Jump to content
minajta

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Witam

Evobox, konwerter unicable, antena 100.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mako - Na takiej czaszy, powinieneś mieć 100% jakości na 3/4 transponderów. Jeżeli nie masz przeszkód w postaci drzew, to przy precyzyjnym ustawieniu są na to szanse. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wartość-SIŁA 100%,oznacza że antena jest prawidłowo ustawiona,popracuj nad skrętem konwentera i ewentualne jego odsunięcie lub przybliżenie do czaszy-podniesiesz JAKOŚĆ.Przy wielkości twojej anteny powinna wynosić w granicach 90-100%.Powodzenia i daj znać czy się udało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam

Mam problem z MINI HD 2000 - nie można włączyć tunera ,świeci czerwona dioda jak odłączę od sieci (prądu) to dioda robi się jaśniejsza ale nadal nie ma reakcji ,ani z pilota ani przyciskami .

Edited by berger6630

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wizyta z dekoderem w APS do wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jeszcze pytanie - jakieś papiery brać ze sobą do APS ?

Czy jak już by go wymieniali to mogę wymienić na jakiś inny ( córka jęczy żeby był z zegarkiem jak u nas ) a ten 2000 nie ma ??

i bez tej autoryzacji kartą

Edited by berger6630

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dowód osobisty, dekoder, karta, pilot, zasilacz jeżeli jest przy nim. To jest potrzebne przy wymianie. Wymiana na inny model zależy od stanów magazynowych punktu ale to będzie dekoder równorzędny do Twojego, czyli też coś z serii HD. HD 5000 na przykład ma wyświetlacz z zegarem w czuwaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedłużyłem  umowę  i  zmieniłem dekoder  na  Evobox PVR.  Po  pierwszym włączeniu  na  kanał 1  Polsat HD początkowo  pojawił  się  komunikat  błąd  karty   a  następnie, że tego  kanału  nie  ma  w moim  abonamencie.  Jest  to  normalne  w  tym  dekoderze  czy  faktycznie  musze  dzwonic  do  centrum  obsługi  klienta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wczoraj po 18-tej polsat miał problemy z dekodowaniem kanałów, kanał chodził 3 minuty i obraz stawał na kilka minut i tak w kółko.

Myślałem że to awaria. Ale dziś od 18 tej mam to samo, nie da się oglądać. Czyżby jakiś atak operatora na piratów i dostajemy rykoszetem czy jednak awaria?

Też macie problemy. Mam stary moduł dostępu bez CI+ i nie jest to problem z moim sprzętem.

 

Edited by prezi55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo na 2 kartach. Nie wiem o co chodzi

Wysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakieś grupy kart są "zainfekowane" i nie działają i to nawet w oryginalnych sprzętach. Na infolinii ściemniają żeby sprawdzić kable itd a jak to nie pomoże to wymienić sprzęt...czyli nic nie wiedzą.ciekawe to jest....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jakich kanałach tak się dzieje ? I ile muszę czekać na te efekty ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak tego nie widzisz to problem cię na razie nie dotyczy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, prezi55 napisał:

Wczoraj po 18-tej polsat miał problemy z dekodowaniem kanałów, kanał chodził 3 minuty i obraz stawał na kilka minut i tak w kółko.

Myślałem że to awaria. Ale dziś od 18 tej mam to samo, nie da się oglądać. Czyżby jakiś atak operatora na piratów i dostajemy rykoszetem czy jednak awaria?

Też macie problemy. Mam stary moduł dostępu bez CI+ i nie jest to problem z moim sprzętem.

 


Czy sytuacja nadal występuje?
Jeśli tak, to proszę o informacje:
- czy sprawa dotyczy wszystkich kanałów, czy wybranego?
- czy  przy zawieszeniu się obrazu pojawia się jakiś komunikat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

W tej chwili jest wszystko w porządku.

Problemy występują w określonych godzinach wieczornych, występowały: 10marca (poniedziałek) w godzinach 18-22 i 11marca (wtorek) w godzinach 18-23, zobaczymy jak będzie dzisiaj.

- dotyczy to wszystkich kanałów

- u mnie nie pojawia się żaden komunikat.

Ja mam stary moduł bez CI+ ale dwóch moich znajomych potwierdziło występowanie problemu na dekoderach HD3000. U dwóch innych osób do których dzwoniłem problem nie występuję na HD5000 i HD3000.

Napiszę wieczorem jak będzie znowu problem.

Edited by prezi55
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Specjalista ..........

Te problemy są z grupami kart (wtorek,środa) . Technik który wysyła fake ECM na grupy kart ,robi to trochę na oślep . Po telefonie na infolinie ,"dobrze poinformowana" Pani ,sugeruje wymianę sprzętu i PODPISANIE NOWEJ,DŁUGOTERMINOWEJ UMOWY . Ciężko nazwać w "cywilizowany" sposób taką ofertę nie do odrzucenia . Więc ludzie zaczynają pytać o tą ofertę nie do odrzucenia ,nie Polsat a UOKiK.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Specjalista Cyfrowy Polsatto że Ci ludzie z infolinii w takich przypadkach sugerują żeby sprawdzić kabel antenowy albo wymienić sprzęt to jest celowe robienie z ludzi głupków czy po prostu ich nie szkolicie?

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie napisałem tego złośliwie, bo nie o to mi chodziło ale postaw się na miejscu klientów którzy mają trochę pojęcia jak co działa, a usłyszeli taką odpowiedź. To nie te czasy, że każdy przyjmie każdą bzdurę. Zwłaszcza że problem nie był/jest jednostkowy tylko dotyczy pewnej grupy klientów. Kiedyś też tego doświadczyłem i widzę że niestety nic się nie zmieniło.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Specjalista ...... przykre jest to ,że konsultanci nie chcą przełączyć do techników . Tylko od razu "proponują" wymianę sprzętu i przedłużenie umowy. A jak się nie podoba ,to do sądu .  Nie ma co się obrażać ,że ludzie robią reklamację i korespondencje zbierają i chcą je wysłać do UOKiK . Żeby UOKiK wszczęła postępowanie ,musi mieć jakieś podstawy np. korespondencje z Polsatem.

=========

Tak dla tych co składają reklamację ,nie zgadzać się na e-maile ,tylko na korespondencje listowną .

Edited by tomek6680t
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działają wam AMC i CBS Reality? Na pierwszym kanale mam czarny ekran i czasami napis o nieobsługiwanym formacie wideo, na drugim też ciemno. CBS Europa działa normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...