maniek357 Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Eurosport 1 jest na polaryzacji V, a Eurosport 2 na polaryzacji H. Brak kanałów z jednej polaryzacji to przeważnie uszkodzony konwerter (lub tuner). Ale to musiałbyś jeszcze sprawdzić na kilku kanałach, żeby się upewnić. Generalnie ten sygnał na poziomie ~ 60% też może powodować, że nie wszystkie kanały będą działać. Do przejrzenia standardowo kabel, końcówki. Poprawiłbym też ustawienie anteny, a dopiero na koniec wymieniał konwerter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Tylko @aster nie pisze nic o zjawiskach pogodowych typu deszcz lub wiatr ,także ustawianie anteny na końcu.Najpierw dekoder do sąsiada w celu sprawdzenia ,potem kabel ,później konwerter a na końcu sprawdzanie/ustawianie anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 (edytowane) Ja tymczasem mam taki problem że dekoder Evobox PVR nie chce wczytać kanałów mimo że antena jest do niego podłączona. Tak jakby jej nie widział i to nawet po dwóch resetach do ustawień fabrycznych. Edytowane 3 Czerwca 2019 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Antena "świeżo" ustawiona czy już cp na niej działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Antena ustawiona już od dłuższego czasu z przeróbką na multiroom więc CP na niej wcześniej działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurter Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Witam otóż mam problem na mierniku wychodzi bardzo dobry sygnał zaś na 2 dekoderach jest brak sygnału (Paramount, Kino Polska, TVN) o co może chodzić? Antena jak i konwerter jest ustawiony bardzo dobrze powinno wszystko odbierać lecz tak nie jest. Dlaczego co może być przyczyną? Macie jakieś sugestię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Masz blisko dekodera router LTE?Jakie to modele dekoderów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 A może nie tego satelitę masz na mierniku.Obraz na jakimkolwiek z kanałów masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurter Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Tak na reszcie kanałów wszystko w porządku. Tylko na tych wyżej wymienionych jest problem. A może być jakiś problem z konwerterem lub kablami? Dekodery sprawne bo zostały również sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 W dniu 4.06.2019 o 05:15, qurter napisał: Witam otóż mam problem na mierniku wychodzi bardzo dobry sygnał zaś na 2 dekoderach jest brak sygnału (Paramount, Kino Polska, TVN) o co może chodzić? Antena jak i konwerter jest ustawiony bardzo dobrze powinno wszystko odbierać lecz tak nie jest. Dlaczego co może być przyczyną? Macie jakieś sugestię? Podaj te "bardzo dobre" parametry sygnału z miernika dla wyżej wymienionych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Jeszcze okaże się że ten miernik to wskaźnik za 20 z allegro ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 12 godzin temu, roberttosat napisał: Podaj te "bardzo dobre" parametry sygnału z miernika dla wyżej wymienionych kanałów. Ty dla pewności podaj co ci dekoder np. na paskach mocy i jakości wskazuje na tych kanałach bo to dość dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurter Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Siła 93% Jakość 75% Miernik taki jak mają montażyści nie żadne wynalazki To są dane z miernika. Dekoder nie pokazuje nic na tych kanałach. Edytowane 6 Czerwca 2019 przez qurter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 To podłącz ten swój dekoder u sąsiada czy gdzieś- np. w APS i tam sprawdź czy te kanały działają, jeśli okaże się że tak to problem musi być u ciebie w instalacji a najbardziej podejrzanym będzie konwerter, być może jakimś cudem pomija część częstotliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 1 godzinę temu, qurter napisał: Siła 93% Jakość 75% Miernik taki jak mają montażyści nie żadne wynalazki To są dane z miernika. Dekoder nie pokazuje nic na tych kanałach. Montażyści i %. Jeszcze raz dokładniej, podaj wartość sygnału (nie %) dla np 11508 V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 @qurter udało się rozwiązać problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 (edytowane) Na kanałach Polsat Sport Premium PPV 3-6 "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie.". Wszystkie inne kanały działają. Na głównym i na MR. Wysłałem uprawnienia przez iCOK. Ktoś jeszcze tak ma? Edytowane 11 Czerwca 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 (edytowane) To są kanały PPV, do których dostęp jest uruchamiany jak jest na nich prowadzona emisja. Najbliższe sesje we wrześniu. Edytowane 11 Czerwca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Do tej pory jednak można było pooglądać sobie plansze Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Potwierdzam, plansze zostały zablokowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amp Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 (edytowane) witam mam pytanie do obeznanych w temacie bo po telefonie do supportu nic nie wynikło konwerter Inverto unicable 2 dcss - cyfrowy polsat dalej z 5 metrów kabla splitter (2way-slitter 5-2400MHz) https://sat.corab.eu/sma-tv/rozgalezniki dwa kable do tv po 1 i 8 metrów i za [beep]ę nie chce puścić sygnału na 2tv po kontakcie z supportem kazali czekać 3h z włączonym 1polsat i spróbować zresetować ustawienia dekodera jak po 3h czekania nic się nie zmieni minęło 6h i nic ;/ dekoder to HD 5500s ustawienia anteny maja być niby standardowe a możne jednak powinno się coś zmienić bo jak grzebałem w tych ustawieniach to się obraz pojawiał ale rwało masakrycznie Edytowane 1 Lipca 2019 przez amp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Czy na dodatkowym dekoderze multiroom masz jakikolwiek poziom sygnału? Bo chyba jest też i drugi dekoder,skoro naisałeś że dwa kable idą od anteny o różnych długościach. Tak apropo,to siła i poziom sygnału ma być jak największy.Oba zielone paski.Jeżeli nie masz żadnego poziomu sygnału w menu dekodera,to uprawnienia na dekoder nie pójdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amp Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) konwerter inverto unicable2 dcss - cyfrowy polsat od niego niecałe 5 metrów kabla do splittera i z splittera jeden kabel półmetrowy idzie do evobox pvr wkręcony w sat1 a drugi kabel prawie 5 metrów idzie do hd 5500s ustawienia dekoderów -technik po telefonie kazał nic nie zmieniać a nawet się o nie nie pytał tylko miałem czekać na aktywacje z włączonym kanałem 1polsat od 5min do 3h evobox pvr konwerter: inverto idlb-qudl42-uni2l siła i jakość: nie pamiętam dokładnie ale coś 90% i 76% hd 5500s konwerter: uniwersalny diseqc: nieużywany siła i jakość: za pierwszym razem wcale nie sprawdzałem tylko dopiero po godzinie i telefonie do technika sam zacząłem wertować w opcjach i okazało się ze siła i jakość ma 0% i z takim podłączeniem/ustawieniami na dodatkowym dekoderze siła/jakość pojawia się tylko jak wyłączę dekoder podstawowy z zasilania lub wyciągnę antenę z niego póki co obwiniam splitter Edytowane 2 Lipca 2019 przez amp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) ....i powiedzieli , że to ma zadziałać? Unicable i uniwersalny na 1 kablu??? Bo mnie się wydaje, że nie powiedzieli... Spliter i 2 dekodery z obsługą unicable to poprawny zestaw. A to instrukcja CP.... Podczas pierwszej instalacji w konfiguracji anteny należy wybrać typ konwertera – uniwersalny lub konwerter SCR – zgodnie z typem konwertera zainstalowanym w antenie. W przypadku wybrania konwertera SCR należy dodatkowo wybrać z listy częstotliwość. Uwaga! W przypadku wyboru konwertera SCR w każdym dekoderze podłączonym do tej samej anteny z konwerterem SCR musi być wybrana inna częstotliwość. Edytowane 2 Lipca 2019 przez zuzik1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amp Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 już ogarnięte i wszystko póki co działa co do technika to właśnie tak mi kazał zrobić i po prostu czekać... pochwale się jeszcze tym ze konsultantka przy zamawianiu multiroom wiedząc o tym ze mam evobox pvr i konwerter inverto unicable2 dcss - cyfrowy polsat kazała mi dokupić inverto essential universal twin straightfeed 40 lnb bo ten co mam nie będzie działać niezła rotacje pracowników tam chyba maja... dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.