Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wtyk F, którym zakończony jest kabel koncentryczny przy dekoderze i konwerterze.

 Wtyk_F_DPM_Solid_fi_7_mm-801282-246090.j

Edytowane przez Barti
Poprawiono pozycję obrazka w poście. Obrazki najlepiej jest zamieszczać pod treścią swojego postu, a nie obok niej. Poprawia to znacznie czytelność postu.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wygląda, że "efki" nie dalej jak miesiąc temu wymieniłem, kabel też skracałem. Pytanie czy dobrze obrobiłem kabel przed nakręceniem wtyku.

 

Edyta:

Wygląda na to, że zrobiłem to tak jak na filmie, więc o ile tam jest OK to eFki mam OK

 

 

Edytowane przez JacentyEsz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to by było, aby dostawca usługi, czyli CP świadczył jakąkolwiek pomoc w tej kwestii, a nie tylko sprzedaje i zapomina o kliencie i "radź Pan sobie sam". Zero obsługi posprzedażowej. Dla mnie handlowca nie do pomyślenia, a miernik to i ja będę jutro miał to sobie podłączę i postaram się sam sobie poradzić.

Edytowane przez JacentyEsz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, JacentyEsz napisał:

Najlepiej to by było, aby dostawca usługi, czyli CP świadczył jakąkolwiek pomoc w tej kwestii, a nie tylko sprzedaje i zapomina o kliencie i "radź Pan sobie sam". Zero obsługi posprzedażowej. Dla mnie handlowca nie do pomyślenia, a miernik to i ja będę jutro miał to sobie podłączę i postaram się sam sobie poradzić.

 

Co zrobiłeś w tym temacie?

Szukałeś pomocy w punkcie sprzedaży CP?

Zadzwoniłeś na infolinię aby zamówić usługę serwisową?

 

Najprościej jest narzekać...

 

Edytowane przez support458
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem, pisałem. Trzykrotnie. Wszystko można sprawdzić.

CP polecili sprawdzić dekoder w punkcie - jest OK. Co do reszty - CP nie ponosi za nic odpowiedzialności, a naprawa oraz konserwacja instalacji leży w gestii klienta.

Ja rozumiem, gdyby to było freestajlo, ale instalację zakładał pracownik CP - bo taki był mój wymóg podpisania umowy z CP i przedłużenie kliku abonamentów telefonicznych z Plusem. 

Jeżeli ja coś sprzedam - jest na to rękojmia i gwarancja i jeśli coś będzie nie tak odpowiadam za produkt. Tu, odnoszę wrażanie, że sprzedażą kończy się współpraca na linii CP - konsument.

Ja już do CP napisałem jakie mam zdanie na temat ich podejścia i niech to nie będzie tematem tej rozmowy.

Tu chciałbym uzyskać pomoc, co zrobić aby do końca umowy móc normalnie oglądać TV

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Twojej wypowiedzi wynika, że zamówiłeś abonament wraz z zakupem anteny i jej instalacją?

Czy to było w punkcie sprzedaży czy przez infolinię?

Jeśli zrobiłeś to przy zmówieniu przez infolinię to tam składasz reklamację na źle wykonaną usługę.

Jeśli to była prywatna usługa zrealizowana przez punkt sprzedaży, ale poza systemem zmówień CP to tam składasz reklamację.

Napisz konkretnie kto zainstalował Tobie antenę z którą masz problem.

Coś mi się wydaje, że to był domorosły instalator z punktu sprzedaży, który wykonał usługę prywatnie.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP zamówiłem przez telefon. Instalatora wysłał CP. Kto to był, nie pamiętam. 

 

Co do miernika będę miał jutro. Nie wiem czy to wersja pro czy od Janusza za 20zł.

 

Instalatora też zamówię, swoją drogą.

 

Wracając do tematu - wróciłem do domu, poluzowałem lekko śruby i zacząłem bardzo delikatnie ruszać anteną. 

 

Zatrzymało się na Siła sygnału 85% oraz Jakość sygnału 80%. Nie ma "setek" ale jest trochę lepiej.....teoretycznie bo TVN'owskie kanały zniknęły wszystkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, support458 napisał:

instalator wyposażony w miernik sygnału.

Nie można przesadzać z tym miernikiem sygnału. Antenę spokojnie można ustawić i bez niego. To nie jest wielka filozofia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jaszek napisał:

Nie można przesadzać z tym miernikiem sygnału. Antenę spokojnie można ustawić i bez niego. To nie jest wielka filozofia.

 

Ustawisz, owszem. Ale byle jak. Ludzie tak robią a potem trochę popada i nie ma sygnału. Przerabiałem już takie ustawianie i to nie było to.

3 godziny temu, JacentyEsz napisał:

CP zamówiłem przez telefon. Instalatora wysłał CP. Kto to był, nie pamiętam. 

 

Co do miernika będę miał jutro. Nie wiem czy to wersja pro czy od Janusza za 20zł.

 

Instalatora też zamówię, swoją drogą.

 

Wracając do tematu - wróciłem do domu, poluzowałem lekko śruby i zacząłem bardzo delikatnie ruszać anteną. 

 

Zatrzymało się na Siła sygnału 85% oraz Jakość sygnału 80%. Nie ma "setek" ale jest trochę lepiej.....teoretycznie bo TVN'owskie kanały zniknęły wszystkie

 

Bo to się ustawia antenę na tych TVNach, częstotliwość 11508 V. To ustawisz, to i reszta będzie działała.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba ustawić dobrze a nie byle jak. Pierwszą antenę satelitarną w życiu ustawiałem na dekoderze Sagem 4275.Nigdy nie miałem problemów ze spadkiem sygnału. Chyba, że padający śnieg oblepił antenę, ale to nawet na dobrze ustawionej wywali sygnał.

Po przeprowadzce przez kilka sezonów używałem 60 cm anteny z logo Cyfra+ .Tym razem ustawiałem miernikiem turboboxa i również nie miałem problemów z odbiorem.

Jak jest dobry dostęp do anteny wystarczy miernik w dekoderze i trochę cierpliwości. Takie jest moje zdanie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, JacentyEsz napisał:

Evobox PVR

 

W tym poście https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/

masz informacje jakie parametry powinieneś osiągnąć na których kanałach.

Edytowane przez support458
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Ramirez napisał:

Ludzie tak robią a potem trochę popada i nie ma sygnału

Bo kręcą czasami tylko lewa-prawa, jak anteną naziemną. O skosie konwertera nawet nie będę wspominał. Nie wiedzą też, na których transponderach ustawiać. Miernik pomaga głównie w tym, że nie trzeba wisieć z żoną na telefonie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego instalacjami anten i ich regulacją powinni zajmować się instalatorzy, a użytkownicy korzystać z oferty :)

Polak zawsze chce udowodnić światu, że potrafi wszystko.

Zamiast zapłacić za usługę i korzystać z oferty TV, oszczędza. Ale swojego i innych czasu już nie przelicza na pieniądze.

Przecież zamiast pisać na forum i wisieć przy antenie, można w tym samym czasie zrobić mnóstwo innych ciekawych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież dokładnie to chciałem osiągnąć, czyż nie? 

Tylko niestety po wysłaniu e-maila do CP odbiłem się od przysłowiowej ściany.

Tu opisałem tylko problem. Moje "amatorskie" kręcenie było tylko po to aby do czasu przyjazdu serwisu dało się cokolwiek oglądać.

 

PS

"Przecież zamiast pisać na forum i wisieć przy antenie, można w tym samym czasie zrobić mnóstwo innych ciekawych rzeczy."

napisał support458 z 2243 napisanymi postami ;)

 

Dobrze, dziękuję za cenne informacje. Dziś zamawiam serwis na swój koszt, a CP za ich anty konsumenckie podejście do klienta pożegnam raz na zawsze.

Edytowane przez JacentyEsz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...