Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@swojadroga: U mnie też - większość dnia są opady śniegu i deszczu ze śniegiem, momentalnie bardzo mocne.

 

Ciekawe rzeczy można przeczytać tutaj. Do tamtych ludzi nie dociera, że brak sygnału to zazwyczaj wina niedokładnie ustawionych anten, które nie mają zapasu sygnału na niekorzystne warunki atmosferyczne, ewentualnie lodu na antenie (wtedy faktycznie może nastąpić zanik sygnału). Zawsze twierdzą, że to wina Cyfrowego Polsatu.

Edytowane przez Szymon9904
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie sam dziś ustawiałem antenę za pomocą dekodera CP.I co prawda dekoder zablokowany ale sygnał miałem dość duży.Trudno mi się odnieść procentowo bo w HD 3000 są tylko paski.Procentowo  sprawdzałem na Wifi  Premiumboxie  i na takim TVN  udało mi się wycisnąć ok 60 % na bardzo starej antenie ale 120 na tym samym kanale poniżej 40 %.Miernikiem nie wiem czemu nic nie mogłem ustawić na Wifi  Premiumboxie miałem bardzo duże problemy by trafić w satelitę.A na HD 3000 bez problemów ustawiłem i HB jak i Astrę.Na astrze miałem jeszcze większe paski.Ale pomimo dużej ilości czasu spędzonego nic więcej nie udało mi się wyciągnąć na TVN tylko że na Wifi nawet przy 5% można oglądać obraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga: U mnie też - większość dnia są opady śniegu i deszczu ze śniegiem, momentalnie bardzo mocne.

 

Ciekawe rzeczy można przeczytać tutaj. Do tamtych ludzi nie dociera, że brak sygnału to zazwyczaj wina niedokładnie ustawionych anten, które nie mają zapasu sygnału na niekorzystne warunki atmosferyczne, ewentualnie lodu na antenie (wtedy faktycznie może nastąpić zanik sygnału). Zawsze twierdzą, że to wina Cyfrowego Polsatu.

Myślę,  że ogólnie mam dobrze ustawioną  antenę.  Oprócz wczorajszego problemu z odbiorem , nie mam żadnych kłopotów z odbiorem. Nawet bardzo silny wiatr czy deszcz nie powoduje choćby zacinania się kanałów. Wiem ,że duże anteny dają lepszy odbiór ale z anteną na dachu już nie jest takie oczywiste. Miałem antenę starą 100cm.  Przy silnych wiatrach potrafiły mi  się przycinać kanały. Teraz mam Polsatowską i nie ma tego kłopotu. Większa antena jest bardziej podatna na wiatr. Co by nie było , poprawne ustawienie anteny to podstawa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja myślałem, że tylko ja mam takie problemy. Gdy deszcze albo większe chmury, tnie wszystko równo. Pewnie słabo nadają, bo np. ZDF, czy ARD, mimo najgorszych warunków pogodowych, działają zawsze wzorowo. Teraz np. piękna pogoda, a tnie kanały polsatowskie, a działa np. SuperTennis, co u mnie był najsłabszym kanałem kiedyś. Ustawiałem zarówno i talerz i konwerter, ale bez efektu. W dodatku zabrali Polsat Sport News. pomęczę się jeszcze trochę i całkowicie rezygnuję.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, sytuacja jest taka, pięknie i bez żadnych zacięć śmigają TVP1,2, TVP INFO, P Viasat History HD, Super Polsat, STennisHD, TVP 3.

 

Zaś te, same cięcia i prawie brak obrazu Polsat HD,TVN, PNews HD, Tv4 HD, P Cafe HD, P Play HD, Polsat Sport, TTV jak prześli na HD to w ogóle nie ma. A jak była promocja na Eleveny to mimo wszystko , że wtedy wszystkie świeciły pięknie to ich nie było.

 

A do niedawna było ok może antena się zruszyła a może to wina sprzętu ?!.

Edytowane przez pavkoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jakieś dwie godzinki temu jak sprawdzałem czy coś nowego nie dodali i gdy zobaczyłem, że działa nawet TVS a ostatnio ten program oglądałem z rok temu to postanowiłem sprawdzić jak są dokręcone śruby i jak się okazało luz był duży :) Dokręciłem na całość i zobaczymy jak będzie dalej. Jakoś lubię tych ślązaków, ich mowę, muzykę i jedzonko też choć ja z dolnego śląska.

 

Ehhhh

 

Minęła godzinka nic nie ruszane i brak całkowicie...PolsatHD,TVN,PNHD,Polsat Sport, Polsat Play i o co chodzi ?? Reszta OK Czy tu chodzi o Vertical/Horizontal, no bo połowę programów jest.

 

A ten zielony pasek w tunerach Polsatu to tak "na sztukę" jest ??

 

https://zapodaj.net/a5dc96191e4b6.jpg.html

Edytowane przez pavkoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie pasek jakości jest taki sam jak mocy a nawet są skoki że jest większy.I pasek zielony od jakości jest większy niż u Ciebie.Antena ustawiona na miernik od HD 3000 i od tamtej pory najmniejszych problemów z odbiorem.A ostatnio wiadomo że trochę padało i ja mieszkam na wschodzie kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Dekoder (3x) Samsung DSB-H370G, HD 5500S, ustawienie anten i konwerterów sprawdzone na profesjonalnym mierniku: wszystko ok. Objawy: najpierw obraz "zamraża się", następnie pojawia się  komunikat brak dźwięku. Czarne tło i komunikat brak dźwięku i obrazu. Po przełączeniu kanału w górę lub dół i powrót na dany kanał działa. Dzieje się to od około 15.12.2016, choć nie zawsze. Usterka ta występuje na paczkach CP np. 11158 MHz polaryzacja pionowa, 12284 MHz polaryzacja pozioma itd. Zgłosiłem telefonicznie problem do CP, konsultant połączył mnie z działem technicznym, a w odpowiedzi usłyszałem, że jestem pierwszy i nikt wcześniej tego nie zgłaszał, a dalej stara śpiewka antena, konwerter, ustawienia fabryczne dekodera, wymienić dekoder, na co odpowiedziałem, że posiadam cztery  dekodery i czy nagle wszystkie uległy awarii w jednym momencie i na oddzielnych instalacjach. Po chwili usłyszałem, że moje zgłoszenie zostało przyjęte, ale widzę że problem występuje nie tylko u mnie. Dzwonić, pisać do CP, może w końcu naprawią.

 

Pozdrawiam

 

PS: Usterka pojawia się o różnych porach w ciągu doby. Dla pewności przywróciłem ustawienia fabryczne i reset dekoderów, ale nadal pojawia się w/w usterka. :/:crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdjęcie z TVN, ale na TVN HD identycznie.

Włącz TVN i przytrzymaj czerwony przycisk obok zielonego. Tak się sprawdza sygnał na konkretnym kanale. Po tym pasku z MENU już widać, że masz kiepski sygnał z anteny. Wezwij fachowca z profesjonalnym miernikiem. Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam występowanie takich samych objawów, jak napisał Chooper. Dekoder Samsung DSB-H370 G, konwerter monoblok firmy Inverto. Zestaw ten posiadam od 6 lat i do grudnia 2016 nie było tych problemów. Zdarza się to niezależnie od warunków atmosferycznych. Nigdy nie zdarza się to w odbiorze kanałów z satelity Astra 19,2 E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Dekoder (3x) Samsung DSB-H370G, HD 5500S, ustawienie anten i konwerterów sprawdzone na profesjonalnym mierniku: wszystko ok. Objawy: najpierw obraz "zamraża się", następnie pojawia się komunikat brak dźwięku. Czarne tło i komunikat brak dźwięku i obrazu. Po przełączeniu kanału w górę lub dół i powrót na dany kanał działa. Dzieje się to od około 15.12.2016, choć nie zawsze. Usterka ta występuje na paczkach CP np. 11158 MHz polaryzacja pionowa, 12284 MHz polaryzacja pozioma itd. Zgłosiłem telefonicznie problem do CP, konsultant połączył mnie z działem technicznym, a w odpowiedzi usłyszałem, że jestem pierwszy i nikt wcześniej tego nie zgłaszał, a dalej stara śpiewka antena, konwerter, ustawienia fabryczne dekodera, wymienić dekoder, na co odpowiedziałem, że posiadam cztery dekodery i czy nagle wszystkie uległy awarii w jednym momencie i na oddzielnych instalacjach. Po chwili usłyszałem, że moje zgłoszenie zostało przyjęte, ale widzę że problem występuje nie tylko u mnie. Dzwonić, pisać do CP, może w końcu naprawią.

 

Pozdrawiam

 

PS: Usterka pojawia się o różnych porach w ciągu doby. Dla pewności przywróciłem ustawienia fabryczne i reset dekoderów, ale nadal pojawia się w/w usterka. :/:crazy:

Jakie masz paski sygnału na problematycznych kanałach? Sprawdź na HD5500s przytrzymując czerwony przycisk obok zielonego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci że ja w multiromie na HD5500s mam podobnie jakość i moc. Byle co i sygnału brak. Dziwne bo paski zielone są. Multiroom mam z drugiej anteny. Ale jednak dziwne to nie jest. Podłączyłem Evoboxa który pokazuje procentowo paski jakości i mocy,okazało się ,że wartości na Evoboxsie nie były już takie optymistyczne jak na HD5500s. Antena jest na pewno do ustawienia. Jak by ktoś pytał,tak mam dwie anteny sat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...