xut2zs Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 W takim razie albo konwenter mi w zbiorczej głupieje albo coś z instalacją. Eh...już ręce mi opadają. Mam same zera jakości i siły na tych TP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 W dniu 4.10.2018 o 08:09, Mr. Orbita napisał: Działają obydwa i 11,662V też. Ze zwykłej byle jak ustawionej 90cm w tej chwili: - 12,169H - 14,8 dB - 12,188V - 13,0 dB - 12,207H - 13,1 dB - 12,226V - 12,9 dB - 12,245H - 12,8 dB - 12,265V - 13,0 dB - 12,284H - 14,2 dB - 12,303V - 11,9 dB - 12,322H - 13,0 dB A skąd dekoder pobiera Epg,Datę i godzinę ? Bo teraz znowu mi anulowało zaplanowane nagrania i mam brak EPG oraz niedzielę godzinę 13 !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Zależy od rozwiązania w oprogramowaniu, ale z reguły odbiorniki pobierają z tego co oglądasz, ewentualnie w przypadku Cyfrowego Polsatu transponderem bazowym jest 12,188 GHz, pol. V. Także z jednej strony jeśli zdarzają Ci się akcje jak ta opisana kilka postów wstecz, że miałeś brak sygnału na 12,188 GHz, pol. V, gdy sygnał był - to warto zacząć od rozwiązania tego. Może brak kontaktu z tp. bazowym robi jazdy, zwłaszcza że jak rozumiem - dekoder już wymieniałeś, a to nie jest możliwe, żeby był identyczny problem na dwóch egzemplarzach podczas gdy innym się to nie dzieje. Może wymiana LNB, kontrola przewodu antenowego i ustawienia anteny pozwoli to wyprostować. Alternatywnie jak pisałem w innym temacie - dokładnie przemyśl, czy czasami nie wpadasz lub nie przechodzisz pstrykając po kanałach, na jakąś nietypową stację, może zagraniczną - może to jest do zdiagnozowania, może na którymś transponderze gdzieś ktoś emituje błędny czas? W sytuacji, gdy zegar dostanie ustawienie błędne, to może głupieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Co do dekoderów to już trzeci. Co do stacji poruszam się po tylko po polskich, zresztą nawet jak jestem na jednej stacji to cyrki się dzieją. Obstawiam że jest problem z instalacją zbiorczą coś nie tak bo kanały z tego 12,188 mocno szatkują lub w ogóle ich nie ma. A co EPG to się zaktualizuje szybciej lub bardzo wolno. Niestety pozostaję w kropce bo zarządca nieruchomości nie widzi problemu w instalacji. Biednemu zawsze wiatr w oczy. Dzięki za pomoc. 13 godzin temu, Mr. Orbita napisał: . Może brak kontaktu z tp. bazowym robi jazdy, Wszystko na to wskazuje bo jak teraz oglądam(sobota godz. 6) to według dekodera jest już godzina 15 i zaczynają mi się nagrywać zaplanowane nagrania. Po aktualizacji EPG jest dostępne od godziny 12 na wszystkich kanałach. Wcześniejszych audycji nie ma. Edytowane 6 Października 2018 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Czy nastąpiła ostatnio jakaś zmiana parametrów Polsatu Sport News HD, tzn. mi od kilku dni moduł pokazuje na nim komunikat "Sygnał Zakodowany", a wszystkie inne kanały działają??? Mam ofertę pre-paid, pakiet familijny+sport, więc wszystko powinno działać, zresztą Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD i Polsat Sport Fight HD działają bez problemu i tylko na Polsat Sport News HD jest ten komunikat z modułu. Uprawnienia też ponowiłem i nic to nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Miałem kiedyś podobną sytuację, na Polsat News. Pomogło przywrócenie ustawien fabrycznych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 1 godzinę temu, Frazes napisał: Czy nastąpiła ostatnio jakaś zmiana parametrów Polsatu Sport News HD??? Nie, parametry PSN HD nie zostały zmienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 W dniu 3.10.2018 o 20:06, jaszek napisał: Problem jest zwłaszcza z 12264 MHz ale czasami też z 12188 MHz. Aktualnie przebywam na urlopie stąd nie zweryfikuję jak to wygląda dzisiaj. Kilka dni temu na swojej antenie wymieniałem konwerter i na powyższych dwóch częstotliwościach dekoder HD5500s pokazuje jakość 12/11dB, przy pozostałych w większości stabilnym 13dB. Mam czaszę z zestawu CP, tzw. 70-kę. Po podłączeniu miernika widać, że BER jest wysoki i nijak go nie mogę sprowadzić do ideału. Pozostałe częstotliwości są prawidłowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djversus Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Witam problemy z odbiorem TVN TVN24 TVN7 TVN turbo w dzień działaja normalnie natomiast wieczorem w nocy brak sygnału ktoś coś doradzi co może być przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Jaką masz jakość w dzień (ile % lub jaki MER)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 (edytowane) Sprawdź ewentualność zakłóceń LTE (zarówno z własnego modemu jak i potencjalnych sąsiadów zza ściany). Edytowane 10 Października 2018 przez xMaraSSx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Nadal kiepsko prezentują się transpondery CP, na częstotliwościach 12188 i 12264. Praktycznie codziennie w środku dnia, jakość spada do 10-11dB. Dla porównania sytuacja na innych transponderach : Niepokojąco zachowują się te dwa transpondery. Potwierdziłem także podobne zjawisko u mojego sąsiada, który posiada czaszę 90cm, większość częstotliwości na stabilnym MER 15dB, a te dwa "zjeżdżają" do 10-11dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 12.264 siła 84%, jakość 59%, SNR 11.2dB. 12.188 siła 85%, jakość 67%, SNR 12.1dB. Talerz 110 cm. Coś jest na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Ja też potwierdzam, moje anomalie opisane wcześniej wciąż obowiązują, podejrzewam że ma to związek z tymi TP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Przed kilkoma dniami ustawiałem nowego Coraba 900 + Televes Twin. Na większości częstotliwości miałem MER pomiędzy 15-16 dB. Na 12264 udało się jedynie uzyskać 13.7 dB. Przy 13.2 dB dla 12476, to te 13.7 dB wypada słabiutko. Niestety nie pamiętam ile było na 12188. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Skoro więc jest nas tu wielu i wszyscy mamy te same problemy z tymi samymi transponderami, to nie jest to przypadek i problem występuje faktycznie. Do Cyfrowego Polsatu nie ma co tego zgłaszać, gdyż od razu każą precyzyjniej ustawić antenę. Nie zgłaszałem tego, jednak jestem przekonany o takiej właśnie odpowiedzi. Mi spada do nawet 9 dB, zdarzały się nawet wartości graniczne, co skutkowało krótkotrwałym zacinaniem obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 "Już" za 3 lata może coś się poprawi, bo trzy stare Hot Birdy zastąpią dwa nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Nie potwierdzam problemów z TR. - u mnie stabilnie na 70 najlepiej pod względem siły jakości odbierające transpondery w przeciwieństwie do tego z TVNem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 49 minut temu, jaszek napisał: Skoro więc jest nas tu wielu i wszyscy mamy te same problemy z tymi samymi transponderami, to nie jest to przypadek i problem występuje faktycznie. Do Cyfrowego Polsatu nie ma co tego zgłaszać, gdyż od razu każą precyzyjniej ustawić antenę. Nie zgłaszałem tego, jednak jestem przekonany o takiej właśnie odpowiedzi. Mi spada do nawet 9 dB, zdarzały się nawet wartości graniczne, co skutkowało krótkotrwałym zacinaniem obrazu. Mi nie które kanały spadają do 7,5-8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 @xut2zs - u Ciebie już doszliśmy, że masz problemy z instalacją, bo kanały nie działały u Ciebie i to z kilku transponderów, także nie od CP, kiedy mi działały Także - niestety kotlety Natomiast co do reszty - w tym tygodniu idzie sun outage. Szczególnie źle było dziś i będzie jutro ok. 13:00 (spadki po nawet 4,1 dB, długość ponad 14 minut) - to szczytowy etap sun outage dla Hot Bird-a. Faktem jednak jest, że powinno to dziać się dla wszystkich transponderów lub przynajmniej w zbliżonym stopniu w tym samym czasie, a i ani na wiosnę ani rok temu nie widziałem skarg. Zwykle to zjawisko jest jednak mało dokuczliwe, bo nie trwa długo. Ale jako że jednak akurat ma miejsce - umówmy się tak - poobserwujemy temat, ale na razie jeszcze poczekamy z jakąś większą paniką. Jeśli jednak sytuacja nie poprawi się do 20 października, to już będzie trzeba zacząć panikować. 16 października zjazd ok. 13:00 będzie miał już tylko 2,1 dB i powinien potrwać niecałe 5 minut. Do 20 października nie powinno być tematu, bo dalsze redukcje są znaczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Ja problem widziałem już w lipcu. Zresztą nie tylko ja. I nie zawsze zgadza się godzina. Problem zdołałem zaobserwować w okolicy zapadania zmroku. I tylko na dwóch konkretnych TP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Dokładnie, godzina nie zawsze się zgadza ale praktycznie zawsze jest to środek dnia. A ja dodatkowo zauważyłem, co zresztą pisałem, że podczas jednego z takich spadków jakości, poczekałem na rozwój wypadków i przy jakości 9dB, nastąpił chwilowy zanik sygnału na obu transponderach i natychmiastowy powrót do normalnych 14dB parametrów. Tak jakby został zrobiony automatyczny restart.. A zjawisko sun outage zauważyłem nawet wczoraj, i jak dla mnie jest on po za wspomnianym problemem z tymi dwoma transponderami, zwłaszcza, że ich spadek jakości utrzymuje się do kilku godzin.. Sytuacja z przed chwili.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Miałem dokładnie tak samo - powrót do normalnych parametrów to ułamek sekundy. W dniu 14.07.2018 o 20:16, jaszek napisał: Jest jakiś problem z odbiorem niektórych kanałów? Na częstotliwości, gdzie jest m.in. Polsat Sport, już dwa razy od wczoraj znikł mi sygnał lub mocno spadł. Inne kanały jak dzwon, nawet TVN HD. Tu mój post z lipca b.r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 2 godziny temu, rotalplus napisał: Nie potwierdzam problemów z TR. - u mnie stabilnie na 70 najlepiej pod względem siły jakości odbierające transpondery w przeciwieństwie do tego z TVNem. Sprawdź pomiędzy godzinami 12:00 a 15:30, wtedy ta degradacja jakości jest najbardziej wyraźna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 (edytowane) Poczytajcie o zjawisku "sun outage". Edytowane 11 Października 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.