła 94% jakość 73% TVP1 siła 92% jakość 69% HBO siła 100% jakość 86% Ale jak poda deszcz to mi się tnie i zanika obraz. Co jeszcze mogę zrobić, żeby mi sygnał nie zanikał? A może "ten typ tak ma"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 5 godzin temu, Mako napisał: Ale jak poda deszcz to mi się tnie i zanika obraz. Co jeszcze mogę zrobić, żeby mi sygnał nie zanikał? Poprawić ustawienie anteny i/lub tzw. "skos" konwertera. Wymienić antenę na większą, o średnicy min. 80 cm, jeśli posiadasz mniejszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 (edytowane) Antenę mam 100, skos konwertera też jest. Edytowane 25 Czerwca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 @Mako No to w takim razie pozostaje ustawienie anteny do poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 2 godziny temu, Mako napisał: Antenę mam 100, skos konwertera też jest. A nie jest zwichrowana po ostatnich huraganach i to jest możliwe- minimalne przegięcie czaszy, ale skutki mogą być ogromne, przy takiej "patelni" to praktycznie 100/100 powinno być normą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIERO-75 Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 (edytowane) U mnie po ostatniej aktualizacji oprogramowania w dekoderze zaczął występować problem z CANAL+ Sort 3 i 4. Mianowicie po odpaleniu sprzętu i przełączeniu na kanał 223 i 224 obraz jest i wszystko jest OK. Natomiast jeżeli przełączę na inny kanał, a po chwili znowu przełączę na 223 lub 224 to pojawia się komunikat "Brak sygnału. Sprawdź instalację antenową i wejście SAT 1". Wszystkie inne kanały działają poprawnie, tylko nie ma CANAL+ Sport 3 i 4. Edytowane 2 Lipca 2020 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) Czy te problemy z odbiorem, czyli artefakty, jak to nazywacie, i zaniki uprawnień występują na wszystkich sprzętach z serii Evobox? Edytowane 3 Lipca 2020 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gohan8 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 (edytowane) Witam. Mam dekoder Evobox PVR jako główny i dwa dodatkowe: HD5000 i HD3000. Co jakiś czas dekodery dodatkowe na niektórych kanałach, np. Polsat Sport, TVP 2 mają brak sygnału, kiedy na głównym jest wszystko w porządku. Co może być przyczyną? Edytowane 7 Lipca 2020 przez Barti Opisany w poście problem nie ma żadnego związku z samą usługą Multiroom. W związku z tym przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Poprawiono też bardzo niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 @gohan8 Wszystkie dekodery masz podłączone do jednej, tej samej anteny, czy każdy z nich do oddzielnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 (edytowane) W czasie tych zakłóceń włącz sobie podziałki sygnału w dekoderze i napisz co się dzieje. Evobox - przytrzymaj przycisk "i". Dekodery dodatkowe - przytrzymaj czerwony przycisk. Interesuje mnie wskaźnik MER i SNR, tudzież podziałka jakości. Edytowane 8 Lipca 2020 przez Barti Poprawiono czytelność postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwwpatryk1992 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 (edytowane) witam. Zakupiłem wlasnie mutliroom w Polsacie na dwa dekodery z autoryzacja poprzez sieć WiFi. Dekodery podłączyłem pod antene panelową na jednym kablu z trójnikiem. I teraz pojawia się problem, gdy wlacze dwa dekodery na raz wszystko działa dobrze, każdy kanal na każdy dekoderze, lecz gdy wylacze np. Glowny to w dodatkowym wyskakuje brak sygnału. Gdy wlacze go wszystko znowu dziala normalnie, tak samo dzieje się gdy jako pierwszy wylacze dodatkowy to w glownym wyskakuje brak sygnału. Gdy oby dwa są włączone nie ma żadnego problemu gdy przełączam kanały. Co może być problemem? Edytowane 10 Lipca 2020 przez Barti Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.