Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, a mianowicie mówiąc chodzi o to, że pomimo dzwonienia/wyjmowania karty/resetu dalej nie mam dostępnych kanałów TV (jedynie mam dostępne te FTA) - wyświetla mi się napis ''Tego kanału nie ma w twoim abonamencie''.

 

Nie wiem co ja mam robić w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Frontowiec

Dokładnie, jak mówi @Kiler. Skoro wyłączenie kanałów nastąpiło wskutek braku terminowej płatności abonamentu to ich ponowne włączenie będzie możliwe dopiero po zaksięgowaniu przez Cyfrowy Polsat twojego całego zadłużenia względem niego. Nie ma możliwości, abyś dostęp do kanałów uzyskał wcześniej.

Możesz też sprawdzić sobie w ICOK, czy twoja wpłata została już zaksięgowana na twoim koncie w Cyfrowym Polsacie. Jeżeli przelew wysłałeś dzisiaj to zostanie on przez Cyfrowy Polsat zaksięgowany najwcześniej jutro. I dopiero wtedy odzyskasz dostęp do kanałów Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to możliwe, że przelew fizycznie dotrze na konto Cyfrowego Polsatu jeszcze dzisiaj po południu lub pod wieczór, jednak zaksięgowanie go na twoim koncie abonenckim nastąpi najwcześniej jutro rano. Ale to też najlepiej sprawdź dzisiaj wieczorem w ICOK. Jeśli wpłata będzie jednak już dzisiaj w pełni zaksięgowana to ponownie tyrknij na infolinię celem ponowienia uprawnień odbioru albo zrób to wpierw też przez ICOK. Jeśli nie pomoże dzisiaj to wtedy ponownie jutro. Rozumiem, że wpłaciłeś całą kwotę zadłużenia? Bo jeśli braknie choćby złotówki to ponowienie uprawnień też nie będzie możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko. Dzisiaj nie pooglądasz. Dopóki nie będzie w ICOK widoczna wpłata, to nawet ponawianie nic nie da. Wpłata zostanie zaksięgowana, to nawet nie będziesz musiał prawdopodobnie ponawiać, tylko samo ruszy przy dekoderze w tzw. Standby.

Możesz jeszcze próbować telefonu do BOK i prosić o warunkowe odblokowanie karty, ale wcale nie musi się udać. Argumentując to oczywiście dokonanym przelewem. Koniec offtopu w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że wpłaciłeś całą kwotę zadłużenia? Bo jeśli braknie choćby złotówki to ponowienie uprawnień też nie będzie możliwe.

Tak, zapłaciłem całą kwotę zadłużenia. Wszystko co do złotówki.

 

Poza tym dziękuję za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam taki problem, Evobox jest podłączony tylko do jednego konwertera (zwykły, nie Unicable) i raptem niektóre kanały, które wcześniej działały, przestały odbierać. Nie wyświetla się komunikat o braku kanału w ofercie ani nic takiego, po prostu jest czarny ekran i tyle.

 

W diagnostyce na niedziałających kanałach sygnał się ukazuje jako zerowy. Wśród niedziałających kanałów są m.in. TNT oraz Eleven Sports.

 

Co zrobić aby to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast mam inny problem.. Od kilku dni, zauważyłem dziwne wahania sygnału na transponderach Cyfrowego Polsatu. Dotyczy to częstotliwości 12188 i 12264. 

Spadek występuje główne w godzinach przed lub popołudniowych. 

Tutaj akurat sytuacja z niedzieli, gdzie jakość sygnału spadła do poziomu 10 - 11dB MER. Normalnie na obu częstotliwościach mam stabilne 14dB. 

 

7033481b224c1.jpg

 

05b8884200d7e.jpg

 

Kilka chwil później sprawdziłem sobie w Ustawieniach, jak sprawują się sąsiednie częstotliwości. Okazało się, że wskazania wynosiły 14-15dB MER, więc było tak jak zawsze. I uwaga, sprawdziłem po chwili 12188 - i cyk.. jakość sygnału wróciła do swoich normalnych wartości. Podobnie na 12264.

 

 

cf3d9d68dc2c0.jpg

 

 

aa8086a64ca1b.jpg

 

Dzisiejszego dnia, sytuacja się powtórzyła - sygnał na 12264 i 12188, spadł momentami już do niebezpiecznej granicy 9dB MER. I coś mnie podkusiło aby chwilę poczekać i zaobserwować co się stanie.. Po kilku chwilach nastąpiła taka sytuacja : na ułamek sekundy sygnał znikł do zera (wyskoczyło info o braku sygnału) i wrócił już z normalnymi wartościami 14dB. 

Problem dotyczy tylko tych dwóch transponderów. Sprawdziłem inne transpondery ze stajni CP czy też NC+, i w tym czasie na żadnym prócz dwóch wymienionych, nie działo się nic podejrzanego. 

Antena 80cm 

Konwerter z zestawu od CP - IDLE-TWNS49-ESSEN-OPN

Dekoder : HD5500s

 

Antenę pomagał mi ustawiać zaprzyjaźniony monter, i na "specyficznych" transponderach, czyli np: 11158 i 11508, mam 15dB MER, a np: 12476 na poziomie 13dB (wieczorami pomiędzy 13 - 14dB MER)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo, a już się obawiałem, że źle antenę ustawiłem..

W ciągu dnia MER 14 dB na tych TP, a potem (tak około 13) spada aż do 10-11 dB, po czym po jakimś czasie wszystko wraca do swoich wartości. 11158 i 11508 u mnie też mają MER 15 dB i 12476 ze stabilnym 13 dB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Młody: 11117 ma u mnie stabilne 14 dB MER, nic tutaj nie lata.
@OlafS: Sun outage - jak już ma miejsce, to zazwyczaj przed 13 i spadek sygnału może być zauważalny na całej satelicie, a nie tylko na dwóch transponderach. Zwłaszcza, że opisana sytuacja ma miejsce również w zachmurzone dni, a po 14 na antenę pada już cień (balkon od wschodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...