Jump to content

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu


Recommended Posts

CBS Acton, TVP Rozrywka, Zoom TV, Metro, na każdym z tych kanałów z częstotliwości 10757MHz faktycznie w nieregularnych odstępach czasu pojawia się mniejsza lub większa grupa pikseli. Sygnał na HD5500s: Siła 88%, Jakość 66%.

Przy włączonych "Informacjach o sygnale" problem nie występuje.

W wolnej chwili przyjrzę się pozostałym kanałom z tego transpondera.

 

 

Dzisiaj jednak na Stars TV zaobserwowałem pikselozę. Sygnał ciągle 87/66.

 

Od kilku dni zwracałem uwagę na w/w kanałach na wspominany problem i nie zauważyłem jego występowania. Chyba jednak problem po cichu został rozwiązany przez CP. 

Link to post
Share on other sites

Od jakiegoś czasu mam braki sygnału m.in. na tp. 11449H27500, 12015H27500. Sygnał znikał i pojawiał. Teraz nie ma wcale od kilku minut. Czy ktoś ma podobnie?
Dodam, że inne tp odbierają dobrze.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Jeśli nie doskwiera Ci zaśnieżenie anteny, to z dużą dozą prawdopodobieństwa wystarczy tylko jej korekta ustawienia i/lub korekta skrętu konwertera. Sygnał jest ok. U mnie na zestawie CP MER na tych częstotliwościach obecnie wynosi 12/13dB według dekodera.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jak jest u was z odbiorem w złej pogodzie? Chodzi mi o to że przeglądając inne strony lub komentarze pod artykułami Cyfrowego Polsatu to dużo ludzi piszą że mają problemy przy lekkim załamaniu pogody nawet na własnych większych antenach. Myślę że nie powinno być różnicy czy ma się Polsat czy NC+ jeśli antena jest dobrze ustawiona.

Edited by Ozzy666
Link to post
Share on other sites

Po podłączeniu wszystkie kanały były, a teraz na każdym pisze "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie." Czy to normalne? Mam na kanale 1 Polsat HD. Czekać na uprawnienia?

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Link to post
Share on other sites

Ustaw dekoder na kanale Polsat Sport News HD i pozostaw na nim do czasu odebrania przez kartę uprawnień odbioru. Wówczas na ekranie pojawi się obraz.

Jeśli to nie pomoże to wówczas ponów uprawnienia odbioru za pomocą ICOK lub infolinii.

Link to post
Share on other sites

Witam proszę o odpowiedź,  ile w procentach prawidłowo powinno być: siły sygnału i jakości sygnału? Zmieniałem konwerter i mam na tą chwilę: siła sygnału: 84% a jakość sygnału: 100%. Czy to są prawidłowe parametry, czy próbować ten pierwszy jeszcze poprawić? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dekoder był odłączony od zasilania stracił uprawnienia, ponownie podłączony 21 grudnia wieczorem.

Kilka programów zaświeciło po kilku godzinach, na reszcie komunikat:

Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie.

Akurat zaświeciły te, które oglądam. Nie ponawiam sygnału z ciekawości po jakim czasie dekoder odbierze resztę uprawnień.

Robię test co ile lecą uprawnienia.

Dekoder mam na pozycji 1 Polsat HD.

Edited by maks27
Link to post
Share on other sites

Dzień dobry :)

 

Od pewnego czasu mam problem z odbiorem wszystkich programów TVN. Nie ma ich w ogóle lub są bardzo słabe. Wymieniłam konwerter na nowy: Televes ale nadal jest to samo :/

Antena jaką posiadam to Hot Bird 6/8/9

Dekoder HD3000

 

Czy wiadomo co jeszcze może być nie tak?

 

P.S.: Sprawdzałam siłę sygnału na poszczególnych kanałach i TVN oraz wszystkie pochodne są na 0% lub maks siła 10% natomiast pozostałe programy jak TVP itd są normalnie w normie

Edited by saamoosia
Link to post
Share on other sites

Internet LTE masz w Plusie lub T-Mobile? Wystarczy, że jest to telefon z internetem LTE zbyt blisko dekodera. Czasem pomaga jego odsunięcie lub wyłączenie LTE. Oczywiście mówimy tu o sytuacji, że antena i skręt konwertera są ustawione precyzyjnie za pomocą miernika.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...