DanielK Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Polo TV oraz Eska TV extra z trp 10758 V nadają planszę "No signal." edit: Podobnie na Eska TV, Nowa TV, Fokus TV. Tak samo z DVB-T. Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez Daniel Kucharski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Transponder jak widać działa - problem z wysłaniem na niego kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Już działają - te na niebie, jak i te na ziemi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frontowiec Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Mam problem, a mianowicie mówiąc chodzi o to, że pomimo dzwonienia/wyjmowania karty/resetu dalej nie mam dostępnych kanałów TV (jedynie mam dostępne te FTA) - wyświetla mi się napis ''Tego kanału nie ma w twoim abonamencie''. Nie wiem co ja mam robić w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Ponawiałeś uprawnienia w ICOK? Spróbuj może jeszcze włączyć na Polsat HD i poczekać, a najlepiej zadzwonić na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frontowiec Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Próbowałem wiele razy i nic to nie dawało, tak samo dzwonienie na infolinię - a mam dalej włączony Polsat HD i napis ''Tego kanału nie ma w twoim abonamencie''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Niby twierdzą, że aktywacja może potrwać i kilka godzin, więc może warto poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Tak mówią, ale ja nie spotkałem przypadku, by po ponowieniu uprawnień przez konsultanta trwało to dłużej niż kilka minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 @Frontowiec: Podstawowa sprawa, bo widziałem na Shoutboxie, że dopiero dzisiaj miałeś opłacić zaległości. Jak dzisiaj to dopiero opłaciłeś, to muszą mieć chwilę na zaksięgowanie. Na ładny głos nie ponowią Ci uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 @Frontowiec Dokładnie, jak mówi @Kiler. Skoro wyłączenie kanałów nastąpiło wskutek braku terminowej płatności abonamentu to ich ponowne włączenie będzie możliwe dopiero po zaksięgowaniu przez Cyfrowy Polsat twojego całego zadłużenia względem niego. Nie ma możliwości, abyś dostęp do kanałów uzyskał wcześniej. Możesz też sprawdzić sobie w ICOK, czy twoja wpłata została już zaksięgowana na twoim koncie w Cyfrowym Polsacie. Jeżeli przelew wysłałeś dzisiaj to zostanie on przez Cyfrowy Polsat zaksięgowany najwcześniej jutro. I dopiero wtedy odzyskasz dostęp do kanałów Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frontowiec Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Na chwile obecną zapłacona przeze mnie kwota ''oczekuje na zaksięgowanie''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Kiedy wysłałeś przelew i o której godzinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frontowiec Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Dzisiaj rano, tak o 9:00. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 No to możliwe, że przelew fizycznie dotrze na konto Cyfrowego Polsatu jeszcze dzisiaj po południu lub pod wieczór, jednak zaksięgowanie go na twoim koncie abonenckim nastąpi najwcześniej jutro rano. Ale to też najlepiej sprawdź dzisiaj wieczorem w ICOK. Jeśli wpłata będzie jednak już dzisiaj w pełni zaksięgowana to ponownie tyrknij na infolinię celem ponowienia uprawnień odbioru albo zrób to wpierw też przez ICOK. Jeśli nie pomoże dzisiaj to wtedy ponownie jutro. Rozumiem, że wpłaciłeś całą kwotę zadłużenia? Bo jeśli braknie choćby złotówki to ponowienie uprawnień też nie będzie możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Krótko. Dzisiaj nie pooglądasz. Dopóki nie będzie w ICOK widoczna wpłata, to nawet ponawianie nic nie da. Wpłata zostanie zaksięgowana, to nawet nie będziesz musiał prawdopodobnie ponawiać, tylko samo ruszy przy dekoderze w tzw. Standby. Możesz jeszcze próbować telefonu do BOK i prosić o warunkowe odblokowanie karty, ale wcale nie musi się udać. Argumentując to oczywiście dokonanym przelewem. Koniec offtopu w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frontowiec Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Rozumiem, że wpłaciłeś całą kwotę zadłużenia? Bo jeśli braknie choćby złotówki to ponowienie uprawnień też nie będzie możliwe. Tak, zapłaciłem całą kwotę zadłużenia. Wszystko co do złotówki. Poza tym dziękuję za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 OK, to czyli będzie tak, jak mówiłem ja i potem też @swojadroga. Ostatecznie koniec off-topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Mam taki problem, Evobox jest podłączony tylko do jednego konwertera (zwykły, nie Unicable) i raptem niektóre kanały, które wcześniej działały, przestały odbierać. Nie wyświetla się komunikat o braku kanału w ofercie ani nic takiego, po prostu jest czarny ekran i tyle. W diagnostyce na niedziałających kanałach sygnał się ukazuje jako zerowy. Wśród niedziałających kanałów są m.in. TNT oraz Eleven Sports. Co zrobić aby to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 Wiatr ci antenę nieco przestawił i nie łapie słabszych transponderów, popraw ustawienie i dobrze dokręć śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 Ja natomiast mam inny problem.. Od kilku dni, zauważyłem dziwne wahania sygnału na transponderach Cyfrowego Polsatu. Dotyczy to częstotliwości 12188 i 12264. Spadek występuje główne w godzinach przed lub popołudniowych. Tutaj akurat sytuacja z niedzieli, gdzie jakość sygnału spadła do poziomu 10 - 11dB MER. Normalnie na obu częstotliwościach mam stabilne 14dB. Kilka chwil później sprawdziłem sobie w Ustawieniach, jak sprawują się sąsiednie częstotliwości. Okazało się, że wskazania wynosiły 14-15dB MER, więc było tak jak zawsze. I uwaga, sprawdziłem po chwili 12188 - i cyk.. jakość sygnału wróciła do swoich normalnych wartości. Podobnie na 12264. Dzisiejszego dnia, sytuacja się powtórzyła - sygnał na 12264 i 12188, spadł momentami już do niebezpiecznej granicy 9dB MER. I coś mnie podkusiło aby chwilę poczekać i zaobserwować co się stanie.. Po kilku chwilach nastąpiła taka sytuacja : na ułamek sekundy sygnał znikł do zera (wyskoczyło info o braku sygnału) i wrócił już z normalnymi wartościami 14dB. Problem dotyczy tylko tych dwóch transponderów. Sprawdziłem inne transpondery ze stajni CP czy też NC+, i w tym czasie na żadnym prócz dwóch wymienionych, nie działo się nic podejrzanego. Antena 80cm Konwerter z zestawu od CP - IDLE-TWNS49-ESSEN-OPN Dekoder : HD5500s Antenę pomagał mi ustawiać zaprzyjaźniony monter, i na "specyficznych" transponderach, czyli np: 11158 i 11508, mam 15dB MER, a np: 12476 na poziomie 13dB (wieczorami pomiędzy 13 - 14dB MER) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Mam dokładnie to samo, a już się obawiałem, że źle antenę ustawiłem.. W ciągu dnia MER 14 dB na tych TP, a potem (tak około 13) spada aż do 10-11 dB, po czym po jakimś czasie wszystko wraca do swoich wartości. 11158 i 11508 u mnie też mają MER 15 dB i 12476 ze stabilnym 13 dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Obecnie ponownie sygnał zaczyna spadać, póki co oscyluje w granicach 12dB. @Szymon9904 - a jak wypada u Ciebie transponder 11117? Bo moim zdaniem od jakiegoś czasu też trochę świruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 A czy przypadkiem nie jest to ten okres że nasze Słońce "przechodząc po niebie" pokrywa się dokładnie z pozycją satelity HB bo tak mi to wygląda, nie pamiętam jak się to fachowo nazywa,ale takie właśnie sa skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Propagacja. Ale czy to czasem nie występuje tylko z początkiem wiosny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 @Młody: 11117 ma u mnie stabilne 14 dB MER, nic tutaj nie lata.@OlafS: Sun outage - jak już ma miejsce, to zazwyczaj przed 13 i spadek sygnału może być zauważalny na całej satelicie, a nie tylko na dwóch transponderach. Zwłaszcza, że opisana sytuacja ma miejsce również w zachmurzone dni, a po 14 na antenę pada już cień (balkon od wschodu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.