Szymon9904 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) @swojadroga: U mnie też - większość dnia są opady śniegu i deszczu ze śniegiem, momentalnie bardzo mocne. Ciekawe rzeczy można przeczytać tutaj. Do tamtych ludzi nie dociera, że brak sygnału to zazwyczaj wina niedokładnie ustawionych anten, które nie mają zapasu sygnału na niekorzystne warunki atmosferyczne, ewentualnie lodu na antenie (wtedy faktycznie może nastąpić zanik sygnału). Zawsze twierdzą, że to wina Cyfrowego Polsatu. Edytowane 4 Stycznia 2017 przez Szymon9904 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Dokładnie sam dziś ustawiałem antenę za pomocą dekodera CP.I co prawda dekoder zablokowany ale sygnał miałem dość duży.Trudno mi się odnieść procentowo bo w HD 3000 są tylko paski.Procentowo sprawdzałem na Wifi Premiumboxie i na takim TVN udało mi się wycisnąć ok 60 % na bardzo starej antenie ale 120 na tym samym kanale poniżej 40 %.Miernikiem nie wiem czemu nic nie mogłem ustawić na Wifi Premiumboxie miałem bardzo duże problemy by trafić w satelitę.A na HD 3000 bez problemów ustawiłem i HB jak i Astrę.Na astrze miałem jeszcze większe paski.Ale pomimo dużej ilości czasu spędzonego nic więcej nie udało mi się wyciągnąć na TVN tylko że na Wifi nawet przy 5% można oglądać obraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 @swojadroga: U mnie też - większość dnia są opady śniegu i deszczu ze śniegiem, momentalnie bardzo mocne. Ciekawe rzeczy można przeczytać tutaj. Do tamtych ludzi nie dociera, że brak sygnału to zazwyczaj wina niedokładnie ustawionych anten, które nie mają zapasu sygnału na niekorzystne warunki atmosferyczne, ewentualnie lodu na antenie (wtedy faktycznie może nastąpić zanik sygnału). Zawsze twierdzą, że to wina Cyfrowego Polsatu. Myślę, że ogólnie mam dobrze ustawioną antenę. Oprócz wczorajszego problemu z odbiorem , nie mam żadnych kłopotów z odbiorem. Nawet bardzo silny wiatr czy deszcz nie powoduje choćby zacinania się kanałów. Wiem ,że duże anteny dają lepszy odbiór ale z anteną na dachu już nie jest takie oczywiste. Miałem antenę starą 100cm. Przy silnych wiatrach potrafiły mi się przycinać kanały. Teraz mam Polsatowską i nie ma tego kłopotu. Większa antena jest bardziej podatna na wiatr. Co by nie było , poprawne ustawienie anteny to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Dzisiaj od paru minut znowu mi się sygnał osłabił, pasek jakości spadł do żółtego, niektóre kanały wcale nie działają, np. Polsat Romans, TV6. Normalnie mam jakość na jakieś 80% i moc 100% na antenie CP, można jeszcze to poprawić jakoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Mi takich aż osiągów nie udało się ustawić ale teraz np. na TV6 49 % jakości sygnału i jest kilka% gorzej niż na TVN.Tylko jak wspomniałem na tym sprzęcie nawet na czerwonym paski i poniżej 10% jest stabilny obraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) To ja myślałem, że tylko ja mam takie problemy. Gdy deszcze albo większe chmury, tnie wszystko równo. Pewnie słabo nadają, bo np. ZDF, czy ARD, mimo najgorszych warunków pogodowych, działają zawsze wzorowo. Teraz np. piękna pogoda, a tnie kanały polsatowskie, a działa np. SuperTennis, co u mnie był najsłabszym kanałem kiedyś. Ustawiałem zarówno i talerz i konwerter, ale bez efektu. W dodatku zabrali Polsat Sport News. pomęczę się jeszcze trochę i całkowicie rezygnuję. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Poza kwestią Polsat Sport News, opis wskazuje na nieprecyzyjne ustawienie anteny. Więc wezwij fachowca z profesjonalnym miernikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Właśnie, sytuacja jest taka, pięknie i bez żadnych zacięć śmigają TVP1,2, TVP INFO, P Viasat History HD, Super Polsat, STennisHD, TVP 3. Zaś te, same cięcia i prawie brak obrazu Polsat HD,TVN, PNews HD, Tv4 HD, P Cafe HD, P Play HD, Polsat Sport, TTV jak prześli na HD to w ogóle nie ma. A jak była promocja na Eleveny to mimo wszystko , że wtedy wszystkie świeciły pięknie to ich nie było. A do niedawna było ok może antena się zruszyła a może to wina sprzętu ?!. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez pavkoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 A do niedawna było ok może antena się zruszyła a może to wina sprzętu ?!. Na 99% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Dziwne to, bo dziś wszystko śmiga bez jakichkolwiek zacięć a nic od wczoraj nie przestawiałem. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez pavkoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 A nie było wiatru z przeciwnego kierunku weź klucz i sprawdź mocowanie anteny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Dziwne to, bo dziś wszystko śmiga bez jakichkolwiek zacięć a nic od wczoraj nie przestawiałem. To nie jest dziwne przy źle ustawionej antenie. To w takiej sytuacji jest normalne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Właśnie jakieś dwie godzinki temu jak sprawdzałem czy coś nowego nie dodali i gdy zobaczyłem, że działa nawet TVS a ostatnio ten program oglądałem z rok temu to postanowiłem sprawdzić jak są dokręcone śruby i jak się okazało luz był duży Dokręciłem na całość i zobaczymy jak będzie dalej. Jakoś lubię tych ślązaków, ich mowę, muzykę i jedzonko też choć ja z dolnego śląska. Ehhhh Minęła godzinka nic nie ruszane i brak całkowicie...PolsatHD,TVN,PNHD,Polsat Sport, Polsat Play i o co chodzi ?? Reszta OK Czy tu chodzi o Vertical/Horizontal, no bo połowę programów jest. A ten zielony pasek w tunerach Polsatu to tak "na sztukę" jest ?? https://zapodaj.net/a5dc96191e4b6.jpg.html Edytowane 8 Stycznia 2017 przez pavkoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 https://zapodaj.net/a5dc96191e4b6.jpg.html Ten zielony pasek to jest czas nadawanego programu,jak chcesz zobaczyć te od mocy i jakości to wejdź w ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 No to tak jest https://zapodaj.net/b851ab874a64c.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 A sprawdż na TVN HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 To zdjęcie z TVN, ale na TVN HD identycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 To u mnie pasek jakości jest taki sam jak mocy a nawet są skoki że jest większy.I pasek zielony od jakości jest większy niż u Ciebie.Antena ustawiona na miernik od HD 3000 i od tamtej pory najmniejszych problemów z odbiorem.A ostatnio wiadomo że trochę padało i ja mieszkam na wschodzie kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chooper Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam serdecznie Dekoder (3x) Samsung DSB-H370G, HD 5500S, ustawienie anten i konwerterów sprawdzone na profesjonalnym mierniku: wszystko ok. Objawy: najpierw obraz "zamraża się", następnie pojawia się komunikat brak dźwięku. Czarne tło i komunikat brak dźwięku i obrazu. Po przełączeniu kanału w górę lub dół i powrót na dany kanał działa. Dzieje się to od około 15.12.2016, choć nie zawsze. Usterka ta występuje na paczkach CP np. 11158 MHz polaryzacja pionowa, 12284 MHz polaryzacja pozioma itd. Zgłosiłem telefonicznie problem do CP, konsultant połączył mnie z działem technicznym, a w odpowiedzi usłyszałem, że jestem pierwszy i nikt wcześniej tego nie zgłaszał, a dalej stara śpiewka antena, konwerter, ustawienia fabryczne dekodera, wymienić dekoder, na co odpowiedziałem, że posiadam cztery dekodery i czy nagle wszystkie uległy awarii w jednym momencie i na oddzielnych instalacjach. Po chwili usłyszałem, że moje zgłoszenie zostało przyjęte, ale widzę że problem występuje nie tylko u mnie. Dzwonić, pisać do CP, może w końcu naprawią. Pozdrawiam PS: Usterka pojawia się o różnych porach w ciągu doby. Dla pewności przywróciłem ustawienia fabryczne i reset dekoderów, ale nadal pojawia się w/w usterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) To zdjęcie z TVN, ale na TVN HD identycznie.Włącz TVN i przytrzymaj czerwony przycisk obok zielonego. Tak się sprawdza sygnał na konkretnym kanale. Po tym pasku z MENU już widać, że masz kiepski sygnał z anteny. Wezwij fachowca z profesjonalnym miernikiem. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Potwierdzam występowanie takich samych objawów, jak napisał Chooper. Dekoder Samsung DSB-H370 G, konwerter monoblok firmy Inverto. Zestaw ten posiadam od 6 lat i do grudnia 2016 nie było tych problemów. Zdarza się to niezależnie od warunków atmosferycznych. Nigdy nie zdarza się to w odbiorze kanałów z satelity Astra 19,2 E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam serdecznie Dekoder (3x) Samsung DSB-H370G, HD 5500S, ustawienie anten i konwerterów sprawdzone na profesjonalnym mierniku: wszystko ok. Objawy: najpierw obraz "zamraża się", następnie pojawia się komunikat brak dźwięku. Czarne tło i komunikat brak dźwięku i obrazu. Po przełączeniu kanału w górę lub dół i powrót na dany kanał działa. Dzieje się to od około 15.12.2016, choć nie zawsze. Usterka ta występuje na paczkach CP np. 11158 MHz polaryzacja pionowa, 12284 MHz polaryzacja pozioma itd. Zgłosiłem telefonicznie problem do CP, konsultant połączył mnie z działem technicznym, a w odpowiedzi usłyszałem, że jestem pierwszy i nikt wcześniej tego nie zgłaszał, a dalej stara śpiewka antena, konwerter, ustawienia fabryczne dekodera, wymienić dekoder, na co odpowiedziałem, że posiadam cztery dekodery i czy nagle wszystkie uległy awarii w jednym momencie i na oddzielnych instalacjach. Po chwili usłyszałem, że moje zgłoszenie zostało przyjęte, ale widzę że problem występuje nie tylko u mnie. Dzwonić, pisać do CP, może w końcu naprawią. Pozdrawiam PS: Usterka pojawia się o różnych porach w ciągu doby. Dla pewności przywróciłem ustawienia fabryczne i reset dekoderów, ale nadal pojawia się w/w usterka. Jakie masz paski sygnału na problematycznych kanałach? Sprawdź na HD5500s przytrzymując czerwony przycisk obok zielonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian90 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Miałem podobnie. Męczyłem się z dobry miesiąc z dekoderem, po 3 wizycie w CP dekoder dostałem nowy i śmiga. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chooper Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Jakie masz paski sygnału na problematycznych kanałach? Sprawdź na HD5500s przytrzymując czerwony przycisk obok zielonego. Siła 100%, jakość 85-90% paska. Problem, który opisałem wyżej, dotyczy prawdopodobnie tylko Samsungów, ponieważ HD5500S używam bardzo rzadko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 No to tak jest https://zapodaj.net/b851ab874a64c.jpg.html Powiem Ci że ja w multiromie na HD5500s mam podobnie jakość i moc. Byle co i sygnału brak. Dziwne bo paski zielone są. Multiroom mam z drugiej anteny. Ale jednak dziwne to nie jest. Podłączyłem Evoboxa który pokazuje procentowo paski jakości i mocy,okazało się ,że wartości na Evoboxsie nie były już takie optymistyczne jak na HD5500s. Antena jest na pewno do ustawienia. Jak by ktoś pytał,tak mam dwie anteny sat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.